-
Sakra to je škoda. S Blomkampem by byl film v dobrých rukou. To co dokázal za ty prachy s District 9 byla bomba. No jo no Microsoft. Škoda mluvit.
-
Mohl z toho byt sci-fi hit, ci rovnou cela filmova serie. Jelikoz jsou ale v Hollywoodu vsechna studia zvykla kupovat licence za par supu a dojit 99% zisku pro sebe, tak se nedohodli. Tentokrat musim fandit MS, protoze jako jeden z mala si dovolil nasadit podminky adekvatne vysoke (nepocitam ty hovadiny typu letenky prvni tridou...) pro majitele marketingove zajimavych prav.
Jo kdyz lidem z Universalu / Foxu nestacil zisk v podobe milionu (ci desitkach), ktere by ten film minimalne vydelal, ale potrebuvali mit cisla ve stovkach, nebudou mit nakonec vubec nic... -
dejte to Uwemu *1*
-
Halo má možnost a potenciál se stát sci-fi kultovní modlou jako Sága Star Wars ne-li mnohem lepší. A musím říct že už jsme to hodně dlouho neměli nějakou pořádnou scifárnu ne-li harcore sci-fi. Teď nás čeká jen Prometheus a potom zase výhledově nic. (mluvím o vesmírných sci-fi teď)
-
-
Haha HALO je celkem zajímavé ale žádná legenda mezi scifi to není. Star Wars, Warhammer 40 000 Duna ale třeba i ten Mass Effect to jsou universa kterým Halo nešahá ani po kotníky. Halo jako hra je kvalitní, knížky jsou celkem čitelný ale srovnávat to ze star wars hahaha. Promiň ale to je nesmysl
-
-
Nic ve zlym,ale star wars ve sve podstate taky neni zrovna nejake chytre a dospele sci-fi.O tom,proc se z nej stal kult se muzeme bavit,ale tvrdit,ze SW je nejak vyspelejsi nez prave treba Halo je docela usmevne.
-
-
kdo tu mluví o dospělosti univerzum SW je tisíckrát propracovanější než univerzum HALO. To jen fanboyové dělaj z té hry něco co není
-
-
no zase tady nekdo nevi o cem mluvi. Halo ma jeden z nejpropracovanejsich univerz co existuje. Asi si nikdy necetl oficialni encyklopedii Halo, ktera se porad rozrusta a jdou v nich hodne do detailu napr. Popis zbrani, vaha, dostrel nebo popis ras, jejich historie, hodnost... Popis technologii, casove znazornene jak sli nejdulezitejsi bitvy a tak bych mohl pokracovat jeste dlouho... Staci se podivat na halo wiki stranku ma pres 7000 prispevku, to co jsem se v ni zatim docetl byla pravda, nerikam ze tam musi byt vse prave ale min z 90 procent je... VE hre se vetsinou znazornuje jeden konflikt nebo bitva ale vzdy to nejak zapadne do univerza a ovlivni ostatni pribehy... *6*
-
-
Jsem PC hráč. Nesrovnávej to dokud to nebude film vs. film.
-
jistě jistě HALO je jedno z nejpropracovanějších scifi a teď tu o červené karkulce. Chápu že se k tomu xboxáři upínaj ale HALO nijak propracované není a rozhodně není lepší než Star Wars
-
-
Lepší bude...když se nic točit nebude...přiznám se, že ač mi HALO přijde zajmavé tak jsem to hrál asi 20 minut za celej život...(demo jedničky nebo čeho asi před 10 lety) ale podle trendů tědle "vysokorozpočtových" sra*ců bude všeobecně lepší když žádný filmový adaptace nebudou, protože tam budou pobíhat krásný neherečky, zápletka bude řidká jak stolice po vychlastání 5 litrů Svijan a všude budou plápolat Americký vlajky s dojemnou USA hymnou v podání Rihanny...to radši nic než todle
-
Me naopak prijde,ze fanboyove SW delaji z teto sagy to,co neni.
Je to kult,legenda a pro me osobne srdcova zalezitost na ktere jsem vyrustal.Ale mluvit tu o nejake hluboke propracovanosti?
Takovy zde zmineny District 9 me prijde propracovanejsi a dokonce i s myslenkou. -
-
a o districtu 9 jsem se nezmiňoval film je to perfektní
-
ne ne ne ne propracovanost po stránce nějakých hloubkových myšlenek. Mám na mysly rozracovanost univerza popis ras, časovou osu, množství charakterů, velké množství malých detailů tyto podmínky mnou zmíněná čtyveřice splňuje zato HALO je jen o něco málo propracovanější než ostatní dnešní rádoby univerza tipu Dead space nebo GoW. ME serie má krásně rozpracovanej kodex o všech možnejch rasách, událostech atd. Něco co může člověk pročítat a připadat si na chvilku jako správnej nerd v tomto ohledu je HALO dost chabé.
-
-
-
-
-
-
haha..Mrkvosoft ať si vylíže...si myslí že jim to někdo zfilmuje za takovejch podmínek? Master chief nikdy nebyl ňákej extra charakter a halo je mega populární jen díky tomu že Mrkosoft narval miliony $ do marketingu...neříkam že halo je špatná hra, ale zas tak hvědná není.
-
Na mě ten krátký filmek teda moc dobře nepůsobí a to se mi District 9 líbil opravdu hodně. Ale musím se přiznat, že nemám rád ani HALO jako hru - ta hra ve mě prostě vůbec nic nevyvolává a celou dobu se divím, co k ní nalákalo takové množství lidí. (To prosím neberte jako nějaký flame.)
Z toho důvodu bych se rád zeptal HALOistů, kteří tady jsou, jestli se jim ten krátký filmek líbí nebo ne. Dík. *3* -
No nevím, ale už jsem viděl víc lepších amatérských videí. *6*
MS se stejně jako tvůrcům Assassins Creed nedivím, ať si jdou kravaťáci točit sex ve městě a filmování nechají těm, kteří natočí hlavně kvalitní film a né dojnou krávu, kde bude všechno kolem velkých zbraní a prsou. -
-
Neslo o to udelat nejlepsi kratkometrazni "amatersky" film s nejlepsimi efekty. Ale ukazat jakym stylem ten film tocit...
-
Ono je to tim, ze nepouzili filmovou kameru a filmovej material na ktere jste zvykli z kina. Takhle je to vic realisticky. Jak kdybych tam byl s nema. No fuj.
-
Co blbnete, to jeschvalne. Jak vypadaji zabery z bojiste? Me se to prave libi.
-
Ha ha, mel sem uplne stejnou reakci, vypada to silene amatersky. Jakoby to nataceli nejaci nadsenci v kulisach pro paintball *3*
-
-
Jo ten sem viděl, docela dobrý.
-
No to se nedivím, že to stopli. Byl bych pěkně naštvaný za tohle zaplatit. O čem to taky může být.
-
-
o smyslu zivota
-
-
The Great Journey
-
-
-
Jestli jsem to dobře pochopil, tak tenhle "film" byl natočen v roce 2007. Proč se o tom píše teď mi není úplně jasné (a tím nemyslím článek tady, ale ten původní). Nicméně pokud bych to měl zhodnotit z dnešního pohledu a pod dojmem toho, že jsem zrovna dohrál Halo: Reach, tak bych to asi taky stopnul.
Možná, že před pěti lety to mělo nějakou atmosféru, ale dnes, zvlášť ve srovnání s tím Halo: Reach mi přijde, že hra má daleko lepší "výpravu", efekty i atmosféru, než tenhle krátký film. A nedovedu si momentálně představit jak jinak by se dalo Halo natočit, než zcela CGI (podobně jako Avatar) a daleko výpravněji, než jako "variace na pouliční boje v Bejrůtu" z 80. let minulého století.
Tím nechci říci, že mám něco proti režisérovi, který mezitím předvedl, že by to fakt natočit mohl (District 9), ale zjevně nechce (nebo ne tak, jak by se to líbilo mně, nebo asi i Microsoftu).