Přejít na výpis diskuzí

Fight Club #367: Čistka v redakci

21.3.2018 22:58
Redakce Games.cz 16 příspěvků

Víte, že ne každá hra se k vám chová férově? Že ne všichni mají v multiplayeru se stejnou zbraní stejný damage? Hry si s vámi hrají, kouzlí s čísly a málokdy to přiznají. O tom je Martinův článek z letošního GDC, a i o tom byl z části 367. podcast Fight Club, který v některých chvílích nečekaně eskaloval...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To nadrzovani novackum je nesmysl, je to umele pridavani skilu, hrac se musi vypracovat sam. Staci v multaku pri vyhledavani zadat, aby to novackum hledalo novacky a lepsim lepsi, 100x lepsi, ferovejsi a poctivejsi, k cemu noobovy je, ze mu to rychleji prebije (wtf), kdyz je stejne noob. Akorat to k...vi hru vsem. To fakt nedouhlasim, Ales by mel vic premyslet, nez placne neco takoveho.

    Sorry, ale z osobniho pohledu novacka nechci, aby mi nikdo nadrzoval, chci hrat s novackama, kteri se uci a poznavaji jako ja. A z pohledu zkuseneho skilera chci hrat proti odpovidajicim borcum, chci vyzvu a ne umele naboostene zmatene nooby proti sobe.

    Naprosto stupidni matchmaking a ranksystem ma jinak spickova RB6.
    • Tady nešlo o párování nováčků. To pak samozřejmě probíhá. Ale o vůbec první hru.

      Pokud ti analytik řekne, že se po totálním selhání v první hře nevrátí 30 procent hráčů, prostě noobovi pomůžeš. Je to pro tebe rozdíl jednoho Cadillacu nebo dvou s jachtou k tomu.

      Ano chtěl bych žít ve světě, kde většina vývojářů analytika pošle v tomhle případě pryč (i takoví jsou), ale come on, zůstaň nohama na zemi.
      • Uprimne pokud nekdo zabali hru po prvnim kole jen proto, ze jako uplny novacek nikoho nezabije, tak to neni chyba hry, ale toho paka. Driv hraci meli chut byt dobri, zlepsovat se, kazdemu s trochou mozku je jasne, ze hned nemuze byt mezi nejlepsimi. Dnes by ti fakani nejradsi nakoupili god mode v prvni vterine hry... pokud je nekdo natolik blby, ze hru, ktera se mu libi a kterou si koupil, zabali jen proto, ze neni za 5 minut profik, tak at s prominutim tahne odkud prisel, takoveho nikdo ve hre nechce a nepotrebuje, sorry jako...

        S RB6 jsem narazel na to, ze to bezne haze treba lidi jako ja lv340 ( cca 2,5k hodin) a lidi lv 80 (100 hodin?), takova hra je pak o nicem jak pro me, tak pro nej.

        Sranda je, kdyz se tem lidem snazim poradit, co delaji spatne, co muzou delat lip, vysvetlim jim to apod., tak 9/10 lidi me sproste posle dopr.ele, co to jako je? Kdyz ja byl lama na jejich miste, tak jsem byl rad za kazdou radu od zkusenejsich a byl jsem rad, ze muzu hrat s lepsima...

        Cili ja bych rekl tohle je hodne i o hracich samotnych viz co jsem psal vyse.
        • Tvoje chyba zase může být taková, že hry/hraní moc hrotíš. *1*

          Navíc se na to díváš jen z jednoho pohledu. Ti můžu argumentovat tak, že některým hráčům, třeba jako mně, přijde nudné, kdybych věděl, že budu pořád dokola hrát proti stejně dobrým hráčům. Mám radši hry, kde narazím jak na slabší hráče, tak na silnější, přidá to hře pestrost, různorodost a hlavně zábavnost - proto se hry začaly vyrábět.

          Taky ten tvůj počet odehraných hodin nemusí častokrát nic znamenat. Můžeš hrát 100, 1 000, 10 000 hodin a nikdy nebudeš lepší, jak někdo, kdo odehrál třeba jen 50 hodin. Někdo to v sobě má, někdo ne, takže pokud je v RB6 level hlavně jen podle odehraných hodin, tak vlastně jeho výše nic neznamená.

          Zase zopakuji, že se na to díváš jen ze svého pohledu. Tím, že lidem říkáš, jak mají hrát, tak jim svým způsobem kazíš hru. Hodně hráčů motivuje právě to, že se chtějí učit ze svých chyb. Ne, aby tam byl nějakej rozumbrada, co jim řekne ať používají jen tuhle zbraň, chodí jen po určité části mapy apod.

          RB6 jsem nikdy nehrál, takže mluvím čistě obecně. V multiplayerových hrách mám velice dobrý výsledky, takže se nemusíš obávat, že by jsi četl názor nováčka. Ne vždy je správný jen ten jeden pohled.
        • "pokud je nekdo natolik blby, ze hru, ktera se mu libi a kterou si koupil, zabali jen proto..."

          Třeba je to freetoplay. Chtějí ho ostrouhat na mikrotransakcích.

          Z pohledu hráče máte samozřejmě pravdu, z pohledu Strýčka Skrblíka ne.
      • To se dá rešit i tak, že se uplný nováčci zařadí a hrají spolu v speciálním poolu. jestlipak ten analytik analyzoval i to, zdali se do hry vrátí i stálí hráči, když to proti nim bude házet naboostene nováčky. já bych neferovou hru hrát nechtel. pak je tady problém se smurfami, kterí to budou zneužívat
        • Řekl by, že případu prvních her je malé procento. Že stálí unesou.
          • Myslis? Pred rokem v RB6, kdyz jsi byl v goldu = vetsina hracu uz neco vedela, umela, mluvila.. Dnes? Kazdy malem druhy priblbly copper co nevi nic ma platinu... Noobove vsude, poradnou hru, aby clovek pohledal.
            • tak RB6:Siege je přece jenom už hra stará skoro 4 roky, takže se dal očekávat odliv starších hráčů.
              Ne každý vydrží pařit 4 roky jednu a tu samou hru (CS a podobné hry jsou spíš vyjímka než pravidlo).
        • Jj pritom staci tak malo.. Me treba (rb6) jako hodne zkuseneho silne otravuje, kdyz mi to hodi nejake lamy jako oponenty, co z takove hry mam? Ja chci vyzvu, hrat proti tem nejlepsim a ne proti decku, ktere si plete levou a pravou stranu.. Uz jsem poznal x dobrych hracu, kteri hru zabalili prave kvuli tady tomu, nebavilo je hrat s noobama. Clovek ve hre stravi stovky/tisice hodin, ma nejvyssi rank a za odmenu hraje proti nooboom co nechapou zakladni veci, fakt supr. Co takovy hrac pak udela? Jde hledat jinou vyzvu (hru).

          Nebo to je sakra tak tezke zadat parametr, aby to lidem s levelem 200, hledalo do hry lidi lv150+? Fakt tam musi byt v tymu noob lv50, ktery ku.vi hru celemu tymu?
  • Mart9
    Mluvení s plnou pusou, mlaskání a šustění obalu *12*
    • bukrr
      Pokud si kajšmentke, doporučil bych ti to jako mp3 do sluchátek *16*
  • TheGGG
    docela prdlý a vtipný díl.... hlavně v chatu byla zajímavá diskuze, takže 8/10.
  • Aj ked crunch je asi oblubeny jazykolam v redakcii tak top hlaska je - ak chcete info tak si kliknite kamkoliv inam. Aj ked sa jednalo o Vavru a KDC pomaly to zacina platit asi vseobecne o games...
  • Co to teda bylo za sušenky...?
  • "Crunch je důsledek špatnýho managementu."
    Já nevim, když jde o vývoj, musíte iterovat, dokud to všechno nezapadne. Dokud to není zábava. A nikdy nevíte, jestli to bude dvacátá verze nebo čtyřicátá. Prostě se hodně špatně plánuje.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit