-
"Byly tam momenty, kdy jsem se styděl za to, že to je stejná branže, ve který dělam." Naprosto výstižná věta Martina Bacha na Game Page. Já bych ji upravil na momenty, za které jsem se styděl před ostatními, že mně tento pořad jako jediného z rodiny zajímá.
-
Jo více toolsetů by určitě bodlo. Je ostatně zajímavý, že DAO toolset měl mnohem menší úspěch než NWN (přestože konunita modderů existuje a je dodnes živá, ne že ne)... Důvod bude pravděpodoně tento: "DA toolset is vastly more powerfull, vastly more complex to use, takes insame amount of time to make anything. DA toolset is much more like a professionnal tool, where as Aurora is more a game by itself. Its my take anyways" Ostatně zrovna to NWN bylo ale od začátku cílené jako toolset pro tvorbu modů, které pak může hrát i více hráčů. Kampaň tam byla jen tak mimochodem. Tlačili to hodně - viz trailer http://www.youtube.com/watch?v=aD8BnROvBRc
Objev dne: Petr je očividně posedlý vylučováním... -
Jo takový štěkanátky nebo psíčková...mňam
-
http://www.youtube.com/watch?v=yogEyYtiRBY
-
http://www.youtube.com/watch?v=6Il-zbiclng
-
Žereme psy! *16*
-
psy? tak to urcite bude tiscali style *7*
-
Vyváží to, že ač majitel psa, jsem dvě kočky "vychoval" (ono to moc nejde, žejo...) od kotěte?:)
-
Já bych se chtěl ohradit na redakci kvůli očividné diskriminaci koček. Téma dílu bylo cumeni na psy, vychvaloval se i psi pohled a dokonce se obnovil projekt fps pes. Kdežto kočky byli jen důmyslně mučeny pomocí složitých ústrojí panem Dobrovským. Hanba vám :-).
-
Zkuste zase pozvat některého z kolegů (je jedno, jestli to bude Martin, Miloš nebo třeba Adam, všichni se dobře poslouchají). A už sakra pozvěte Marka! Rozcestníky hltám jako obložené chlebíčky. A Ztraceno v procesu též není k zahození :). Jen tak dál. Užijte si víkend, ať nabere na nás dostatek síly.
-
Jako bych se vrátil roky zpátky k původnímu hPodu... fuckin' nostalgia. Díky kluci.
-
Jste tajemní s Levelem jak hrad v karpatech.Vyjde aspon v čas?nebo bude skluz týden.Díky *7*
-
Co sa tyka deskusie okolo editorov a nastrojov tak ano vydanie nejakych nastrojov, ak maju dany developeri svoj vlastny engine, je casovo aj finance dost narocne. Predsa len dnes su hraci dost zmlsany a vela krat tie nastroje maju dost specificky workflow a tak isto aj prostredie v ktorom funguju. Casto krat pouzivaju studioa rozne 3th party nastroje napriklad na spravu assetov a verzii, povedzme rozsirene perforce, rozne databazove servery a podobne. A tazko by si niekto doma len tak rozbehal takuto infrastrukturu doma len na to aby spravil mod a zasa upravit komplet nastroje aby fungovali aj bez toho neni sranda. Dalsim problemom mozu byt licencovane 3th party kniznice. Nemusia mat prava na distribuciu dalej na jednej strane a zasa bez nich by povedzme buildnutie levelu alebo scriptov nebolo povedzme mozne a studiu sa nemusi vyplatit len koli moderom kupovat nejaku dalsiu licenciu. No a posledny dovod je fakt vysoka komplexnost pri dnesnych hernych enginoch.