-
Vávra na hrad
-
Vavra je buh *16*
-
Chlapci vy musíte hrát to a hrát tamto máte toho strašně moc na práci, achjo jak já vám zavidím *15*
-
Na cesty sere pes, hlavně ať mají reálné hajzly...
-
"Logickou stránkou" by ses zrovna ty v žádné souvislosti ohánět neměl...
-
V převlečení se dostanou do zasedačky, nainstalujou bombu přes půl místnosti vedou kabel k oknu. Stále v převlečení se dostanou na střechu a bůh ví proč začnou střílet po všem co tam je (a proč tam ti chlapi vůbec jsou?). Načež sjedou dolu k oknu, napojí bombu, vyjedou a bomba vybuchne, zase sjedou dolu a přestřelka.
Tahle mise je vážně dost mimo reálné myšlení. Mělo to být spíš něco ve stylu šoupnem tam časovanou a vypadnem- konec 1. mise. Nepovedlo se a teď udělají zasedání v mrakodrapu, zkusíme je rozstřílet z plošiny přes okno, nepovedlo se musíme stíhat cíl skrz budovu a můžem mít epickou přestřelku klidně až po střechu. -
Tak nejsem z nich nějaký na větvi... Ale je to standartě odvedená práce. A u Skyrimu je podle mne dobrý se nesoustředit na detaily, ale na celkový dojem a ten je působivý.
-
Nejkrásnější postavy ve vesmíru to sice nejsou, ale ani nejsou vyloženě hnusné a to o tom, že Mafie 1 je měla lepší, je dobrej vtip. *15*
-
To o těch postavách myslíš vážně? Já to hrál na plné detaily a nedalo se na ně skoro dívat. To stařičká Mafie měla lepší postavy.
-
Ale ono nejde jen o to že nějaké mise chybý hrůza je třeba ta kdy máte umístit bombu do hotelu v němž se má konat mafiánský sraz. Po stránce logické je ta mise prostě děs. Být to v jiné hře už to vávra kritizuje
-
Je úplně jedno, jakej byl stav scénáře před Danovým odchodem. Dan odešel. Odehrály se masivní změny. Vyšla jiná Mafie 2 -> na současném stavu nemůže Dan nést vinu.
Povšimni si, že tato interpretace umožňuje i takový stav, kdy dokonce Danův původní scénář byl horší, než ten výsledný. Byl? Nebyl? Nevíme. Byl jiný, o to jde. -
Výborná epizoda!
-
Mě by se tam líbili karikatury ve stylu Dishonored
-
Ono kdybys osekal část z příběhu třeba v Game of Thrones, tak ti taky některé věci nebudou dávat smysl a jestli se tohle stalo s Mafií 2, tak se ani nedivme.
-
Není problém vymodelovat si pěknou postavu. Ještě před Skyrimem bych s tebou ohledně Bethesdy souhlasil, ale ve Skyrimu mně naopak překvapilo, jak pěkně jsou postavy vymodelované (mužská muskulatura jed dost detatilně zpracována) a obličeje celkem proporčně sedí. Kladně hodnotím i animace, do té doby jeden z nejslabších aspektů her od Bethesdy.
-
To je možný, ale snad to Warhorse bude mít lepší než oni. Jinak nevím, za co ty mínuska. Vám se snad ty postavy ve Skyrim líbí? To jako vážně?
-
ono nejde o to jak ty postavy vypadaji ale že tento postup je v jejich hrách právě od morovindu fallouty oblivion Sk a co ja vím jaky ještě maj..
-
Možná mají stejný způsob s nahazováním hadrů,ale ve Skyrimu postavy mají malé rozlišení textury a vymodelované jsou taky na prd.Stačí se podívat na modifikace postav.Jak zásadní to je rozdíl když si někdo dá práci.
Snad to Warehorse udělají pečlivě.Pak nevidím problém v tomto způsobu. -
Je ale třeba si uvědomit, že tuto informaci vypustil někdo (už nevím jestli Vávra) na internet a všichni fanoušci Mafie se jí chytli. Ale je to opravdu pravda? Opravdu byl scénař M2 bez nelogičností a dokonalej? Nebyl bych si tak jistej, že je všechno vina jen 2K a kravaťáků.
-
po 13 minutě začínají o krvavosti