Přejít na výpis diskuzí

Fight Club #240 HD: Přiznání Poláčka

26.8.2015 16:26
Redakce Games.cz 33 příspěvků

Co se stalo tento týden. Aleš zkoumal trh s kočárky, Petr hledal plynoměr, Martin se ztratil, Lukáš ...kde je Lukáš? Tak na tuhle otázku jsme vám v dnešním díle podcastu Fight Club neodpověděli, ale přesto bylo o čem se bavit. Nebojte, nerecenzovali jsme kočárky, zabývali jsme se herními tématy. Třeba...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tak když ma pan Polacek tak rad ty japonsky hry, mohl by zaridit aby na ne byli tady nejaky recenze.
    třeba Final fantasy type 0 která vysla ted i na PC. Jenze ja mam dojem ze nikdo z cely redakce tyhle hry nehraje, jen o nich umi moudre plkat.
    • Jack1947
      Nebo ty porty s PS3 grafikou a zmrvenou optimilizací za nic moc nestojí... dočkej času.
      • jacku nemluv o vecech o kterých ses nekde jen docetl..jedina skutecne zmrvenej port je FF 13-2, zbytek je v pohode..Samozrejme většina lidi nadava na kde co, je to dneska takova moda, bejt herne nespokojenej, ale to neznamena ze to tak je:)
        • Jack1947
          To jsem si spletl s Konami/Tecmo shitsa ports... CAPCOM vlastně nic nemrví sry *6* *7*
  • MickeyMutant
    Vyhlásili soutěž o třetí Trine? Tak to bude mít někdo pěkný dárek pod stromeček. Možná letos.
    • Mart9
      Je to kód
      • MickeyMutant
        Tak to jo. Zaplaťpánbů za ty internety.
  • Mart9
    Pavlovi se podařilo zabít další Fight Club. Když Petr neumí na GOGu najít hru a Aleš mu to vysvětluje, taky mě to zajímá, jak to dopadne, kdo má pravdu, a zároveň to může pomoct i spoustě lidí. Ale ne, Pavel se to zase musel snažit přerušit a jít dál, stále dál. Na to, že jste tam byli jen 3, byl to takový příjemně odhlehčený FC, viz ten začátek, celkově se to velmi dobře poslouchalo, no bohužel měl nakonec pouze 69 minut, přitom by snesl o půl hodiny víc.

    A to filtrování dotazů se mi taky nelíbí.
    • Inquisitor
      Filtrovat dotazy se musí, protože se lidi ptají pořád na ty stejný hovadiny. Mě se to teda po stopadesátý fakt poslouchat nechce.
      • Mart9
        Já se právě obávám, že to Pavel filtruje až příliš, nejen opakující se dotazy.
    • Sice chápu, taky by se mi líbily delší podcasty než byl #240 a víc odpovědí na otázky (komu by se nelíbílo), ale zase si musíme uvědomit, že to kluci berou ze svýho volnýho času a že po odvysílání mají další věci, nejen zábavu, ale třeba i povinnosti. A i kdyby jen zábavu - sakra je to jejich volný čas. :-) I to filtrování dotazů v první řadě připisuju časovým možnostem. Byť nevíme, co všechno jim přijde mailem, lze rozpoznat snahu odpovědět aspoň na míň tradiční otázky. Cenzura myslím příchází ke slovu jen tam, kde je to opravdu potřeba. Za cenzuru nepovažuju, když jim přijde dotaz stejný nebo dost podobný nějakému, na který odpověděli před měsícem.
      • Mart9
        Ve volném čase? Natáčí to v pracovní době, vždyť třeba o Adamovi nebo Alešovi v některých dílech říkají, že jsou nahoře, tak co asi ve volném čase dělají v kanclu? Normálně jsou v práci, v době natáčení Fight Clubu prosím tě...
        • Ale ta pracovní doba taky někdy končí. :-D A nakolik je Fight Club opravdu vysílán v jejich pracovní době myslím ví jen oni sami, ono jaksi pracovat pro Level a Games, potažmo Tiscali bude asi kapku složitější (ne že by nám do toho něco bylo).

          Ale ok - jako že to je součást pracovní doby. Představ si, že hákuješ v redakci, přes noc paříš hry, přes den o nich píšeš a na konci pracovní doby máš ještě udělat podcast a pokud přeteče do přesčasu, je to tvoje věc (kdoví, jestli zaplacená a jak zaplacená - opět, nic co bysme my měli řešit, ale vzít v úvahu jo). Upřímně: chtělo by se ti pokaždý trávit v práci ještě hodinu navíc? *3* Opravdu nemám žádná čísla a mít je nemůžu, ale mám takovej pocit, že ty delší Fight Cluby máme čistě z dobrý vůle účastníků.
          • Mart9
            A ty kratší máme ze špatné vůle. Bohužel tohle byl zrovna díl, ve kterém byl výjimečně vtipný i Pavel.
          • Jack1947
            Je to čistě jejich práce pro nás pro zábavu, pochybuji že z toho mají nějaký peníz navíc a když jo tak fakt nic velkého... příjde mi jako by nepracovali pro Tiscali ale jen pro sebe viz web atp...
    • Chim
      To že něco tebe zajímá, ještě neznamená, že to zajímá i ostatní. Podle mě je naopak měl Pavel utnout daleko dřív.

      A filtrování dotazů je samozřejmě v pořádku a je to nutnost.
  • Prekvapilo ma, že Aleš pozná hru Danganronpa.
    Budúci mesiac vyjde na Vitu už tretia časť tejto skvelej série. Je ale smutné že ju takmer nikto nepozná, kedže jediné recenzie vyšli na minimálne sledovanom slovenskom Sectore. Plánuje Games tento stav napraviť?
    • ales.smutny
      Upřímně, momentálně to tak nevypadá, poptávka je poměrně mizivá...

      Na druhou stranu, pořád to můžeš napravit pomocí čtenářské recenze! ;)

      A jinak je to samozřejmě skvělá hra!
      • Dík za reakciu.
        Ale osobne si nemyslím, že by bol dopyt po tomto štýle hier menší ako po x indie tituloch, na ktorých recenzie vychádzajú. Zdá sa mi, že i žánrovo blízky Phoenix Wright je tu dosť populárny.
        Ale možno sa mýlim a čítanosť článkov o hrách na Vitu je naozaj zúfalá...
        P.S.
        Inak predaje Danganronpy (a detto Zero Escape) sú na západe skvelé (cca 200k predaných kusov). Publisheri si to všimli a len tento rok boli oznámené lokalizácie kvanta podobných záležitostí (Steins;Gate; XBlaze Lost: Memories; Amnesia: Memories; Code: Realize; Norn9: Var commons a Zero Escape 3). O osud vizuálnych románov, eventuálne Vity sa teda absolútne nebojím. Len ma mrzí, že sa o nich bežný hráč nikdy nedozvie...
  • MickeyMutant
    Kdo nezná Ricka a Mortyho, je zřejmě vetřelec z paralelního vesmíru, co zavraždil svoje místní já, zakopal ho na zahradě pod okny a dělá místo něj v naší dimenzi z obskurních důvodů herního novináře. Ne fakt, dvacet minut oslav ulítlého seriálu o lidožravých obrech, co je třeba harpunovat a porcovat jak sašimi, a Rick a Morty ani ťuk?
    • Ještě že nejsem herní novinář, takhle je šance, že z neznalosti Ricka a Mortyho, kterou aspoň neprojevuju mediálně před celým národem a přilehlými državami v přímém přenosu, vyjdu se zdravou koží. Dík za tip, vypadá to dost dobře. Rád okusím.
  • tá obálka nového levelu je dôvod prečo som si ho tento mesiac kúpil, škoda, že téma nebola dlhšia, ale vynahradila mi to téma o doomovi.
  • Tilwaen
    Dobrý díl *4*
  • Chvalim znalost anime Haibane Renmei!!!
    • cpu to všude, i když to nikoho nezajímá.. nakoukáno a načteno teho mám minimálně, ale doporučuju všema dvanácti prsty následujicí..

      Welcome to the N.H.K.
      Shigurui (manga)
      z klasiky třebas GitS, Akira, Evangelion a samozřejmě vše od studia Gibhli! *3*
  • Chim
    Rád bych touto cestou poděkoval Petru Poláčkovi za jeho krásné, teplé, lidské slovo na adresu "jablíčka" v čase 0:00:45 *1*
    • Mart9
      Je to odborník.
  • DLC není to samý jako datadisk (Expansion pack)!
    • Aha? Hodlas nam osvetlit tuto terminologii, at nezijeme v ubohem stinu ignorance?
      • DLC je obsah, který je distribuován výhradně pomocí internetu. Po stažení DLC může být změna jen estetická např. nový vzhled postavy (vlasy, oblek atd.) nebo nové vozidlo. Případně může DLC přidat nějakou speciální zbraň, novou misi, nové herní módy, nové výzvy, ale vždy přidá jen jednu z uvedených uvedených možností.

        Zatímco datadisk přidává do hry např. nové mapy, funkce, zbraně, herní prostředí, další herní stranu (novou rasu), pokračování v herním příběhu atd. U datadisku může, ale nemusí být vyžadována základní hra, např. HOMM3: The Shadow of Death šel spustit bez základní hry. Po nějaké době bývají vydávány edice, které mají v názvu např. Game of the Year edition (GOTY), Director's Cut, Gold Edition, Complete. Tyto edice většinou obsahují všechny dostupné datadisky (dnes i DLC) pro danou hru.
        Tak snad jsem to napsal srozumitelně.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit