Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • PLuto.petr
    Na Firewatch jsem byl hodně zvědavý a po dohrání musím říct, že zklamaný nejsem. Obecně chodící hry nemám moc rád, podle mě to u adventur zbytečně odvádí pozornost. Já mám rád, když se příběh posouvá, když se řeší logický úkol a ne že polovinu času ztratím zdlouhavým chozením z jednoho místa na druhé. Ve Firewatch to zachraňuje chytlavá atmosféra a skutečně dobře napsané dialogy mezi hlavními postavami. Vpodstatě ty dialogy (a pak i zájem o finální rozřešení) bylo to jediné, co mě přimělo hru dohrát až do konce.

    Po jejím dohrání můžu říct, že svůj názor na "chodičky" jsem nezměnil, ale za zahrání tohle dílo určitě stojí.
  • Po dohrání mě jako první napadlo "Vanishing of Ethan Carter byl o dvě třídy výše"... No.. a taky byl.
  • tato hra je opravdu moc dobrá ... nestojí na herních mechanikách ale na atmosféře která je naprosto jedinečná a nepustí vás od počítače a zážitku z příběhu ... popravdě tláchání vaší postavy s kolegyní z vedlejší věže bych mohl poslouchat dlouhé hodiny a nikdy by mi to nepřestalo bavit .. jak spisovatelé tak dabéři odvedly skvostnou práci .. a soundtrack taky stojí za zmínku ...
  • Dohrana verze na ps4. Hru jsem si stahl po nadsene recenzi na konkurecnim webu. V dobe, kdy jsem ji hral, trpela ps4 verze neskuecnymi propady frameratu a snad kazdou druhou minutu se na par vterin zasekla pri pohybu kamery. Nechapu, ze si tohle Sony nepohlida nez pusti neco na svoje platformy, cekal bych aspon zakladni quality assurance. Samotna grafika je i pres svoji stylizaci hodne nevyrovnana, narazite na par peknych scenerii, ktere dobre pusobi hlavne spise kvuli kombinaci s vybornym ale sporadickym hudebnim doprovodem. Vetsinu doby se ale jedna o neco, co snad vypadlo z PS2. Grafika pro me zas tak dulezita neni, ale tady me to kolikrat zarazilo a musel jsem zkontrolovat, jestli doopravdy zijeme v roce 2016. Co se tyce "hratelnosti" (priznejme si, ze o hru se skutecne nejedna) zacatek a samotna pocatecni premisa jsou zajimave a clovek je prirozene zvedavy, co bude nasledovat dal. Pak ale prichazi neskutecne nudny a utahany Day 2, Deliah se s vami bavi o naprostych a nudnych srackach a posila vas od certa k dablu. Nastesti jakmile zacne herni cas skakat dopredu ve vetsich intervalech, pribeh se stane zajimavejsi a schyzofrenicka atmosfera zacne poradne houstnout. V jednu chvili netusite jestli je psycho hlavni postava, Deliah nebo jestli za vsechno nemuzou treba ufoni. Konec a samotne zaverecne odhaleni je pak pomerne civilni. Kdyz si to ale zpetne projdu, jadrem "hratelnosti" je chozeni z bodu A do bodu B, pripadne jeste do bodu C a pak navrat do bodu A. Nic vic, zadne pouzivani ci kombinovani predmetu, jen pozorovani okoli a do toho komentare hlavniho hrdiny nebo Deliah skrz vysilacku. Vpodstate jsem si jen overil, ze simulatory chozeni opravdu nejsou pro me, at uz se snazi predat jakekoli poslani. To si radsi pustim nejaky film, ktery dane tema zpracuje poutaveji a stravitelneji (zadne trihodinove chozeni sem tam). Hra na PSN stala neco pres 500 korun, coz je naprosto premrstena cena za to, co hra nabizi a za to, v jakem technickem stavu se nachazala v dobe, kdy jsem ji hral. Az bude za par euro na steamu ok, jinak nebrat. Bohuzel jsem naletel recenzim a neuvedomil si, ze herni media uz jsou komplet v rukou hipsteru i v CR.
  • S diskuze s kamaradem:

    Btw, dokoukal jsem LetsPlay na Firewatch
    a shrnul bych to asi tahle: "WTF"
    Porad si rikas: "Kurva tak uz by ta hra mohla zacit, tohle je fakt nejdelsi uvod co jsem videl. Coze? Konec???!!!"
    a) vubec to neni hra
    b) to co to je, je dost nudne
    c) tema, ktere to nakousne vubec nevysvetli
    d) je to simulator chozeni - ale v koridoru a na mrnave mape
    • ano, graficke ztvarneni je super, to se povedlo
      ta mapa je malinka a nuti te jit presne kudy chteli. Nepreleze ani mrnavej kaminek, nemuzes prebehnout potok. Jde to jen tam kde oni chteli ...
      za celou dobu se tam NIC ale VUBEC nic nestane.
      nenarazis na zadneho cloveka, na zadne zvire, nic te nemuze zabit, vylekat nebo vydesit. Nemuzes se vydat na spatnou stranu. Jsou tam po mape "suply depot" ve kterych jsou zasoby.
      12:54:07 black shark: vzdycky jsou v nich nejake knizky (nedaji se na nic pouzit, muzes je jen vzit a zahodit), sisky (wtf, plati o nich to same), jidlo (muzes ho snist, ale je to k nicemu, nic jako hlad tam neni) a nebo ksiltovka (muzes si ji nasadit, ale k nicemu neni)

      *7* Muze to tu nekdo potvrdit / vyvratit? *7*
      • PLuto.petr
        Můžu to vyvrátit. Ve hře je mýval a dokonce může hráče kousnout. Stejně tak je tam vosa nebo včela, která může hráče píchnout :)
        • CRYPT
          a Jeste dodam, ze tam je i zelvicka, kterou lze adoptovat :)

          Jinak vcera (8/5/2017) jsem hru dohral, predevcirem jsem ji koupil a stalo mne to necelych 7 hodin herniho casu. Fantasticka odreagovacka. Musim rici, ze prostredi, atmosfera, voice acting a oba hlavni charaktery, boze opravdu meto pohltilo. Fakt nadherny pocin. Jen mrzi, ze hra nebyla delsi
  • A mi se ta hra hodně líbila. Taková hořkosladká jednohubka, ale hořká i sladká tak akorát :) Je pravda, že jsem očekával daleko víc, resp. něco úplně jiného. Byl jsem tedy hodně překvapen, když se přede mnou objevila atmosférická hra s pěkným příběhem. Já si rád od toho CSka občas odpočinu právě u takových her, kdy nemusí neustále něco dělat, ale i chvilku nicnedělat a nechat se jen unášet příběhem.
  • může mě někdo do spoileru napsat o čem to je a jak to dopadne. Mám trochu tip, že to bude zase nějaké sebepoznání v lese...
    • Pilgrim66
      Ale i tak doporučuju zahrát. Je to hodně atmosferická hra. Blbě se to přenáší přes slova, ale určitě stojí jak za koupení, tak za zahrání. Škoda toho příběhu, mohla to bejt klidně 9ková hra.
      • díky moc za přepis příběhu :) No do kolen mě to nedostalo, možná někdy až bude čas, tak to vyzkouším.
    • Pilgrim66
      Týpkova žena dostane early onset demenci ve 40 a on to nezvládne, tak ji rodiče odvezou do Austrálie a on se přidá k Firewatch v národním parku v Coloradu. Jeho jedinej kontakt s někým jiným je Delilah jeho šéfka a to jenom přes vysílačku. Potom to dostává takovej konspirační vibe ve chvíli kdy ti někdo vybrakuje tvoji věž (kde bydlíš a ze který sleduješ požár), někdo ti odposlouchává vysílačku a v okolí objevíš stanici o který "nikdo" neví. V konci se ukáže, že tě odposlouchává týpek, co tam byl před tebou i se svým synem, kterej se zabil (syn), když lezli do jezkyně a týpek zůstává v tom lese, protože nemá na to aby šel zpátky do civilizace. Končí to tak, že jsi evakuovanej kvůli obrovskýmu požáru a Delilah si vyčítá, že ten kluk umřel, protože ho tam načerno nechal s tím otcem (děti na tý hládce nemůžou bejt s rodičema). Recenze má pravdu, že příběh má super gradaci, ale konec je fakt letdown. Jinak je to trochu sebepoznání, protože víceméně utíkáš před tím, jak se ti rozpadlo manželství.
  • Jack1947
    Nečekal jsem že by mne chytla hra typu chození... a zezačátku to tak i vypadalo že to bude jen nuda všedního dne... a pak se to nějak vyvrbilo a nakonec no nakonec to člověk musí dohrát na jeden zátah protože ho zajímá co proč jak... a přitom je to tak jednoduché no a v jednoduchosti je pánové síla *5* 7/10 tak akorát... *5* Více takových a klidně můžou jít v daném tématu i hluběji po Zmizení Ethana cartera další hra co překvapila - i když otázka hra je dost diskutabilní ?

    Je to stále ještě hra, když člověk nemá šanci moc dění ovlivnit... ale přesto tak nějak osobu(hrdinu) ovládá nebo zážitek ... který má herní prvky... otázka k zamyšlení. *7*

    Nehledě nato že některé scenérie byly malebné, ne tak přesvícené jak u Ethana... např náádhera *14* *5* Někdy je holt méně saaáákra práce hodně.

    Komu se nelíbil konec? Prostě otec samotář-magor zamordoval svého jediného syna, vy jste na to přišly ale než jste mohli co udělat zmizel neznámo kam, vás zachránil vrtulník... viděl jsem hodně konců u her a tohle mi přišlo docela uspokojivé
  • Já teda tak nějak nechápu, jaký má smysl pasovat na hry zážitky, které jsou v zásadě neherní. Může to mít stokrát legenární příběh a lepší dabing než všechny filmy světa dohromady ... ale pokud tam je kolem dokola gameplaye sotva za nehet ... nebylo by lepší prostě udělat CG film? Napsat knihu? ...
    • Otazkou je, co je vlastne hra. Zabavne onterakce je tam prehrsel. Nestaci to?
      • *interakce

        Popravde moc tyhle hry nehraji. Ale az nekdy nekdo udela neco podobnyho jako True Detective krizene s Firewatch a jeste to pojede na VR, budu si cvachtat blahem. :)
  • nevěřim, že Miloš Bohoněk po 200 let něco napsal na Games. Já už myslel, že odešel jinak ten žoldák *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit