Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • uaxpk

    Tak zrovna na The Witness a The Stanley Parable bych si určitě nevzpomněl. Zato C.U.B.E 1/2, Relicta, The Turing Test, Superliminal, Quantum Conundrum atd. určitě jo. Každopádně super zpráva, jednička mě moc bavila. 

    • Superliminal byl fakt neotřelej nářez. 

  • Pecka. Talos Principle prostě patří spolu s Witness a Portal ke špičkám žánru logických her. Takže na dvojku se fakt těším.

    btw - proč je v článku Stanley Parable zmiňovám v souvislosti s puzzle hrami?

    • nightborne

      Protože se mi zamotaly vzpomínky a splet sem si ji s Quantum Conundrum =). Upraveno, dík.

  • cNNk

    Talos me strasnel bavil, krome puzzlu tam bylo i mraky easter eggu/secretu.

  • Když vynechám obligátní Portal, the Talos Principle (+ dlc) byla asi nejlepší puzzle hra tohoto typu (nepočítám do toho adventury), co jsem hrál. The Witness nebyla špatná, ale od určitýho okamžiku se kupily hádanky, aniž by k nim byl klíč, a bylo to zkrátka moc těžký. Superliminal, co někdo zmiňoval dole, byl dost originální a zábavnej. Leckterý jsem ještě nehrál. Nicméně Talos... možná je lepší než celej Portal, ačkoli bych to ani příliš nesrovnával. 

    Talos je jedna z nejnávykovějších her, co jsem hrál, protože je tam silnej prvek satisfakce – ten endorfin, když člověk po dlouhý době konečně rozlouskne danou lokaci... Akorát to má nevýhodu prakticky nulový znovuhratelnosti – protože jak jednou člověk ty puzzly vyřeší, nemá příliš smysl hrát to znova. Tak jako tak je to bomba a na dvojku se těším. A že si s tím pánové dali načas! 

    • Tanatonaut

      Dohrál jsem to 3x. ( Stačí mít paměť dědka po osmdesáti ) 😎

      Já snad ještě víc než náročné ale intuitivní hádanky miloval rozhovory s Miltonem, zápisky vývojářů nebo audio deníky Alexy Drennan. Nádherné komentáře na naší civilizaci. Nic podobného už jsem nikdy nehrál. A ta hudba omg.

      The Witness pro mě bylo zklamání. Hádanky jsou příliš statické. Talos po člověku chtěl pohyb, práci rukou, házení. Nebo kvůli časovým hádankám držet v paměti velké množství informací apod. Byly prostě na jedno brdo a takové víc umělecké/fouňovské.  Navíc, nevím jestli to bylo mnou nebo hrou, ale spousta puzzlů prostě špatně komunikovala co po člověku chce. ( a nebo mám IQ tykve )

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit