Přejít na výpis diskuzí

Flight Sim World končí, 24. května stáhnou vývojáři hru ze Steamu

28.4.2018 13:35
Adam Homola 19 příspěvků

Letecké simulátory, stejně jako adventury či téměř libovolný jiný žánr, nejsou mrtvé. Flight Sim World ale mrtvý bude, a to velmi brzy. Pořád relativně čerstvou hru čeká neslavný konec už 24. května, kdy vývojáři ze studia Dovetail Games hru stáhnou ze Steamu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Oni hlavne ti, co simulatory hraji, rozhodne neporizuji kazdou novou ptakovinu ktera vyjde, protoze zakladem libovolnyho simulatorovyho litani je hromada addonu a dlouhodobe fungujici hra i komunita kolem. A zakladem toho je mimo jiny i to, ze pripadnej server muze pustit kdokoli, a ne ze je provoz zavislej na libovuli vydavatele.

    I proto se stale lita FSX, kterej uz ma fousy az na kolena. A proto chcinul M$ flight, protoze na takovejhle pristup neni nikdo zvedavej.
  • Tady, myslím, froogle naprosto dokonale popsal celý problém FSW a dost nevhodné politiky DTG.
    https://youtu.be/4ujKNoCVvVM
    • To jeho video je zbytečně zdlouhavé.
      Probírá tam i úplné blbosti: jako třeba to, že marketingový team zaplnil Facebook hry plno pozitivních zpráv a novinek i těsně před ukončením vývoje hry. To není zas až tak nic extra překvapivého, podobná drastická rozhodnutí managementu obvykle přicházejí jako blesk z čistého nebe. A přesto froogle o tom mluví většinu videa :-/
  • Jack1947
    Spíš to nemá moc budoucnost... protože nikdo doma (až na pár vyjímek) nemá kokpit s přesnou kopii kniplu letadla ...
    • Navíc dnes, kdy většina těch lepších leteckých simulátorů (X-plane 11) začíná podporovat VR vč. ovladačů.
      • už nějakou dobu jsem si chtěl pořídit nějaký letecký simulátor pro VR a tenhle článek mě nakop a včera jsem pořídil právě x-plane (nejsem žádný extra nadšenec, jen mě baví se občas proletět). a musím říct že super, překvapilo mě jak dobře se to ve VR ovládá. zatím jsem se jen krásně proletěl s cesnou nad prahou, pak jsem chtěl okouknout jak to vypadá se 747 ....a tam jsem trochu narazil ...doslova, do skříně, když jsem sahal po páce na klapky *1* . dneska si musím virtuální kokpit šoupnout víc do středu místnosti *1*
      • Jack1947
        Vr ještě že si to připoměl, pro herní průmysl spíš zkáza ale jinak na simulátory by to fungovat mohlo ale proč si radši nesednout do skutečné kabiny že...
    • Protože letecké simulátory nejsou Váš šálek kávy, neznamená, že to tak platí i pro ostatní. Není třeba přesná kopie joysticku, jakou dělá třeba Thrustmaster. Navíc dnes už nenarazíte na dostatečně kvalitní joystick s FFB. Poslední takový byl MS SIdewinder FFB 2.
      https://www.czc.cz/thrustmaster-hotas-warthog-pc/180926/produkt
      Ideální je buď něco univerzálního nebo potom něco polo-profesionálního.
      https://www.alza.cz/gaming/thrustmaster-t-16000m-fcs-hotas-d4457777.htm
      https://virpil-controls.eu/vpc-mongoost-50cm-flightstick.html
    • od kdy k leteckým simulátorům musí člověk vlastnít kokpit s přesnou kopii? :D
  • stejně tak to dopadne i s Train Sim World.
    • Tiez sa toho obavam. Hru som kupil pred par mesiacmi. Grafika je uzasna, ale v zaklade su len 3 dieselove lokomotivy (aj ked velmi podrobne spravene). Uz aj na tak okrajovom zanri akym je vlakovy simulator je to este dalsie delenie hier na nakladne, osobne, parne... Toto zanru urcite nepomoze
      • 3 stroje podle mě nejsou až takový problém. Do leteckých simulátorů dáte i přes 100 USD za jedno letadlo, ale cena odpovídá jeho kvalitě. Problém vidím spíš v tom, že když jsem TSW zkoušel, tak mi simulace přišla stále málo "hardcore"
        • /s

          Tvůj příspěvek mi přišel málo hardcore...
  • Dovetail si ale nic jiného nezaslouží. Jméno si udělali na TrainSimulatoru, který jsem tehdy ve slevě koupil za pár stovek, někdy v roce 2013. Sice je pěkné, že majitelům hry, každý rok zdarma updatovali na novější verzi, ale ta v podstatě obsahovala jen změnu názvu a jednou dokonce změnu UI. Wow... K horšímu... Žádný nový obsah, což bych ještě pochopil, nikdo je přeci nenutil dávat majitelům nový ročník zdarma, ale hlavně nulový posun v technice. Stále stejný engine, stále stejné bugy, mizerná optimalizace a místo aby ma tom dělali, tvořili jedno dlc za druhým, v ceně dohromady několik desítek stovek eur. Typické komentáře obhajujících hráčů (jsou vůbec takoví?) byly, "kupuju si jen ta dlc, která mě baví. Mám rád páru? Kupuju parní lokomotivy". Apod. Jenže pokud je někdo všeobecným fandou železnice, nebo nedejbože achievement hunterem, tak v tom nechá život. Ad achievementy. Sranda, když jsem ve starší verzi, všechny udělal, jenže pak přišla změna číslovky a nový ročník, staré achievementy smazali a vrhli stovky nových, zvyšující se snad exponenciálně s každým dalším dlc. A když konečně vytvořili něco schopného a sice Train Sim World, to něco, co by po všech těch jejich útrapách, s jejich hrami/hrou, mohli dát předchozím vlastníkům, když ne zdarma, tak alespoň se slevou, tak ne, opět to napálí za plnou... I když ono je to vlastně jedno, stejně do toho žádný obsah není. Tady je to zase opačný extrém, když to vypadá, docela k světu, není tam pro změnu, co dělat... Microsoft Train Simulator se musí v hrobě obracet... :((
    • S těmi cenami addonů bych byl opatrný. Nevím, jak moc je to takové u vláčků, ale u leteckých simulátorů je běžná cena jednoho letadla 60-700 USD. Tam si opravdu vybíráte letadlo, které vás baví. Ono navíc těch addonů je přes 5000. Málokdo si uvědomuje, že simulátory nejsou mainstream, mají mnohem menší hráčskou komunitu, než AAA hry. Navíc Vytvořit takový addon kolikrát trvá i 5 let, aby byl co nejrealističtější. To vše se promítá do ceny addonů.
  • Vím že to sem nepatří, ale nedávno tady byl článek o umírajícím RTS žánru. Nechcete napsat krátké preview o novém RTS Zero-K, které právě vyšlo na steamu? *4*
    • Myslíte něco, jako tohle?
      https://youtu.be/OlIkGlTMUNE
  • To je jenom dobře. Vzhledem k tomu, že FSW chtěli udělat v podobném smyslu, jako by MS FLIGHT ( ten bez přídomku simulator), tak si více méně vykopali hrob, neb komunita simařů má v poslední době ráda "ultrarealistické" simulátory, jako je např. X-plane nebo DCS.
    • Flightu je věčná škoda, byl parádní. Chápu, co na něm komunitě chybělo, a je zjevné, že to nepůjde bez toho, aby se dohodli s výrobci přídavků, ale sám o sobě byl flight parádní, včetně těch arkádových skopičin.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit