Přejít na výpis diskuzí
Firaxis sdílí tajemství ozvučení – smrtelný výkřik Vipera z XCOM 2 je upravený dětský pláč
20.7.2015 | Aleš Smutný
21 příspěvků
-
Tak hlavně aby tam byl Wilhem scream *2*
-
-
Neeee Ty hajzleeee
-
-
Řvi dě*ko řvi ať si to můžu nahrát!!! *15*
-
-
-
Dělat zvukaře musí být neuvěřitelný psycho, vybavuju si, že např. zvuk klubání Vetřelce z vejce, bylo prostě trhání hlávky zelí, zvuk mravenců ve Falloutu bylo akorát mačkání obalu od čokolády atd. atd.
*1*
Je to lehce OT, ale pokud budete mít někdy volnou hoďku a půl, rozhodně mrkněte na The Making of Aliens je to prostě nádhera a žádný CGI *14* -
-
TIE fighter je slon a auto ve smyku :D
-
-
slon ve smyku ? :D
-
-
Super. Díky za odkaz !
-
Zvuky těch dinosaurů v Jurském parku bylo páření želv. *15*
Tohle: https://www.youtube.com/watch?v=dnRxQ3dcaQk -
-
Řev T-Rexe byl poskládanej ze slona, aligátora a tygra. Experimentování se zvukama je parádní zábava. https://www.youtube.com/watch?v=fRg91TAC_H4
-
-
-
Článek zajímavý, ale kontrolujte si to po sobě prosím. Věci jako: "zvukoví stránky" nebo "mělo dodt tón" by odhalil i Word.
-
-
No fuj...díky, opraveno :)
-
-
Proč vypadají ti emzáci tak infantilně? Nebo si někdo myslí, že na nás z vesmíru přiletí chodící kobry?
-
-
On celej Xcom vypadá krapet přiblble. Možná je to Firaxisem - viz Civilizace 4 a spol., prostě některé jejich hry vypadají přiblble. Na druhou stranu i v dětinské grafice umí (uměl?) Firaxis dělat skvosty.
-
A máš důkaz, že neexistují v celém vesmíru "chodící" kobry na stejné úrovni inteligence jako my?
V tom je částečně kouzlo sci-fi. Nevíš, jestli to je náhodou pravda, nebo ne. -
-
No, podle scientismu a evoluční biologie to moc nevypadá, že kluci z vesmíru mají humanoidní těla (tak z 98%, protože planeta determinuje podobu organismu). Humanoidní mimozemšťany vymysleli až romantičtí ufologové, spisovatelé a filmaři z 40cátých a 50sátých let. Důkaz nemáme, máme pravděpodobnost,přírodní zákony a evoluční teorie. *3*
-
-
Kúzlo je v tom, že vesmír je tak veľký, že kľudne môže existovať planéta, kde by boli vhodné podmienky na vývoj chodiacich hadov. Čo sa týka "vedcov", ktorí počítajú pravdepodobnosti v rovniciach, kde tak 98% premenných je neznámych... no každý sa musí niečím živiť, nie?
Inak pripadá mi celkom vtipné, ako sa posmievaš romantickým ufológom a spisovateľom kvôli ich antropocentrizmu, ale považuješ ľudské predpoklady, ľudské teórie a chápanie sveta sprostredkované ľudskými zmyslami a rozumom za smerodajné pre veci, ktoré sa odohrávajú absolútne mimo ľudského dosahu.
Každopádne čo sa týka hry, tak všetky tie rôznorodé príšerky sú skrátka geneticky nadizajnované biologické nástroje špeciálne určené pre boj na Zemi a získanie ďalšieho "genetického materiálu" (tentoraz ľudského) na realizáciu emzáckych zámerov. Takže ťažko možno viniť "herných emzákov", že si na boj na planéte, kde prírodné zákony a evolúcia priviedli na vrchol potravinového reťazca ľudskú rasu, vybrali ľuďom relatívne podobné a teda v týchto podmienkach efektívne nástroje. -
-
Protiřečíš si. Náš vesmír se řídí všude stejnými přírodními zákony, akorát jsou proměné jsou jinak nastavené (silnější gravitace, singularita). A že se vývoj nutně musí vyvíjet naším směrem, no to jsou prostě pro mě antropocentristické záležitosti jak z 19. století, kdy bílý muž byl pán tvorsta.
-
-
-
-
-
A co třeba zvuk TIE fighteru.
-
-
Přejeď si vysavačem po otočeným větráčku u chladiče ;)
-
-
Začíná se to podobat reklamní masáži na jednu českou hru
-
Prasete, slona, tygra, tornáda, plamenometu, bass dropu a křiku několika mužů.
Tordádo plamenomet