Přejít na výpis diskuzí

Fight Club #84: Hudbohraní

1.7.2012 15:25
Redakce Games.cz 12 příspěvků

Už několikrát jste si psali o to, abychom do Fight Clubu krom herních vývojářů a obecně lidí z branže vzali čas od času také „neherního“ hosta. Tak jsme vás tentokrát vyslyšeli. O natáčení herní hudby a všem, co s tím souvisí, si s námi přišel povykládat producent Petr Pýcha a velmi nesebekriticky říkáme,...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Koukat na videa nemám moc čas, většinou tak poslouchám podcasty cestou do/z práce. Podcasty jsou dobrá věc, ve zkratce si poslechnu názory a nové informace nebo souhrny za minulý týden. Běžné podcasty josu tak cca. 20-30 minut dlouhé, ty delší, cca 40 minutové (např. Živě.cz) mi vydrží třeba i na obě cesty, ale už je to místy docela zdlouhavé a zkrácení hodné. Hledal jsem i nějaký podcast ohledně her. Něco, v čem bych dostal zběžné informace a názory redakce daného webu na herní události uběhnuvšího týdne. A našel jsem podcast Games.cz. Našel jsem sice i podcast Eurogameru, ale nemá přímý link na MP3 a podcast čtečka ho tak nevidí => konkurence má smůlu, Games.cz výhodu. Jenže. Pánové, tři výtky:

    1) Ke dvěma hodinám blížící se podcast je příliš (čtěte zrůdnost *16* ) To je neposlouchatelné. U něčeho takhle dlouhého nelze pořádně udržet pozornost. PO první půlhodině už přestávám vnímat, o čem se vlastně mluví. Sežeňte si ze svého středu někoho, kdo vám bude dělat nějakou dramaturgii. Ve výsledku se tak nedozvím nic z toho, co se stalo minulý týden ať už ve světě nebo vám či na vašem webu. Podcast šel ze čtečky. Kamarádské klafání o hrách, delší než filmy.

    2) Úroveň. Nejsem žádný grammar nazzi, takže nečekám, že se bude mluvit povětšinou spisovně *3* , ale dávat si pozor na výrazivo by neuškodilo. Sjel jsem dva podcasty, jeden z nich byl nějaký speciální díl z E3 a někdy jsem si říkal, jestli tahle verze podcastu nevyšla veřejně omylem. V hospodě by se tomu nikdo nedivil, ale veřejně, za Games.cz si takhle místy otvírat hubu, to je snad na srážku z platu. Kromě dramaturga by se tak hodil někdo, kdo by výsledek prostříhal a nebo vypípal, když už se neudržíte (i ho-no se musí umět dobře použít)

    3) Hlasitost - neviděl jsem vaše videa, nevím tedy, jak to natáčíte, ale někteří z vás jsou slyšet dost hlasitě, jiní skoro vůbec. Poslouchat tak podcast třeba v autobusu nebo v metru moc nejde, protože buď někoho slyším a někoho vůbec, nebo někoho slyším a někdo mi urve uši.

    Neberte to, prosím, jako nějaké hanění vaší práce, jako spíš tipy, co by se podle mého názoru mohlo zlepšit. Díky a hodně štěstí do práce na webu i do života (pařani...) *1*
    • MickeyMutant
      Dal jsem +1, aby ti nebylo líto, že ti hlasy chodí pořád jen od nějakého Anonymizéra.
    • smejki
      ad 1) máš na to tejden. poslechni si to natřikrát. koncentráty jsou fajn jen u distribuce chemikálií
      ad 2) takový už je koncept - pokec nad tématy. a pípání je pro břídily.
      ad 3) souhlas
    • Skoro každý podcast na games.cz se neplánovaně protáhne, ale to je důkazem, že kluky pořád baví o hrách mluvit a nepřistupují ke své práci se stopkami v ruce, aby si přesně ve stanovenou dobu odpíchli, že mají splněno.
      Pokud mám problém s délkou, poslouchám ho klidně na víc částí.
      Právě kamarádský, neformální a bezprostřední pokec o hrách mi vyhovuje víc, než rádoby korektní přístup. Proto taky beru jejich podcast spíš jako pokec u piva a nevadí mi, když sem tam padne ostřejší výraz *4*
      Obecně, jsem rád za volnomyšlenkářský přístup games.cz, i když ho spousta lidí zneužívá, takže nějakou cenzuru, v podobě vypípávání a vystříhávání nechci.
      • MickeyMutant
        Dal jsem ti -1, abych MartinezZovi ušetřil práci s externím softwarem. Rád pomáhám lidem.
        • *1* Třeba to je opravdu hlas lidu. Ten podcast, resp. první polovina byla pro náročnější a navíc to horko.... Ne že by mi na nějakých mínuskách, nebo pluskách záleželo, nejsem politik... *4*
          • DangerousDave
            nie je to hlas ľudu, Mickey má pravdu ...

            prvý a druhý bod je práve to čo majú poslúcháči radi, neformálny pokec ktorý netlačí žiaden umelý časový limit a preto je vždy dosť priestoru prebrať každú tému dôkladne a dovtedy pokial k nej majú dotyční čo povedať.
      • janchor
        Jenom navážu konstatováním, že k delší stopáži a volnějším "mravům" jsme v průběhu let dospěli právě skrze četný posluchačský ohlasy, který si přesně tohle žádaly.
    • S bodem 3) jednoznačně souhlasím. Hlavně u Petra Poláčka je někdy slyšet hodně špatně, ale zrovna v tomto podcastu to bylo Ok.
      • blixa
        Díky za připomínky, zkusím jen nějak rychle zareagovat a kdyžtak se k tomu vrátíme ještě během podcastu:

        ad 1) Máš pravdu, ke dvěma hodinám už je to moc, snažíme se zůstat většinou kolem hodiny, ale občs je to problém - buď je zajímavej host, kterýho je nám líto krátit, nebo přijde hromada dotazů od posluchačů. To jsou dvě věci, který podcast nejvíc prodlužujou a navíc hlavně s tou druhou nemůžeme vzhledem k živýmu vysílání nic moc dělat. Řešením je samozřejmě radikálnější střih, ale na ten jsou tady v diskusích zase dost negarivní reakce ;)

        ad 2) Tady s tebou nesouhlasím. Fight Club není televizní debata ani pořad v rádiu, chceme ho dělat spíš uvolněně a jak nám zobík narost. Nechceme působit škrobeně a bavit se o hrách jako v Otázkách VM. Je jasný, že občas to může trochu ujet a těch nadávek je tam víc, než by bylo asi příjemný poslouchat, ale to je trochu daň za to, že FC děláme tak, jak nás to baví..

        ad 3) Zvuk je věčnej problém a asi se ho nikdy nezbavíme. Ale když si poslechneš první podcasty a porovnáš je s těma co se dělaj teď, myslim že je tam jasně patrnej pokrok. A budeme se snažit to vylepšovat i dál..
  • Pozvěte Dana a udělejte Skyrim speciál :D
    • Trol.diskuzni
      Danny vs. Mr. Grygar... Sounds fun.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit