Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Super by to bylo... Ale tu hru dělali 10 LET! + Další 2 roky po releasu...Mám strach, že vzhledem k tomu jak rostou náklady na vývoj her se už nestane, že by vyšlo další (nebo jakékoliv) FF v celku. Zkrátka by se nezaplatilo a proto je budou vydávat epizodně nebo základní příběh + dokreslení postav... Osobně by mi to nevadilo, ale co jsem viděl/četl, tak všichni si stěžovali na to, že FF XV při spuštění nebyla hotová hra.
  • Za sebe FF 8,9, FF 7 Crisis core (na PSP) - SUPER
    FF 7, 12, 13 - hodně dobrý (ano považuju 8 a 9 lepší než 7 ukamenujte mě *1* ).
    FF 11, 14 - Ok jdeme dál
    FF 15 - To se uvidí

    BTW 9 je dle mého nedoceněná hra... sice má dětskou grafiku, ale ze všech FF na PS1 to byla největší výzva.
  • Fůůůů to bylo hodně krátké shrnutí :). Vzhledem k tvé profilovce + srovnání s prvky ze všech dílů ti můžu jen poděkovat a o víkendu rozehraju místo FF XV remaster X/X-2, který jsem ještě nehrál (bo jsem neměl PS 2), ale už od doby, co to vyšlo na PC ji mám ve wish listu *1* .
  • To je skoro jako Fifa akorát bez toho zvířete a auta.
  • Triple Triad jsou jedina karetni hra ve hre ktera mela smysl a mela silnou expozici do samotne hry. Nejakej gwent..pche..
  • nemusíme chodit až k Demontower, myslím, že stačí zmínit třeba hackovaní v Nier:Automatě, to je "minihra" která je současti gameplay, že nepoznáš, že je to vlastně minihra, spíše máš pocit, že je to součást samotného gameplaye. Gwent mě spíše rušil, rozhodně je to ale nadprůměrná minihra, protože většinou je to nesnesitelný balast, ale do geniality to má tedy předalekooooo, jak říkám, spíše ocením návaznost na gameplay, než rušení od hry samotné. Jsou to opravdu jen další kartičky ve stylu Magic: The Gathering s jinými pravidly.
  • maros.goc
    vzhladom na minihru je Gwent prepracovany az az :) je to genialna minihra :) ukaz mi prepracovanejsiu minihiru :)
  • Vedlejsi mise plnit nemusis, neni problem zvednout level o 20 za hodinu
  • Odulin
    Tak to je velmi slušný shrnutí. :D +1
  • To je ta hra, jak tam dycky nekde vybehla z auta particka diskantu a zmlatila tycema nejaky zvire.
    *8*
  • myslíš další v řadě generických kartiček? Na tom není genialního ani převratného, spíše test, jestli hráči budou krom otazníčku grindovat i kartičky. Hráči jsou schopní grindovat i nahé kartičky viz Witcher 1. Promiň ale v tom není nic převratného a už vůbec ne geniálního. Příště važ slova, ať se tě dá brát vážně. Gwent má ve W3 takovou hloubku, že nejde ani prohrát. Herní úpadek v praxi.
  • maros.goc
    no jo, ja suhlasim s tym ze nie tak zaryty fanusik serie si moze hru uzit viac ako ja :) to smaozrejme riznavam a s tym Longest Journey mas dobry point... :) hmmm s ostatnymi hrami sa dost podobame a mam na ne zhruba rovnaky nazor ako ty :) je to fakt zaujimave :) ale som rad ze za vrchol serie povazujes FF8, nakolko aj ja! :) :D genialna hra :)
  • nightborne
    Ad předchozí pointa - právě, FF je tvoje srdcovka, proto jsi k ní přísnější, ale možná právě občas až na hranici neférovosti, až k situaci, kdy hře vytýkáš aspekty, který by ti jinde třeba tak nevadily, právě PROTO, že se to jmenuje FF =)).

    Ne, že bych tě nechápal - kdyby vyšla druhá plnohodnotná The Longest Journey, což je zase moje naprostá srdeční záležitost, měl bych dost problém od ní automaticky nečekat dokonalost a tudíž důrazně kritizovat i maličkosti. Ale pokud FFXV vezmeš jako "hru", ne tolik jako "patnáctého pokračovatele ságy", zbude fakt fajn záležitost, která není, opravdu není dokonalá, ale má řadu pozitiv a zabaví kvalitně - dle mého názoru =).

    K předchozím Finalům:
    Prvních pár jsem nehrál, krom čtyřky, ale tam jsem nenechal tolik času, abych si dovolil lepit verdikty. Jednou to napravím, slibuju =)).

    Šestku a osmičku osobně považuju za vrcholy série. Sedmička je v závěsu, paradoxně mě neoslnila TOLIK, jak se všude tvrdí, ale tím netvrdím, že by to snad byla špatná nebo nezajímavá hra.
    Devítku jsem vynechal, desítka/desítky mě opět bavily výrazně, ale přiznávám, že jsem měl problém se ztotožnit s protagonistou, tudíž nemám stoprocentně kladný vzpomínky.
    Z MMO verzí jsem hrál jenom XIV, a ta ve druhým vydání vůbec nebyla špatná, nechal jsem tam pár měsíců. Vypíchl bych zřejmě nejkvalitnější příběh, na kterej si takhle v MMO žánru vzpomenu. Třináctka (hlavně teda XIII-2 a LR) mě nijak zvlášť neoslnila, ale tam se, myslím, není čemu divit.
  • maros.goc
    mohol by si mi prosím pre zaujímavosť povedať, ako si hodnotil ostatné FF hry? len či sa nezhodneme aj v iných, či ide len o FF15
  • maros.goc
    že ako minihra to má takú hĺbku, až sa to stalo hlavnou hrou
  • maros.goc
    lenže ja som na post game nepovedal ani slovo,..áno môžeš sa poflakovať, ja hovorím o postavách, ktoré sa správajú ako keby sa nič Insomnii ani nestalo, fotografujú sa atd atd, jednoducho je vidieť že príbeh bol upravovaný do poslednej chvíle a zvyšok hry sa mu nestihol prispôsobiť

    ......áno, a presne aj tamtie hry co si vymenoval maju chyby, Bethesda to aspon vyvazila level scalingom, no KCD som nehral, ale ak je to fakt tak ako pises, potom aj tamta hra ma problem s dizajnom :) hra si jednoducho musí ustrážiť hráča aby sa pre neho hra zrazu nestala primitívne jednoduchá a je na to viacero spôsobov :) píšeš to všetko ako keby to bolo v poriadku, lebo je to v každej inej hre, lenže to nie je v každej inej hre, len v takej, čo nemá vyvážený obsah.......samozrejme existuje v iných hrách možnosť grindingu, kde si v jednej lokalite a stráviš v nej 50 hodín zabíjaním tých istých potvor dookola a nič iné, lenže to za zlý dizajn nepovažujem, nakoľko takto to môžu hrať len masochisti..narážam napr na Dark Souls, kde bežné grindovanie na výrazné pregrindovanie bossa rozhodne nestačí

    ja som absolútne fér :) Altissia je jedna lokalita z hry, ja hru hodnotím ako celok, drvivú väčšinu hry stráviš v open worlde ktorý je veľmi pustý a plytký, Altissia je ako mesto fakt krásne, a je to dizajnový vrchol hry, lenže Altissia je len jedna a hra má toho omnoho viac, no kvalite sa jej už nič nevyrovná a ani ju nič veľmi neohrozuje na tejto pozícii najkrajšieho mesta v FF15......dungeony su absolutne vynikajuce :) ....

    troška ma nechápeš, ja som skalný fanúšik hry a tešil som na na open world a akčný súbojový systém :) ten problémový vývoj hry je ale v FF15 jednoducho cítiť na každom kroku, je to nedokončená hra ktorá utrpela zmenou režiséra, zmenou mena, príbehu, postáv, rozkúskovania na film a seriál, jednoducho z FF15 mohol byť klenot, keby to všetko, čo v hre malo byť, nakoniec aj bolo ....

    píšeš že tak rozmanité lokality len tak nevidím, celý openworld je jednoliaty, skutočne tam nie je rozmanité nič :) neskôr samozrejme lineárna časť ťa prevádza rôznymi lokalitami a to je fajn, lenže v prostredí, kde stráviš najviac času, toho veľa rozdielneho neuvidíš...
  • maros.goc
    bohužiaľ text sa bojí akejkoľvek prísnejšej kritiky
  • go je genialního na Gwentu? Mě to otravovalo, navíc kartičky tu byly dávno předtím. Vypusť paru vole...
  • nightborne
    Postgame je součást hry, a ty hodnotíš celek. Je potřeba s ním v hodnocení kalkulovat samozřejmě.

    Neporovnávám gwynta s piknikem, porovnávám POINTU, že se v jakýmkoliv openworldu můžeš poflakovat, ačkoliv by příběh měl vyžadovat naléhavý řešení. Protože je to prostě openworld, žejo.

    Přelevelovat se můžeš fakt skoro kdekoliv. V čemkoliv od Bethesdy se můžeš nalevlit stranou, například, což se sice snažej řešit škálováním nepřátel, ale to je podle mýho názoru daleko větší herpes. Aj v Zaklínači 3 sem dělal postranní obsah a měl level přes 40, když hlavní úkoly chtěly 20 a bylo to pak primitivně snadný. V Gothicu šlo nemlich to samý. V KC:D jsem vyžíral všechen postranní obsah a až pak pokračoval v lince - a hádej co, byla pak hrozně lehká. V Zeldě BotW se vydáš jedním směrem, namachruješ Linka, a když se vrátíš k obsahu, cos vynechal, je snadnej. A jelikož FFXV je fakt spíš ARPG, přegrindovat bosse jde konec konců i v Dark Souls, co si budem.

    Pokud se nicméně dál chceš bavit o číslech - bůro by byl naprostej průměr, a to pardon, to patnáctka prostě není. Já rozumím tvým přístupu - jako skalnímu fanouškovi se ti nelíbí podoba a vyznění hry, takže se do ní opíráš, co jen můžeš. Ale ve svý rozmrzelosti mi přijde, že nejsi fér. Například tak nádherný, rozmanitý lokace fakt jen tak někde nevidíš. Altissia je snad nejhezčí město, který jsem kdy ve hrách viděl. Ve 4K a s hi-resem vypadá celá hra naprosto fenomenálně, a už to je prostě potřeba ocenit. Bavil mě i oldschoolovej přístup k dungeonům, třeba. Jakmile si člověk zvykne na skoro-realtime boj, dokáže kouzlit fantastický, efektní scény, který mě za těch cca osmdesát hodin, co jsem dal recenzi, neomrzely. A tak dále.

    Ale jasně, když chceš psa bíti, znáš to. Jak říkám, mě hra bavila, užil jsem si ji, průměrná dle mého názoru jednoduše není. Mrzí mě, že se neshodneme v čísle, ale stojím si za ním ;).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit