• Waedon

Takže jak bych začal. Kdybych mohl použít všechna vulgární slova abych tuto neskutečnou prasárnu mohl popsat tak by mě nestačila. Co se změnilo jak už ve FIFA 19, 20 a 21? Naprosto nic. Hra je stále víc a víc zabugovaná, nemluvím o té rádoby fyzice co má FIFA už strašně dlouho a pořád s tím nic nehodlají dělat, protože ovce, které tuto hru hrají jí budou kupovat furt, aji kdyby jim nabízeli h*vno a na tom připláclý logo EA tak by to koupili. Letos ne jen že se nepovedla, ale doslova ji zk****li. Hráči se přepínají tak aby byli co nejdál k balónu, nesmyslné odrazy od hráčů, které z veliké část skončí u soupeřovi nohy nejlépe když jde sám na bránu nebo když rozhodčí píská fauly to je teprve zábava. Protihráč: udělá skluz a sejme mého hráče bez balónu, rozhodčí: dělá jako by se nic nestalo a hraje se dál. Můj hráč vezme si balón, který leží volně na trávníku, rozhodčí: vytahuje si z kapsičky červenou kartu. Jak říkám úplně nesmyslné. A tohle se opakuje už posledních pár let. Na chvilku jsem si FIFU oblíbil, když přidali Journey. Letos? Dali tam místo toho voltu než aby zkusili vymyslet něco co hráče zaujme. Už to není jako dřív kdy se starali o gameplay celkově. Dnes se starají o to z*sraný Ultimate Team, ze kterého ždímají nejvíce pěněz. Až FIFĚ skončí všechny licence a zkoupí to PES, který má o gameplay vystaráno o mnoho lépe než FIFA. Tak bude FIFA jedna z nejméně hrajících her na X let. A to jenom kvůli tomu jak na to s*rou. Hodnocení? 2/10 Víc si to ani nezaslouží. Přeji hezký zbytek dne. :)

Podobně jako nHL20 ale to je ještě o fous horší než minulý ročník ale dlouho jsem fotbal nehrál ( právě kvůli málo nového obsahu) PES se mi nelíbilo to ovládání oficiální licence mi tolik nevadí.

Je škoda jak FIFa a NHl dopadlo, člověk by čekal že se to budou snažit nějak štrýbřit ale místo toho jsou jak na jednom bodě.

• uzivatel1982

Obecně je u fotbalovych her problém s hodnocením. Ideálně by měli dostávat známky až po sezoně, ale letos fifa působí děsivě. FUT skoro nehraju a spíš jsem jeho radikální odpůrce a přál bych si aby to lidi bojkotovali, protože to je jeden z hlavních důvodů proč ea nemusí nic řešit a snažit se zlepšovat, když jim pritece každý rok hromada peněz za kartičky.

Letos je to úplný extrém. Firma s takovým rozpočtem a vydá hru ve stavu beta verze. Kariéra totálně zabugovana, že vesměs nejde hrát. Což je pro mě deal breaker, protože hraju jen tu. Změny v ní zní fajn, ale i to co funguje je jen tak na oko. Herně demo vypadalo v klidu, ale přesně ty věci, které se zmiňovali v recenzi mě stvali už u 19ky. Ve všech kariérach jsem měl průměrný skóre kolem 3:1 až 4:2. (odehráno asi 15 sezón). Defenzivní hra byla neexistujici a letos ještě tuhle propast prohloubili. Bohužel Master league v pes je otřesna. Herně se mi líbí víc, ale chybí nižší ligy a celkově nějaké prostředí ke kterému by se člověk vracel.

Letos je to fakt těžké. Počkám jak opraví bugy v manager módu a možná vezmu pak někdy ve slevě nebo dám jen nějaký pratelaky v pes a ustreny fotbalový čas použiju ve football manageru.

• Vidlec

"Okamžitě mířím do Ultimate Teamu, kde mi hra za úspěchy v loňském ročníku naděluje slušnou hromádku balíčků s kartičkami."

Inu každý má jiné poždavky. Za mě by ta věta byla  "Okamžitě mířím do režimu Kariéry" Hodnocení maximálně 3/10

• Hodnotenia recenzentov mozu ist dole ale to uz pri tejto hre davno nieje podstatne. Ultimatne zbieranie karticiek dosiahlo vrchol a tvori vacsinu digitalneho prijmu EA. Tak sa robi biznis...

Koniec koncov je to aj spomenute v recenzii, ze system "lootboxov" sa dostal na este vyssiu uroven ...

• Derp_1337

Letošní ročník velké zklamání. Recenzenti se to sice musí snažit ohodnotit víceméně objektivně, ale pro samotné hráče je to downgrade, uživatelské recenze se pohybují někde okolo 10% . LOL  Nemá smysl opouštět Fifu 19 a nebo je lepší rovnou sáhnout po PES2020.

• Duncan66

Minimalne polovina hracu hraje Fifu kvuli tomu za koho muzou hrat a nikoli jak se to cele v realu hraje. Takova je bohuzel smutna realita dnesnich dni.

• SalemCZ