Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Takže ty jsi ani jeden datadisk nehrál, ale víš, že jsou všechny na ho*no? No ty jsi mi komediant. Radši si dál hraj na freečku 7 let starý datadisk a libuj si v tom, jak je super, šašku :D:D:D
  • 57 palců dolů? :D :D To tihle hardcore fanoušci nepoznají Sylvanas? :D
  • Asi ti opravdu něco uniká. Měl by ses naučit anglicky, abys ten trailer pochopil.
  • archie777
    Meleš neskutečný blbosti. Tentokrát to nejde říct mírně. Ztráta gearu absolutně nesouvisí se hrou na realitu. Je to mechanismus, který z hráčského souboje nebo cesty dungeonem činí potenciálně ztrátovou/výnosnou zábavu. Především ale, balancuje poměr mezi skillem hráče a řekněme mírou investovaného času. Hráč, který do hry investoval 5000 hodin ve formě tupého harvestu a v závěsu za silnou guildou, musí svůj gear neustále umět obhájit hráčským skillem. Jednoduše - dobrý pvper, v dobré partě, si může dovolit vzít drahou zbroj. Špatný pvper nikoliv, protože s jeho zbrojí neroste úměrně šance přežít. Tím pádem, existuje zdravá vyváženost rizika/výnosu a hra dává větší smysl i z hlediska ekonomiky. Nehledě na adrenalin/pocit vítězství a emocionální přesah. PvP ve WoW je prostě takový fantasy Counter-Strike. Hra ve hře, která nemá absolutně žádný dopad na běh světa. Že se z MMO typu WoW stál standard, je spíš smutná záležitost.
  • archie777
    Problém je v tom, že si každý asi představujeme pod pojmem "dobré mmorpg" něco úplně jiného. Já si pod tím představuji svět co nejvíce závislí na hráčích, fungující tak nějak samostatně bez velkých zásahů tvůrců, kde hráč (ze zkratky RPG) skutečně hraje určitou roli. Na UO se ceny brnění měnily dle toho, kolik vrahů číhalo na řemeslníky a kolik řemeslníků rudu produkovalo. Ceny mountů byly závislé na počtu hraničářů. Jeden prodával koně, druhů vyráběl štíty, další byl vrah samotář, další měl svou skupinu pvperů, jiný se věnoval obchodu, hráči stavěli svá vlastní města, vybírali daně, svět nebyl rozdělen do zón podle levelu, ale každý své začátky mohl trávit jinak a jinou činností. Tvořil si svůj vlastní příběh a mnohem víc využíval online potenciálu. UO byla geniální. Vanilla WoW bylo parádní (dokonalý world design, zábavné classy, originální grafika, těžký end game), UO ale byla fungující svět a na dobu počátků UO scény u nás vzpomínám s dětským zápalem.
  • na teba je zjavne moc aj pouzivat mozog...obycajny hejter...neviem ci si tu liecis nejake komplexy alebo si len šašo...ked to nezaujima tak to aspon nekomentuj...nikto na tvoje dristy nie je zvedavy
    p.s. ak by si mal trapne pripomienky k tomu ze kazdy moze vyjadrit svoj nazor uvedom si rozdiel medzi nazorom a hejtovanim ;)
  • Když vyskočil z vody na "you must be willing to fight" a zapíchl orkouna tak jsem se styděl, že se na to vůbec dívám.
  • "UO stojí na mnohem smysluplnější gameplay" Vysvětli. Tohle je jen prdnutí do větru.
    "a hratelná je na různých serverech do teď. Co jako? Vanilla je taky hratelná na spousty serverech.
  • archie777
    UO stojí na mnohem smysluplnější gameplay a hratelná je na různých serverech do teď. Nefunkční mechanikou pro MMO bych označil právě wowkařský postupný průchod každou z oblastí, kdy má každý hráč naprosto totožný prožitek.
  • archie777
    Tak počkat. Vanilla WoW přišel před 11 lety. Ty máš vyjadřování na úrovni dvanáctiletého. TINYYY RIIIICK!!!
  • Samozřejmě mentálek nechápe psaný text. Vývojáři toho musí v současnosti stihnou tolik za krátký čas, že se na tady tyhle věci zapomíná, to si mohli dovolit v době prehistorické.
  • jojo, dabing u lootu je strašně důležitej, už mě nemusíš přesvědčovat že jsi idiot, pro dnešek už máš splněno vrchovatě
  • vepředu*
  • před renderované prostředí, čili to nejednodušší, co existuje. Dabing není, vše je založeno na čtení. Animace postav nejsou. Animace boje je o jedné animaci. Fyzika neexistuje. Žadný motion capturing, žádná voice-acting, v podstatě ani žádné počítaní A.I. Prostě nic, pravěké hry, které se soustředí jen na jednu oblast. To nemůžeš porovnávat se současnými hrami, které jsou světelné roky ve předu a řeší milion dalších oblastí. Se vzpamatuj nostalgický mentále.
  • těžko říck, kam na ty srágory chodíš, buď je ti 10 nebo jsi úplnej debil, ale meleš úplný debility jako vždycky a jsi v tom dost kontistentní, takže jsi asi prostě jenom blbej jak pařez
  • "vývojáři nemusí řešit grafiku, dabing, animace, fyziku, v podstatě nic".. inteligent promluvil *1*
  • myslíš poslední trailer na StarCraft? Tak to nebudu ani komentovat, to je opravdu moc i na mě....
  • Asharak
    Jo a proto je SC2:LotV trailer jedním z nejpůsobivějších trailerů od Blizzardu vůbec. Ano snažil *1*
  • Asharak
    Legion jen potvrdil Illidanova slova, nebýt připraven, protože letět vzducholodí do temných mračen ze kterých létají infernalové a nemít na palubě mágy, kteří by loď ochránili je dost velký fail od Variana a Sylvanas *7*
  • Asharak
    ...nehrál jsem xyz, ale xyz jsou nejhorší části této hry... gratz dude *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit