Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hlavně ať se Far Cry vyhne stejnému vylepšení jako Crysis.
  • Prodeje dokazují, že jsi v menšině. A far cry se vždycky tvářil, že není tunel a přesto to byl stejně tunel akorát s trochu většími okraji. Ani nemluvím o stupidním spawnu nepřátel atd. atd.
  • Nenapsal bych to lepe, tak se nechme prekvapit s cim ve tretim dile prijdou.
  • Veskoslav
    Jedničku si matně pamatujo, dvojku jsem v půlce odinstaloval, jelikož mně naprosto nebavila. Tak co mně čeká u trojky? Návrat k matně pamatující jedničce či nastavovaná "kaše" jako u dvojky? Nechám se překvapit. Jenom ať to není CoD v džungli.
  • no, tak Gordon toho moc nenakeca ze jo :D a No one lives forever sem bohuzel nehral, ale slysel sem samou chvalu.
  • snad to nezprzněj jak druhej díl.To byla hodně ledová sprcha po prvnim dílu.Raději nevzpomínat.
  • PC PS3 X360 Far Cry 3 se nevyhne ani misím à la Call of Duty:možná je to dobře po skažené dvojce to chce oživit.Ale smutné je že nikdo nepřicházi s ničím novým a vše je stále něco á la nebo 3,4,5, atd. *9*
  • Ach ta moje hlava popletená. Chvilku mi trvalo než jsem si vybavil Most Wanted místo Modern Warfare. To je panečku vymyvání hlav ze strany vyvojářů CoD. *4*
  • To je mi páni hlod *1*
  • Souhlasím, ještě bych doplnil, že navzdory tomu, že to měla být iluze reálné občanské války, tak kdykoliv jste opustili město, mohli jste narazit jen a pouze na nepřátele - ať už jste mimo město potkali kohokoliv, chtěl vás zabít. Žádný civilisti, žádný spřátelený panáci (krom toho jednoho kámoše), jen celej svět proti vám.
    Například mě se stalo, že jsem už v pozdější fázi hry šel plně vyzbrojen a s granátometem v ruce kousek od cesty, přijíždí nějakej týpek v trabantu, první co udělá - šlápne na brzdu, vyskočí ven a jako že mě musí zastřelit, jedna rána z granátometu to napravila, ale tohe vážně je na Darwinovu cenu.
  • Souhlasím s respawnem a stereotypem, sandbox je dobrý. Pro mě bylo nejhoší to že AI byla "geniální". Jakmile padl první výstřel věděli přesně kde jsem a když jsem se během boje nepozorovaně odplížil kolem baráku tak stejně o mně věděli. Taky nápad s parťáky se mi moc líbil ,ale všechno to bylo strašně bezduché, jednoduše se to dělalo podle 2 čísel, ten kdo má větší s tebou dělá mise, ten druhý ti zachraňuje život, člověk si tak k parťákům nedokázal vytvořit žádný vztah...
  • vlastik.plaminek
    100 lidí, 100 chutí. Mě třeba Crysis po 2 hodinách totálně přestalo bavit, ale u FC jsem se zasekal na hodiny a hodiny a i dneska ho rád vyhrabu z bordelu na stole.
  • vlastik.plaminek
    FC 2 spíš potřeboval místy pořádně ohulit. Vzít misi, pak jet půl hodiny na místo, 5 minut si zastřílet a pak se další půlhodinu vracet to ohlásit je celkem zabržďovačka. Přitom by jenom stačilo přihodit pár autobusových zastávek navíc a trošku poštelovat respawn nepřátel a hned by to bylo svižnější.
    Jo a taky trošku vyvážit auta, protože i tu nejrychlejší buginu dohonila ta nejpomalejší plečka. Připomělo mi to NFS:MW, kdy si takhle jedu po dálníci skoro 300 a za prdelí mi visí několik obyčejných cruiserů, které by normálně neměly ani minimální šanci mě dojet.
  • pro me byl Far Cry prelom asi jako kdysi Doom a pak HalfLife. proste prvni liga.
    na realistic prijemna vyzva s kterou gradovala i zabava.
  • Naopak. Jedine co tu hru dela skutecne tezkou jsou takovi ti mali opici mutanti, kteri te daji na jednu ranu. A cokoli, co zabiji na jednu ranu a neni prakticky vubec videt je frustrujici.
  • Objevil se Crysis 1 a ten je vice nez dustojnym nastupcem prvniho dilu Far Cry, on ho totiz dost vyrazne prevysuje. *3*
  • Což o to, pokud to bude fungovat, proč ne. Přiznejme si na rovinu, že FC2 občas přece jen potřeboval přikouřit.

    Spíš jsem zvědavý na herní svět. Na FC2 se mi hodně líbilo, že přece jen tak nějak v náznaku odráží politickou situaci Afriky, všechny frakce byly stejně prolhané a sobecké .)

    Jestli bude FC3 skok do nějakého mimoreálna, beru to jako značný krok zpět.
  • Divotvurce
    Doufám, že to s tím nepřeženou, aby to nedopadlo jako Call of Juarez: The Cartel.

    Jinak zajímalo by mě, kde přišli na jméno Earnhardt, byl to totiž jezdec Nascaru.
  • filias
    FarCry považuji osobně za nejlepší FPS co jsem kdy hrál. Žádný respawn, je to sice víceméně lineární, ale máte dost velké hřiště na hraní. A vzhledem k tomu že tam nic jako autoheal není, tak je to na vyšší obtížnost dost těžké, ale zase ne frustrující.
    Jediné co bych tomu vytkl jsou boss-fighty a podezřele tuhé vrtulníky.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit