Přejít na výpis diskuzí

Fight Club #319: Oftahistoričnost

29.3.2017 17:20
Redakce Games.cz 44 příspěvků

Po změně času jsme všichni mírně ospalí. Stejně jako herní průmysl, který se zdánlivě vyšťavil vydáním několika vysokorozpočtových her včetně Mass Effect Andromeda nebo Ghost Recon. Pravda je ale taková, že se pořád něco děje. Třeba se spekuluje o zasazení další Call of Duty hry, potažmo došlo k oznámení...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dotaz k tomu Planescapu - máte někdo nějaké info, jestli se někdo bude pouštět do češtiny?
  • Co se týče podmořských resp. rovnou potápěčských her, tak Arika(Japonci) udělali pro PS2 dva díly Everblue a o několik let později taktéž dva díly Endless Ocean pro Wii.
  • Preed
    v pohode FC,mam rad Bacha,mohol by sa dotrepat castejsie.
  • Hnisavec
    zatial som nevynechal ani jeden diel fight clubu, počúvam to od vzniku a musím povedať, že v čase ked sa tam na tulivaku válal Vávra boli o tri triedy lepšie aj napriek mizernému zvuku. Vtedy to bol Fight Club...teraz to je Klub korektných mastodontov, ktorí nemajú šajnu o dnešnom hraní a riešia veci, koho nikoho nezaujímajú. Hlavne ma stve, že ked Grygar si môže dovolit pred všetkými povedat svoj osobný hejt na Ridleyho Scotta a Prométea, síce úplne nezmyselný a urážlivý, prečo mažete nonstop v diskusiách akýkolvek náznak na argumentačný fight club, slušné názory, ktoré sa vám nehodia a vlastne všetko čo by mohlo viest aj k slušnej debate. Hlavne že hlavný recenzent kedysi si kludne do éteru nazve legendárneho režiséra, ktorému nesiaha ani po päty dementn..ym dedkom!!!
    • A já jsem třeba dost rád, že Grygar hejtí něco co je všeobecně bráno jako nedotknutelné. ( Scott ) Konečně se někdo nebojí říct svůj názor. Jen ať hejtěj víc namísto populistickýho adorování většinově oblibenejch značek.
      PS. Scotta i Promethea mam rád,:)
      • Preed
        Hejtovat Prometea je popularne,ziadny specialny nazor,ja osobne som ten film nevidel ked bol v kine a ked som si to pozrel neskor(a vedel som o hejte ktory sa na to siri) tak mi ten film prisiel OK,ziadna pecka ale pozeratelne. Tiez tvrdit, ze Scott nenatocil dobry film uz neviem ako dlho je stupidita,ano najlepsie casy ma za sebou ale tvrdit napr. ze Martan nie je dobry film alebo minimalne v pohode je tiez mimo,takze ked Grygar povie tento svoj revolucny nazor tak sa na to ani neda nic povedat lebo to proste nie je pravda,diskusny potencial 0.
        • Jack1947
          Martan byla zase blbost která už v půlce filmu bylo jasné jak dopadne njn stárne a blázní ( spíš jsem to viděl tak že Damon byl chudák zklamanej za tu trapnou pidiroličku v Interstellar - tak si vybrečel vlastní film o pořádnem hovíínku) Dělal filmy ksdyž ještě nebyl senilní, v nejlepším je lepší holtd přestat.

          Uvidíme jaká blbost nebude Covenant.
          • To je pokaždé paráda, když mluví hovínko o hovínku
        • Ten film má z nějakýho nepochopitelnýho důvodu víc než pár chvil, kdy se posádka chová naprosto retardovaně a pak je tam spousta balastu podle mustru předchozích Alienů, takže ta (aspoň pro mě) extrémně lákavá zápletka o konfrontování stvořitelů lidstva, o kterejch se píše ve všech "posvátnejch" textech od Enuma eliš po Bibli, vyzní do ztracena a ve výsledku je to ujetý béčko se zajímavym settingem a nadprůměrnym vizuálem, což je pozeratelné, ale docela to bolí. Co se týče grygara, jeho afektovaný pindy doporučuju ignorovat.
          • Paulcz
            Klasický problém těchto novodobých pokračování je, že scénáře jsou naprosto stupidní a nedá se na to dívat a navíc tuctové CGI má k nadprůměrnému vizuálu daleko.
            • Stupidní scénáře má IMHO většina filmů od všemi zbožňovaného Marvelu.
            • Tuctové CGI, takže by sis raději přál aby to bylo pojato jako autentický dokument?:D Nevím zrovna ta Gigerova estetika je nejsilnější část celýho promethea.
        • Proč stupidita? Je to jeho názor. Proč by se člověk měl furt řídit názorem většiny?:)
          • Preed
            Je to jeho nazor a ja mam nazor na jeho nazor :D ale nie,kazdy moze mat svoj nazor ale napriek tomu existuje minimalne nejaky konsenzus ci ten film sa ludom paci alebo nie, na to sa samozrejme tiez da povedat, ze ludom sa paci vsetko a neznamena to,ze ten film je dobry,ale napr. ten Martan nie je Tarkovsky alebo hociaky film ktoreho hodnotenie by malo byt kontroverzne. Martan je blockbusterove scifi ktore je lahke, vtipne, stalo vela penazi a nema ziadny specialny presah a samozrejme niekto moze mat opacny nazor ale pokial si ho aspon trochu neobhaji tak ten nazor nema pre mna ziadnu hodnotu. Grygar samozrejme nehovoril o Martanovi ale nazor typu "Scott je kkt a 20 rokov nenatocil nic dobre" pre mna osobne nema ziadnu hodnotu a clovek co toto povie sa neda brat vazne,ale samozrejme hovorit to moze kazdy. :)
      • Jack1947
        Grygar ale je jinak jiná, tohle je u něho celkem nezvyk.
    • Prometheus je totalni sra*ka ktera se sra*koidnich hvezd dotyka. Pevne doufam ze ten kdo k ty blbosti napsal scenar ted chodi kanalama.
      • Jack1947
        Já si pamatuji hlavně to "zrození" Aliena ... a nevěřil sem tomu ani píd.

        Tím chci říct že větší uspávačku o uzenejch hovvnech sem jaktě živ dlouhhoooo neviděl.
  • rickdeckard
    Díky za FC, byl super.

    Covery k Isharům se mi taky líbily suverénně nejvíc. Teď mě mrzí, že jsem celou trilogii střelil spolužákovi na základce. Ještě disketovka. Ale před pár lety jsem pořídil knížku výtvarníka, co maloval titulku ke dvojce, jmenuje se Tim Hildebrandt. Perfektní fantasy ilustrace, ze všech dýchá něco, co mě dostalo už kdysi.

    *4*
  • Dobrej FC, mě to bavilo
  • Tyhle Fight Cluby stoji uplne za ho*no, proto na ne kazdy tyden cumim...ja jenom abych zapadnul do kolektivu.
  • Petře Poláčku, budu se opakovat, ale co kdybys místo ostentativního vytahování, jak jsi byl v Americe prostě jen diváky slušně pozdravil? Nic na tom není, dokonce ti to egocentricky neublíží, neboj.
  • Dnešní díl snad ani nebyl o hrách. Půl dílu se propaguje časopis s nějakým rozhovorem a zbytek se řeší kraviny plus k tomu nějaké prdy z indie scény. Přijde mi, že čtveřice aktuálního dílu snad ani nehraje hry, ale raději filozofují nad podstatou bytí nebo případě vzpomínají na dvacet let staré vykopávky. Kdyby bylo herní sucho tak to s přimhouřenýma očima pochopím, ale teď se valí tolik her, že člověk pomalu neví co má hrát dříve. Přiznám se, že raději už chodím ke klukům na Hrej.cz, protože tam lidé kteří píší a mluví o hrách ty hry skutečně hrají. Je to škoda no.
    • tak ako vzdy
    • ales.smutny
      Ahoj,
      tak samozřejmě to (asi?) děláme trochu jinak než kluci z Hreje, ale to je snad lepší, mít větší variabilitu a moci si vybrat, ne?

      Nicméně moc nevím, jak jsi přišel na to, že díl nebyl o hrách. Mám pocit, že jsme jich "pár" zmínili a to jak retrospektivně, tak z hlediska potenciálu a toho, co můžou nabídnout. Pokud čekáš, že si budeme ve Fight Clubu povídat jen o hrách, které aktuálně vyšly, tak to asi opravdu není ze sta procent pořad, jaký bys potřeboval. Jistě, jsou díly, kdy se výrazněji věnujeme konkrétním titulům (Nier, Andromeda), ale zhodnocení necháváme spíš na recenzi nebo GamesPlaye, Fight Club je prostě jiný formát. Ostatně. není ani logisticky možné (a žádoucí), aby všichni hráli vše, co zrovna vychází.

      Stejně tak je matoucí, když se domníváš, že hry nehrajeme, jelikož netuším, jak jsi na to přišel. Ne, všichni se nebudeme pouštět do těch nejprovařenějších novinek - pokud je nerecenzujeme, často si dovolíme ten občasný luxus hrát si to, co jsme nestihli právě v tom nabitém období - sám píšeš, že člověk neví co má hrát dříve. Petr se konečně mohl pustit do Zeldy a Andromedy, já po Tormentu neměl chuť na další RPG, tak si Andromedu nechám na jindy a radši doháním Halo Wars 2 a Nier apod.

      A ano, budeme vzpomínat i na starší hry, protože vývoj designu je dlouhodobý a třeba u Call of Duty je třeba reflektovat i minulost, zvlášť, když se Activision zaklíná návratem ke kořenům a tedy WW2. A pokud přijdou dotazy na starší hry a ohlédnutí za celou škálou her, s nimiž jsme měli tu čest...dojde klidně i na tyto tituly. Holt jsme staré školy ;) Ale pokud ti přijde, že dnešní pořad nebyl o hrách, pak jsi si musel odběhnout na hodně dlouhé kafe ;)

      Každopádně ale díky za feedback :)
      • Mart9
        Líbí se mi to závěrečné poděkování za feedback. Je to takovej malej vztyčenej prostředníček *1*
      • DwaR
        formát fight clubu je fajn, len málo reagujete na čet. napr. keď ste hovorili o hate na adnromedu, na youtube čete ste mali pár dobrých poznámok, nakoniec aj tu nižšie v diskusii corfer pridal výživný koment. trošku interakcie by to mohlo pri niektorých témach oživiť.
        z čoho sa odrazíme k druhému nedostatku - dĺžka. chápem, prečo tlačíte na 1-1,5 hodinový čas, ale keď sa rozbehne debata, utnúť ju natvrdo - lebo nás tlačí čas - škoda, škoda.
      • Smula, vsichni v diskusi vedi, jak to delat lip... ;)
  • corfer
    Chlapci, Váš názor na hate hráčů je tedy přehnaně povrchní. Nehrajte si pořád na to,jak jste nad věcí. Z her se kvůli scestným nárokům na jejich velikost vytrácí ruční práce a to je naprosto validní předmět hatu. Tak se prosím zamyslete předtím, než něco řeknete. Díky!
    • Hate hracu je zalozen na demenci, nicem jinem. Viz Andromeda.
    • Hlavně je taky rozdíl v tom, ze člověk, který dá za hru 1500,- Kč, ma na kvalitu zpracování větší nároky než recenzent, který dostane hru zadarmo. Kdybych dostal Andromedu zadarmo, tak nad spoustou problému taky mávnutím rukou.
      • nightborne
        Jo? Tyjo, to mám snad možná i naopak... když je hra zadarmo, sem k ní kritičtější, než když si ji koupim... asi že si chci nějak ospravedlnit ten výdaj a necejtit se za idiota, co zbytečně vyhodil prachy.
        • JJ, https://en.wikipedia.org/wiki/Choice-supportive_bias *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit