Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No hru jsem zkusil / zkousim, ale popravde netusim, kde se bere ta velka oblibenost. 

    • LessPh

      Ja bych taky chtel naskocit, zatim jsem to 2x zkusil a vzdycky to odlozil, ze ted na MMOneni spravna doba.. vzdy tak 10 minut zahrano :D Jestli ted updatuji grafiku, tak bych to mohl zase zkusit, ale uz v podvedomi tusim, ze taky nebude ted spravny cas zacinat MMO :D

      • V dubnu vyjde update, který povolí hráčům procházet příběhové dungeony v základní hře (ARR) s partou NPC a co změní některé zastaralé boss fighty na singleplayer instance. Takže bude procházení ARR o něco příjemnější a líp zpracované.

        Ne že by běhání dungeonů s hráči v matchmakingu bylo špatné, ale u některých starších dungeonů si člověk prostě mohl počkat než se parta poskládá, hlavně jako DPS.

    • Bohuzel, pocatecni urovne jsou nuda, protoze nemas moc skillu, takze vsechno je pomale, nedynamicke a repetitivni, vlece se to. Me do hry zpocatku vtahla hlavne atmosfera, artstyle a design sveta obecne. ~50 lvl (kdy se clovek dostava k Heavensward), hra zacne nabirat slusne obratky a prakticky vsechny elementy hry dostanou upgrade. Stale se jedna o klasicke MMO, nicim moc nevybocuje z davu, ale takhle silny package (ze ktereho za me nejvic vykukuje pribeh) jsem u jine onlinovky nezazil.

      • Derp_1337

        Za mě můžu říct, že z MMO RPG mělo skvělý příběh právě Star Wars: The Old Republic.

    • Je toho hodně.

      Primárně bych řekl v příběhu. Problém je ten, že prostě a dobře chvilku trvá, než se člověk dostane tam kde to začne stát za to (ale zase je nutné se tam dostat a nepřeskakovat, protože spousta věcí se "nastaví" právě v tom úvodu).

      A Realm Reborn má slabý příběh šitý horkou jehlou, ale není to katastrofa. Od Heavenswardu dál se ale příběh, a postavy doprovázející hráčůvu, začne zásadně zlepšovat ve svém podání, zápletce a zpracování. A jakmile se člověk dostane do Shadowbringers tak pro mnohé, včetně mě, je jasné, že zažívají jeden z nejlepších příběhů ve hrách i mimo ně.

      A s momentálně závěrečným Endwalker se Square Enixu podařilo, to o co se třeba BioWare s Mass Effectem jen snažil - vytvořit epické zakončení příběhu hodné času který mu hráči věnovali.

      Z mého pohledu kdybych měl jednotlivé části hodnotit, tak bych řekl, že A Realm Reborn = 6/10, Heavensward a Stormblood 8/10, Shadowbringers 9/10 a Endwalker 10/10.

      Kromě příběhu pak teda ta spousta věcí, které může hráč dělat - od levelování všech class na jedné postavě, spousta dungeonů, trialů, raidů atd, housing, crafting atd. Každý si tam může najít něco co ho baví a hráči nejsou tlačení do jedné jediné aktivity bez které nikam nepostoupí (teda kromě toho příběhu (Main Scenario Quest), který je povinný pro odemýkání fíčur).

      • No zatim jsem dokoncil Stormblood a pravda je, ze puvodni hra je dost peklo...krome poslednich 30 min, kdy clovek ceka, ze se rozjede poradna hra o truny :) (bohuzel nerozjede)

        Datadisky jsou opravdu o dost lepsi, ale uplne me depta nemy hrdina, ktereho tam sebou tahaji jak pokemona, aby ho mohli vypustit na nejakeho toho bosse a pak tam zase jen stoji a neme kouka...diky tomu, ze to je pribehova hra tam toho postavani a nemeho koukani je nekonecne mnozstvi. 

        Spousta Q i v hlavni pribehove linii je totalne zoufala...typu bezim nekam, tam mi povi 3 vety a ja zase bezim / portuju z5. Ok chapu, ze ne kazdy Q musi byt pecka bomba, ale na jeden pekny Q pripadaji 3 az 4 totalni vyplnovky toho nejtezsiho kalibru.

        Tim nechci rict ze to je spatna hra, ale nevim, jestli si zaslouzi takove nadseni, ktere kolem ni momentalne panuje. Treba pribehove me swtor zaujal mnohem vic...mozna to bylo tim, ze mavani svetelnym mecem se mi libi vic nez sekyrou, ale i tak.

        • Řekl bych, že právě Shadowbringers, který tě zdá se čeká, je právě to co pro mnohé tu laťku posunulo. 

          Je pravda, že z velké části nemá Warrior of Light moc velkou iniciativu, ale to je taky něco co Shadowbringers a Endwalker prozkoumávají.

          Navíc, pokud jsi nezkoušel, tak doporučuju si zahrát Dark Knight questy. Ty napsala hlavní scénáristka Shadowbringers a Endwalkera a jde to poznat. Je to právě jedno z těch míst ve hře, kde interní osobnost tvého WoL je více prozkoumána.

          Shadowbringers je schopné konečně hře dát zajímavé záporáky a v mnohém rekontextualizovat původní děj natolik, že to prakticky přestaví celý základ toho světa kde se hra odehrává.

          Jinými slovy, jestli jsi právě dojel Stormblood (4.0, 4.3 nebo 4.55?), tak tě čeká něco, co ti závidím si poprvé prožít. :)

          • okok uvidime :)

  • LessPh

    Jde to pohodlne hrat na gamepadu? Nechci se hrbit u klavesnice a mysi...

    • Hraju na gamepadu od začátku.

      Ff14 má naprosto špičkovou podporu gamepadu. Nedovedu si ani představit hrát jinak.

      Samozřejmě je to MMO, takže se hodí mít klávesnici po ruce - pro chat, marketplace apod. A mapa se taky trochu líp ovládá myší.

    • omiklon

      Hrajem a dá se, je tam spousta nastavení. Doporučuji kouknout se po nějakých tipech.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit