Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Někdo zasvěcený, kdo by mi popsal rozdíl mezi PC a Xbox verzí, je-li vůbec nějaký? Je to na Xboxu jednodušší a víc casual, nebo je jen ovládání optimalizované pro gamepad, ale jinak obsahově je to stejné? Přemýšlím, po které verzi v rámci Gamepass sáhnout. Zároveň jsem úplný nováček do série, takže pokud na Xboxu něco chybí, tak to nepoznám, proto se ptám.

    • Inquisitor

      Mezi nejnovější verzí xbox a pc verzí by neměl být žádný rozdíl. Jenom starší xbox má omezený počet hratelných lig v jedné hře.

  • RAMIUS89

    A pc manažér podlahových kritín nieje? 😀

    • Derp_1337

      Hmm... ten tvůj pokus o vtip nepůsobí moc vtipně, když Internet je plný podobných tesařských her.

      Např. The Woodworker, Vrkshop, SimBuild Carpentry, atd. atd.

      • RAMIUS89

        Ale no tak 😀

        • Derp_1337

          Haha

          Neboj, taky to beru s trochou humoru. Navzdory tomu, že posledních letech se s těmi různými simulátory a managery rozsypal pytel. 🙂

          • tuco

            S rozdilem tim, ze football manager byl jiz na ZX Spectrum a z duvodu ktere netreba uvadet je FM prece jenom neco jineho nez nevim Farming Simulator. 

            Mne uz zarazi, ze Farming vubec nekdo hraje, protoze v mistnim JZD by privitali kazdyho traktoristu.

            • Derp_1337

              Tak napadá mě třeba ten případ, kdy děti hrajou hry, které jim připomínají práci rodičů. Otec jezdí kombajnem? Dítě chce mini kombajn jako hračku! Atd.

              • tuco

                Reakce na příspěvek:

                Mozna :) 

                Takovych moznosti cim ve virtualu byt je a nekdo si vybere traktoristu. Nicmene jako obvykle, proti gustu .. mi to vsak prijde hodne zajimave.

          • RAMIUS89

            No práve.

  • erasser