-
Pěkný, že do popisku teď dáváte časy témat, které proberete v průběhu Fight Clubu. Sice většinou koukám na celé díly, ale např. při zpětném shlédnutí nebo hledání určitého tématu narychlo to je u dlouhých videii prospěšný doplněk.
-
Po posledním FC je tento konečně docela dobrý. Dobrá témata.
Co bych ale vytknul je to mluvení s plnou pusou. Už jako dítě jsem věděl, že s plnou pusou se prostě nemluví. A veřte mi, není příjemné poslouchat někoho, kdo cosi přes plnou pusu mele - navíc mu není dost dobře rozumět. Věřím, že toto patří k úplně základnímu kodexu chování v naší části světa, takže bych čekal, že to budete dodržovat. Ještě jsem schopen to chápat o nějakých těch oslav atd., ale při běžném FC ne. -
-
Me je to treba uplne jedno
-
-
Teda poslouchat Dobrovskýho, jak prvních deset minut mlaská do přímýho přenosu mě donutilo Fight Club vypnout. Bravo...
-
-
Já skončil u Homolovy recenze na filmy.
-
-
No jo, prijit o takove divaky, to je bude mrzet...
-
-
Tak za prvé, vůbec nevíš o jaké diváky jde. A za druhé – je škoda přijít o jakéhokoliv diváka, což je mimochodem zlaté pravidlo audiovizuální žurnalistiky.
-
-
Lidi je jak sracekk, jeden odejde, dva dalsi prijdou..
-
-
-
-
-
řekl bych, že můžete být v klidu, ty krabí chlebíčky neviděly kraba ani z dálky *1*
-
Docela by mě zajímalo, proč byl ten kdo psal článek o Mafii před vydáním na základě toho co hrál někde pro redaktory...Proč byl nadšený?
To měl nějakou zcela jinou verzi? 60 FPS, bez rozmazání s chytrou AI a bez chyb? Příběh asi neposoudí z ukázky ale ostatní ano. Jízdní model a drobnosti které ve hře nejsou viz ty srovnávací videa Mafia 1 2 vs Mafia 3. Ošklivé textury.
To musel mít vyloženě naprosto jinou verzi anebo to nepoznal -
-
Protože on začátek vážně docela působí, že by to mohl bejt příběhovej nářez, a ne stereotypní openworld podle kopíráku. Zezačátku jsem byl taky docela nadšenej ;).
-
-
-
nightborne: Otázka je, proč tedy vůbec někoho vysílat do Londýna či kam, když po pěti hodinách hraní finální verze přiveze dojmy, které realitě nakonec vůbec neodpovídají.
-
-
Protože když tě pozvou na press con s hraním nevydaný očekávaný hry, tak prostě jedeš, žejo...a pak tě natáhne taxikář z letiště ve Varšavě. Nejezdi nikdy do Varšavy, mimochodem. Strašný město.
-
-
To jsem jediný kdo při poslouchání dostal hlad?
-
-
Já dostal chuť na Pavla.
-
-
Znamenitý výběr. *1*
-
*1* *1* *1* *1*
-
-
Asi jo, nám normálním bylo Pavlovo mlaskání spíš nepříjemné.
-
-
Definuj normální. :D Hele, vyloženě příjemný to nebylo. Ale je to Fight Club! Tyler Durden by tě poslal s nějakym mlaskáním do pr.. ty víš kam. :)
-
-
Absolutně netuším, kdo je Tyler Durden, takže já jeho klidně taky.
-
-
Nebo omáčku...
-
Nezapomeň si dát v restauraci polévku.
-
sleduje Fight Club a netuší kdo je Tyler.. *8*
-
-
-
-
-
Priste by bylo lepsi vice hledat a mene hejtovat. Zrovna hlavni producent Hangar 13 Andy Wilson byl hlavni producent Splinter Cell Blacklist. Ale vyvracet veci donekonecna nema smysl. Jak by pravil Reznik - Porad jenom hate *1*
Poslusne si davam minus *2* -
Zavolajte tam už konečne Dana Vavru :)) nech nam povie niečo nove o hre Kingdom never Come
-
-
Vtipny, ale nedava to vubec smysl.
-
-
No já bych spíš chtěl aby mluvil i o jiných hrách a tak.