Přejít na výpis diskuzí

Fight Club #177 HD: Hororový osud

3.5.2014 14:06
Redakce Games.cz 12 příspěvků

Už potřetí v řadě dnes v našem pravidelném podcastu Fight Club uslyšíte hlas a názory Miloše Bohoňka, kterého tentokrát v trojčlenném debatním kroužku doplní Honza Olejník a samozřejmě i moderátor Pavel Dobrovský. A protože si už nějakou dobu necháváme soutěž a odpovědi na vaše dotazy do pořadu Social...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MARTASLJ19
    Outlast ukázala aktuálnym hovorovým hrám prostredníček. Som to prešiel už 3x a nemôžem sa dočkať DLC. Tá hra je proste geniálna a robilo na nej malinké štúdio. Outlast sa mi úplne vryl pod kožu - vždy sa cítim ako keby som v hre ja a bojujem o holý život. Je to fakt super.
  • Souhlasím minimálně s tím, že mě po těch 6 hodin hraní několikrát zamrzelo, že nebyla možnost alespoň jednoho z těch šmejdů vyhodit z okna nebo cokoliv. Dost to ubíralo na realismu té situace. Samozřejmě další věc byla s těmi prsty, bez dezinfekce by hlavní hrdina hodně rychle dostal otravu krve a byl by konec hry.

    Každopádně je Outlast povedená hra a dobrý příspěvek do žánru hororu, na rozdíl třeba od Daylight, který pro změnu nepřináší vůbec nic.
  • Hnisavec
    súhlas Outlast bola akurát tak hra na nervy a nie horor....trulo, čo nevie buchnúť pasťou a schováva sa pred mutantmi do školských skriniek...nula bodov...bál som sa prvé monštrum, keď som 5x zdechol, lebo trulo spadol na zem a len kukal kým ho neutlčie na smrt, šlo to z disku PS4ke...ešte že to bolo zadarmo....
    • Meta 8/10 = jasna a bombova volba
    • TheGGG
      bohužel musím souhlasit, Outlast nebyla vyloženě špatná hra, ale když hlavní postava šáhne po svý kameře zatímco všude kolem se válý široká škála nástrojů vhodných k sekání a k bodání, stala se z hororové hry spíše komedie. Pak se není čemu divit že místo strachu člověk spíše cítí kombinaci nepříjemné pachuťi a mírného pobavení, když vás kdejaký vychrtlík, kterého by ste v pohodě rozšmelcovali kladivem může zabít. Chápu že útok na toho cvaldu by byl problém, ale nemožnost sejmout i ty řadové chudáky s klackem v ruce bylo nešťastné.
    • C-BEAM
      urobil si dobre, bola to evidentne hra nad tvoju úroveň.
      • Hnisavec
        ako sorry, ale brániť sa dokázala kopancami a rukamu už postava v Silent Hill,,,,15 rokov stará hra s 15x viac strachom i dnes než toto...okopírovné Grave Encounters s imbecilným príbehom a nonsens ťuťmákom v hlavnej úlohe....idem skúmať staré sanatórium kamerou, behám po chodbách a potom sa nechám stoicky umlátiť prvou potvorou.....
        • C-BEAM
          improvizovanou obranou by si prišiel o časť atmosféry ktorá je založená na úteku, stealth postupe a ktorá skutočne profituje z toho, že v priamom boji nemáš šancu. Nepriatelia v tejto hre sú evidentne zmutovaní psychopati utužení vo vzájomných bojoch, keby sme sa mali hrať na to, že je to real, možno by ten pisálek jedného zvládol a aj tak by napokon vzal nohy na ramená. Možno nejaký ten kopanec by tam mohol byť ktorým by získal pár sekúnd na útek ale nevidím to ako zásadný problém.

          Outlast je hlavne výborne spracovaná hra s výnikajúcou atmosférou a že je to okopírovaný Grave Encounters ? čo je na tom zle ? ten film priniesol dobrý námet na hru a narozdiel od mnohých herných pokusov kopírovať námety z filmov to ľudia Red Barrels zvládli so cťou.
        • Blue.Shark
          Je vidět, že každému se opravdu líbí něco jiného. Já jsem třeba z Outlast měl slušně nahnáno a líbil se mi o něco víc než Amnesia. Každopádně s tebou musím nesouhlasit v tom, že si hra zasloužila možnost sejmout aspoň nějaké z nepřátel. Jakmile dostaneš byť minimální šanci se bránit, ta atmosféra, která byla původně pro hru zamýšlená, je rázem pryč. Kdybych já osobně věděl, že nepřátele můžu zabít, určitě bych se vystrašeně neschovával pod postelí a okamžitě bych se o to pokusil. A přesně to v Outlast nebylo cílem...naštěstí.
          • Hnisavec
            to je hlúposť...takto to pôsobí úplne neprirodzene.,,,jak keby človek hral za nejakú figurínu. Narušilo to nejako Silent Hill?? však ok tiež si to monštrum nedokopal, nedobil pasťami, ale tá možnosť tú bola! A o to ide.....určite by som nestál...minimálne kamerou by som ho udrel medzi oči. to sú reflexy. Takto ta hrá pôsobí lacne a prvoplánové...stealth postup tam bol taký v Outlaste, že pokus omyl...
            • Blue.Shark
              Chápu, jak to myslíš. Pro mě je ale určitě mnohem děsivější, když musím ustrašeně koukat z poza rohu, než ten šílenec s tyčí odejde, než abych mohl vyběhnout, dočasně ho vyřadit a spokojeně odběhnout pryč. Samozřejmě všechna čest patří Regenerátorovi z Dead Space, ale tam byl důvod strachu trochu jiný, než v Outlast. Jednoduše je to celé o vkusu a Outlast se u mě trefil...u tebe asi tolik ne.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit