Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 0011

    No vidíš to máš pravdu na to jsem úplně zapomněl, každopádně v engage je trojúhelník zpátky + navíc boj beze zbraně dává break na luky, dýky a magii. Spíš mě štve, že upustili od párování jednotek, které v Three Houses ještě šlo, místo toho můžou healeři používat blokování a zaštítění okolních jednotek a když jsou poblíž podpůrné jednotky tak zase mají chain attack. Baví mě to víc než Three Houses, ale co se týče obtížnosti hraju od Awakening a nepřišla mi nikdy nějak extrémní, v minulosti asi obtížnost byla hustá, ale od dob 3DS je to dost casual SRPG, nepovažuju se rozhodně za nějakého geniálního taktika, ale když si hlídáš pozice nepřátel a hlavně znáš jednotlivé classy a jak se chovají jejich zbraně atd. tak si uděláš prakticky neporazitelnou armádu v každém díle a hlavního hrdinu/ku takřka nedotknutelného, taková Robin - kouzelnice v Awakening spárovaná s jakoukoliv jednotkou se vztahem S, což je většinou Chrom je moje továrna na zkázu. Myslím že i úplný nováček v sérii už během prvního průchodu libovolného dílu od Awakening dál bude mít systém v malíčku.

  • S týmto si dovolím čiastočne nesúhlasiť. Jednak pri Three Houses chýbala klasika, teda weapon triangle a čo je asi ešte dôležitejšie, tie súboje/mapy v 3 houses boli aj na hard proste strašne jednoduché. Až príliš - bola to vlastne dosť často až nuda.

  • Derp_1337

    Haha

    Přeji příjemně strávený večer 🙂

  • 0011

    Jako šipky mě docela bavily, hlavně jak je tam zakomponované gyro, ale obecně nesnáším když mám strašně možností, ale udělat můžu jenom něco, dále mě tam štvaly neviditelné stěny a platformy, z kterých nejde spadnout, v tomhle ohledu mám radši smt, nicméně vymaxoval jsem za ten jeden průchod skoro všechno kromě vztahů s pár postavama asi 3 nebo tak, takže se k tomu možná ještě vrátím, ale dneska dorazila sběratelka Engage, takže plán na večer mám daný.

  • Derp_1337

    Jo, ta inspirace Personou je vidět. U Persona 5 hráč v té sociální složce utopil bezmála 50hodin čistého času 😂

  • 0011

    No "natahují" já měl už u konce prvního dohrání pocit, že hraju dating sim kde je taktická složka jako doplněk, FE tohle nepotřebuje a upřímně mě to štve i v té Personě, kde si new game plus jen tak nedám, jestli teda vůbec. Obecně mi ale spíš vadí ta paralýza volby než samotný systém. 

  • Derp_1337

    Tak ten sociální systém je fakt fajn. Akurát se nepočítá s tím, že většina hráčů bude dohrávat Three Houses za úplně všechny rody. V takovém případě už to pak samozřejmě otravuje, protože samo o sobě je to už dost dlouhá hra a ty sociální interakce to ještě natahují.

    Ale pokud jsi to hráč dohrál jednou, či maximálně 2x , tak to pořád bavilo.

  • 0011

    Tak nevím, co jsi očekával, Fire Emblem je známý tím, že má funkční, ale jednodušší systém -kámen nůžky  papír, oproti jiným hrám jako je Tactics Ogre, FF tactics apod., každopádně i když to budu hrát až zítra, tak z toho co jsem viděl už teď z jistotou můžu říct, že jestli tě nebavil soubojový systém ve Three Houses, nebude tě bavit ani Engage.

  • Tak ja áno, 3H bolo môj prvy a jediny Fire Emblem a teda súbojový systém bol jedným z najväčších sklamaní pri povesti akú Fire Emblem séria má.

  • 0011

    Tak o tom snad nikdo nepochyboval. Otázka je jestli minimalizace sociální složky není ovlivněna tím, že přicházeli na jiný engine z toho od Koei Tecmo na Unity a soustředili rozpočet na vývoj jiným směrem, nebo jestli od začátku bylo rozhodnuto udělat to takhle.

  • ales.smutny
    "O to víc se těším na Engage, protože jeho zápory, které jsou v recenzích zmiňované, jsou pro mě vlastně klady." - a přesně takhle by měly recenze fungovat :) Díky, fakt jsem se snažil akcentovat, že ten souboják je super.
  • 0011

    Tak Fates mám sběratelku, pláty na malé new 3DS a koupené i téma do systému. Mám dohrané všechny 3 konce, ale jenom jednou, zato u Awakening ani nepočítám kolikrát jsem to hrál, myslím že tam mám něco okolo 200 hodin. Ale na Fates se znovu chystám, co mě mrzí je, že mi po updatu firmwaru padá Shadow of Valentia tak, že je to nehratelné.

  • Werewius

    Taky jsem dohrál Three Houses jen se skřípějícíma zubama, a o to víc, když jsem zjistil, kolik času mi zabraly souboje a kolik micromanagement typu školy a socializace s postavami (stejný čas jako samotné souboje!). To jsem se zapřel, vybral tu nejkratší cestu (Crimson Flower) a modlil se, ať už to mám proboha za sebou. A vlastně jsem zjistil, že ani ten příběh, ač chválený, pro mě nebyl dobře podaný, protože nebylo jednoduché se v něm vyznat kvůli tomu, že neskutečné množství času zabral ten sociální sim. A vlastně jsem už ani neměl chuť to hrát znovu.

    O to víc se těším na Engage, protože jeho zápory, které jsou v recenzích zmiňované, jsou pro mě vlastně klady.


    Za sebe jsem si nejvíce užil Fire Emblem Fates, které jsem dohrál několikrát. Ani Awakening a ani Echoes, které mě výsostně bavily, ve mně nedokázaly vyvolat takový pocit odporu k hraní jako právě Three Houses.

  • 0011

    Dohrál jsem Three Houses za všechny rody, ze začátku jsem si říkal jak je ten sociální systém super, ale při posledním průchodu už jsem skřípal zubama. Tuhle mechaniku ať si nechá Persona, ale ve FE nemá co dělat, nikdy to tam nebylo a akorát to zdržuje od nejdůležitější náplně, kterou jsou taktické souboje, takže jestli tohle seškrtali za mě naopak velké plus. Za nejlepší díl dodneška považuju Awakening, kvůli kterému se vracím k 3DS a kde nebyl ani hub, přesto jí považuju za jednu z nejlepších her napříč platformami a generacemi hw. Jediné vylepšování vztahů, které tahle série potřebuje je interakcí na bojišti, jako to měla vždycky. Jediné, co mě štve je, že sběratelka Engage je nic moc, zatímco sběratelka ke Three Houses je jedna z nejlepších a nejnabušenějších co mám.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit