Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Podle mýho skromnýho názoru *5* jsou tyhle tendence o "originální retro grafiku" v závěsu s lobbováním o to, že ve hře přece nezáleží na grafice, ale na hratelnosti, dost trapný *12* a začíná mě to lehce iritovat..*16* Hrál jsem hry i na Commodore či na stařičký 286 a byly často jen dvoubarevný.. a vim že to byly skvělý hry, právě hlavně kvůli hratelnosti, ale taky kvůli originální grafice. Ale proč bychom měli hipovat 20 let starou grafiku v dnešní době a ještě jí považovat za něco originálního, tomu teda opravdu nerozumim... *7*
    • 13_11
      Podle mého skromného názoru tady trošičku fabuluješ. Skutečně jsi před 20 lety hrál hru postavenou na grafické stylizaci postavené na optickém klamu zobrazení 2D/3D, jako je tomu u Fezu?
      • Luke
        O něco takového se snažil už Nebulus (1987): http://en.wikipedia.org/wiki/Nebulus_%28video_game%29
  • mondzi
    Konecne triezva recenzia na indie titul, s kladmi a zapormi ako u inych hier. V poslednej dobe mam pocit, ze na indie hry sa pozera iba jednym okom, co vidi "dokonaly vizualny styl" (vacsinou pixelovanu grafiku) a "dokonalu hratelnost" (vacsinou zalozenu na vyuzivani starych principov, ako u inych hier).
    • Ringwraith
      Souhlasím.

      A znovu mi nezbývá než citovat slovutného ROCKCOCKa64, který trefně poznamenává, že ač se tyto indie hry často snaží napodobit hratelnost (=obtížnost, která neodpouští a graduje) svých letitých "předloh", tak pravda někdy bývá opravdu někde jinde.
  • Koukam, nejen Doctor si mysli, ze Fez je cool...
  • Dobrovský očividně nerozumí a nikdy nerozuměl indie hrám. To je vážně průšvih, že hra po čase vyžaduje, aby hráč zapojil mozek, probůh, navíc u bonusových puzzlů. Taky je zajímavé, že u Grimrocku hardcorovost nevadí, ale tady jo. Nakonec - sám autor recenze připouští, že se kolem Fezu vytvořila celá živoucí komunita podobně jako u Grimrocku. Asi proto, že to je taková nevyvážená přehypovaná krávovina, že? ;-)
    • GlaDOS
      Zajímavý s těma mínuskama, když máš pravdu. Taky si myslím, že tužší bonusové úkoly nejsou mínus. Právě naopak. Ty pak můžou vyzobat ty vážně hardcore hráči, je to prostě výzva.
  • heretic
    Taka skoda, ze toto nie je na PC. :( (aspon zatial, dufajme)
    • Vzhledem k tomu, ze tam jsou puzzly ktere vyuzivaji force feedback XBOX ovladace, tak to asi tak rychle portovat nebudou.
  • Podle mýho skromnýho názoru *5* jsou tyhle tendence o "originální retro grafiku" v závěsu s lobbováním o to, že ve hře přece nezáleží na grafice, ale na hratelnosti, dost trapný *12* a začíná mě to lehce iritovat..*16* Hrál jsem hry i na Commodore či na stařičký 286 a byly často jen dvoubarevný.. a vim že to byly skvělý hry, právě hlavně kvůli hratelnosti, ale taky kvůli originální grafice. Ale proč bychom měli hipovat 20 let starou grafiku v dnešní době a ještě jí považovat za něco originálního, tomu teda opravdu nerozumim... *7*
  • Vypadá to na hříčku, která pobaví na pár desítek minut, nic víc...těch 5 let na tom až tak moc podepsaných vidět není.
  • to už se recenzujou takoví Píííčoviny?
    • diky tomu ,ze mas jen jedno oko pochopim , ze to je pro tebe picovina *1*
  • Ringwraith
    Pavle, co říkáte na názor ROCKCOCKa64?

    Linkuju ho zde:
    http://diskuse.tiscali.cz/games/clanek/superbrothers-sword-sworcery-ep-recenze-59232/?rootId=801178&itemId=801186
  • Odulin
    No mám rozehráno, líbí se mi to, ale jsem teprve na začátku. S těma hádankama jste mě vyděsili i potěšili zároveň, ale snad budu mít dost trpělivosti. Každopádně si myslim, že tahle zajímavá zkušenost za těch 800 bodíků stojí.;)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit