Fight Club #392: Vzpomínky na oslíky
-
Nevím jak moc horší mě to neurazilo ani neuchvátilo ( tedy až na bitvu pěti armád tam to bylo celkem povedené ale na návrat krále nebo 2věže se to asi epičností nechytalo no pravda)
-
Lingvista Homola není zrovna moje krevní skupina, ale Hobbit má jiný vizuál než původní trilogie. Je to hrozně přesvícený s takovým divným blurem, celkově tam je CGI hrozný nemluvě o akčních scénách jejichž choreografii dělal někdo na koksu. Jackson se při natáčení asi definitivně zbláznil, každý díl Hobbita byl horší než ten přecházející a celkově o řád horší než LOTR.
-
tak by třeba udělali že třičtvrtě hodiny by hrály a mluvily a 15 by mluvily, kdys naposledy viděl autorské hraní?
-
Pavel už to takhle dělal, a bylo to tady něco, klobouk dolů každému kdo chrlí informace při hraní.
-
Autorské hrané zde přeci bývá, ale TeaClub je něco jiného, jde hlouběji. Problém je v tom, že většina lidí nezvládne, mluvit a hrát, to je strašně těžké. Podívej se na nějaké Let's play, kde je jen jedna osoba, která má mluvit i hrát. Ještě trochu (ale i to není ideální) dokáže popisovat děj na obrazovce, ale i tak to je "trhané". Pokud má ještě vykládat i něco jiného, tak je to ještě horší. Typicky v Retru, když tam je sám Honza nebo Pavel a mají hrát a třeba mluvit o historii a to jsou oba trénovaní profíci. To je skoro nad lidské možnosti.
V TeaClubu je host "v klidu" a může se soustředit na odpovědi. Kvalita poskytnutých informací je někde jinde.
-
Ještě trošku to polad a mohl bys dělat karikatury někde na mostě nebo v parku 😉
-
Intergalaktický lingvista a kovaný češtinář Adam Homola je trapnej. Tím, že prohlásil "Hobbit je hnus!", nepřímo urazil i dvorní Tolkienovy ilustrátory Alana Lee a Johna Howea, kteří se přímo podíleli na natáčení a mají na svědomí vizuální stránku trilogie. Homola by to určitě natočil líp, Homola je borec! 😉
-
Já bych uvítal udělat z Tea Clubu autorské hraní. Hru hrající s autorem a k tomu mluvit o hře.
-
Škoda, že tea club si nevede u diváků nejlépe, protože já osobně ho považuji za to nejlepší co na games.cz je.
-
Otázka vkusu, mně mnohem víc sedí Pavlův styl vedení FC.
-
Proti délce nic nemám, naopak. Ale proti tomu, co se dělo třeba u diskuze k Assassin's Creed, ano. Tam (nejen tam) nebyli schopni vůbec udržet myšlenku a pořád kecali k něčemu jinému. Strašný chaos.
Průběžné dotazy by mi vůbec nevadily, kdyby byly k tématu a nebyly to často věci mimo.
-
Dobrej Fight Club. Vaškovi moderování jde, hlavně nemá potřebu to ukončovat po 70 minutách, jako jistý nejmenovaný 😉
-
Byl to skvěle odmoderovaný Fight Club s konečně pořádnou délkou, ne jak podle šablony, protože si Pavel potřebuje dát po hodině a čtvrt cígo. Průběžné házení dotazů mě bavilo.
-
A já si taky rejpnu. 😛
Je hloupé si přát aby na Retro PlayStationu vyšel Chrono Trigger, když je to původně SNES hra a navíc ji SE naportoval i do smartzáchodů. Víc by se tam vyjímalo zajímavě pojaté pokračování Chrono Cross, které třebas v Evropě nikdy nevyšlo.. stejně tak jako Alešem zmiňovaný Xenogears.
-
Tak to byl jeden ze slabších FightClubů, ale nemůže být vždy posvícení. Vašek tentokrát mizerně moderoval (tedy pokud to moderoval on), průběžně zařazoval off-topic dotazy, hodně se odbíhalo od témat a neustále chechtání, které rve při poslechu přes sluchátka uši, to dorazilo. Cca ve 2/3 jsem to vzdal.
K autorskému obsahu - něco zde je (namátkou Zapomněli jste, co se dělo v předchozích Tomb Raiderech?, Vzpomínáme: uběhlo 12 let od vydání Company of Heroes, 5 žroutů času, které jsem si zakázal hrát) + oblast hardware a také deskovky. Ale je fakt, že delší a náročnější články s herní tématikou píšou redaktoři hlavně do Levelu a zde moc ne. Mě by se líbily, ale obávám se, že by moc velkou čtenost bohužel neměly, protože lidé jsou líní na webu číst delší texty, přemýšlet nad nimi a obecně vstřebávat hutnější materiál (extrém je nečíst ani text recenze a jít jen po číselném hodnocení).
Českým hrám se podle mě věnují dostatečně, i vhledem k tomu, jak se hodně českých vývojářů staví k Čechům (např. zmiňovaná hra Aggressors: Ancient Rome nemá ani české titulky). O Kingdom come deliverance toho napsali hodně a Vaškův autorský článek Největším kickstarterovým problémem Warhorse nejsou chybějící odměny, ale špatná komunikace je, froufám si tvrdit, legendární a mezi českými herními weby ojedinělý.
-
Šárka umí kreslit? A pochlubí se svojí tvorbou?