Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Boha vy ste trumpety, Star Citizen a moduly, či ich dokážu pospájať? Máte očí? Máte rozum? Na prezentácii to bolo všetko ukázané SPOLU bez loadingov, len stačí rozšíriť priestor v ktorom sa dá operovať..a taký nám píšu dojmy z hier? *11*
    • A mimochodom taku prezentaciu sa da spravit bez toho aby to realne bola hra. Ale to je problem uplne ineho typu. Proste zdrava skepsa je na mieste.
      • Samozrejme že sa dá urobiť aj bez hry, lenže mi tu hru už hráme. A oproti aktuálnej verzii hry čo hráme nám chýbajú len tie planéty a pár drobností z videa. Keby sme nemali nič a verili, že nám ukazujú prvú hratelnú verziu by som tvoj názor zastával. Takto nemám strach že sa toho v tomto roku nedočkáme. Verzia 2.5 o ktorej tam tiež rozprávali je už dostupná verejnosti.
    • To co ukazovali je slice, a kontext jednotlivych prvkov teoreticky fungovat moze, ale to co sa vybrali robit je hrozne tazky kus prace, to nie je nic v zlom proste maju pred sebou kopec prace :)
    • prosim ta. sak oni tu prezentaciu isto ani nevideli len opakuju nejake dristy ktore sa viedli pri verzii 1.0
    • chris roberts je zevraj menej doveryhodny ako sean murray..facepalm
      • spoock
        Předně má Chris něco, co Murray ne, 120mega od hráčů a několik stovek talentů. :D
        • O to smutnější je co s těmi penězmi vyvádí za cirkus. Ale vidím, že mu to pořád hodně lidí žere i s navijákem... *7* P.S. Nejsem hater, SC nějak dopadne, ale směju se vaší důvěře, že co vám teď ukazuje, to ve hře bude - a 100 procent funkční, jenom "stačí rozšířit prostor".
          • Prečo by sme nemali dôverovať, že to tam bude? Verzie čo hráme teraz obsahujú všetko, čo doteraz povedal. Základné mechaniky fungujú, lode lietajú, nakupujeme oblečenia, komponenty pre lode. Bojujeme ako na staniciach, tak v stavu beztiaže, plníme misie, hráme spolu s kamarátmi v parte. Čisto multiplayer už funguje a stačí nám pridať nové stanice a planéty. Pre oživenie je potreba NPC a slubovaný živý svet. Na pre-alphu je to myslím veľmi slušné.

            A to nepíšem o tom , že chyby sa opravujú už teraz, takže beta nemusí trvať roky ako u iných hier. Tu sa ladia niektoré veci už v pre-alphe, takže beta bude len na ladenie ekonomiky a pár nedodtatkov. Vačšina chýb ale týmto spôsobom už bude vychytaná.
          • žrát i s navijakem to posledni doubou zereme vsichni skoro ve vsech novej hrach *13*
  • Poradím vám dvě věci. 1) vyhoďte člověka který vám nakecal že je zvukař a najděte si zvukaře skutečného. Toto byl další podcast ze kterého jsem slyšel 1/4. Nemohu si to zesílit, protože když promluví ten jeden jediný člověk který je slyšet, nebo když zazní přemršená znělka, půl baráku se vyděsí. Ty přespříliš hlasité znělky jsou obecně mor české internetové scény - kdo vám nakukal že to je "in"??? 2) Aspoň jednou v životě přestaňte být "MBA" - tedy "mladý blbý arogantní", a zkontrolujte si po sobě svou práci! Nejen podcast, ale i "chibi f pýsemném proěvu" které se vám v posl. době nějak množí.
    Jak chcete někoho přesvědčit že si za svou práci zasloužíte prachy a aby si teda ty lidi vypnuli ten fujky adblock, když se chováte naprosto neprofesionálně a zmršíte si svou vlastní snahu plus i snahu hostů? Na co si zvete Bětku když pak není slyšet?
    Adblock zase zapínám. Za tohle si prachy nezasloužíte.
    • podobny to maj snad vzdy, tentokrat to byl uplnej extrem, taky jsem slysel akorat pechace, nejhorsi byl ten huhlajici slovak, od nej jsem z toho sepotu pochytil sotva kazdy paty slovo
  • pechacek rve a ostatni septaj nebo maj neco se zvukem
    • solomon.short
      zeby se Vaclav pridal do gangu kriklounu? (Adam a Ales)
      • ringmancz
        Adam mluví vždycky stejně nahlas, mi přijde
    • Jack1947
      nevim nevim ? *8*
  • nie je harton developer dayz? a hovori o 10-12rocnom vyvoji star citizen? :D
    • Nas vyvoj trva 3 roky :) nie 10-12 a hovorim iba o tom ze mam strach aky velky kus prace pred sebou este maju to je vsetko ;)
      • Meow
        Trvá tři roky a je to stejně totální kravina
      • Takže hra SC je oficiálne vo vývoji tiež cca 3 roky:
        1. jadro hry je funkčné
        2. letový model pre každú loď je funkčný (lietatelných okolo 40 lodí)
        3. stabilita verzie hry v pre-alphe pre verejnosť prekračuje stabilitu iných hier v BETE či dokonca hier vydaných (samozrejme záleží na buildu).
        4. Moduly hry už neexistujú a sú už obsiahnuté v jednom funkčnom sektoru systému Stanton, ktorý už hráme, čiže FPS časť so súbojmi, prechod do stavu beztiaže, plynulý prechod do lodí + lietanie a súboje. Jediné čo chýba prepojiť je ArcCorp a hangár, ale v prezentácii na verziu 3.0 to vlastne už prepojené bolo (vesmír / základňa a hangár Lewski + prelet do ďalšej oblasti na mesiaci) a to všetko bez nahrávania (loading) a v hre je asi 40 plne funkčných misií.
        Verzia 3.0 z videa bude obsahovať celý jeden slnečný systém s planétami, mesiacmi a stanicami (cca 40 miest na pristánie s možnosťou tam niečo robiť. Už zarábame kredity, nakupujeme veci na seba a do lodí a máme na výber dosť zbraní.

        Takže jediné čo musia dorobiť sú povolania, mechaniky ťažby, prieskumu a pridať NPC ktoré sme ale videli vo videu a dorobiť ich správanie. Vylepšiť netkód, kôli ktorému nieje hra plynulá (klient dostáva nepotrebné data o hre z druhej strany vesmíru) a toto určite nieje práca na ďalšie 3 roky, ako niektorý píšu *3*
        Za mesiac na Citizencone majú ukázať planéty s vegetáciou a vodou. Nebojím sa povedať, že budúci rok očakávam BETU a na dobu 3-4 rokov vývoja to prekonáva iné AAA tituly. Nehovoriac, že si polovicu mechaník pre hru robia sami a posúvajú technológiu aj pre ostatných.
    • Paul_cz
      Právě proto že je, tak o tom hovori :)
  • rad si pozriem podobne debaty,no pravidelne mavate velmi nevyvazeny zvuk,jednemu mikrofon reve iny je velmi ticho,zvlast ak ma zlozvik mrmlat si pod nos,mnohe by vyriesili sukromne odposluchy,inak fajn debaty
  • Spiker01
    Jo Lukáš super! Chyběl mi. E speciály byly jen předkrmy.
    • Tak spolu hopněte do vany a zahrajte si "kdo najde ponorku".. *12*
  • No tak, Lukasi, takhle si delat legraci z SC fanboys...vzdyt nekteri na te hre vyrostli, vetsina zrejme i zestarne, ale ta nesmirna radost, az si to day 1 zahraji s vnoucaty...
    • Niektorý to už hrajú ;)

      A stále má SC dosť času na priemernú dĺžku vývoja ako iné AAA tituly.
  • Pro info jak vznika SC : https://www.youtube.com/watch?v=fhQBVxSRMN8&list=PLSawX2LaQpo_6s2UQQ3Q-0RppHbrxdnWB&index=17

    2 dil bude zitra.
    • Díky za video. Dobrá práce.
  • K fight clubu: po delší době paráda. Děkuji.
    Ke zvuku: v aplikaci v telefonu se sluchátky bez problémů.
    K náctilému "problému" zda stolní stroj nebo konzoli: jde především o místo. Také už nemám stůl, volný pokoj má teď dítě, takže PC znovu za minimálně dvacet let.
    • a neni to tim, ze zaznam upravujou? mam pocit, ze tim kdysi omlouvali, proc trosku trva, nez ji vydaj

      protoze nazivo ten rozdil v hlasitosti byl vskutku nemistnej
  • Pokud by měl nekdo zájem o hru, mám navíc Startovní balík za starou cenu 43EUR, obsahuje loď aurora a obě hry (SC + SQ42).
    info: starcitizen(@)post.cz

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit