Football Manager 26 – recenze nové fotbalové katastrofy
-
Já s řeckou nesouhlasím. Také to mám od Bety , stejně jako je recenze z Bety. Za mě je to super, vše extrémně rychlé , uživatelské rozhraní super, dostanu se okamžitě kam chci a odkudkoliv, zápasy vypadají parádně , já jsem spokojenej.
-
Jasně, roleplay je důležitý. Taky nejčastěji hraju za lidi. 😀
To mi připomíná Larian Studios, vývojáře Baldur's Gate 3, jak si stěžovali, že většina hráčů si vytvoří jako hlavní postavu typického bělocha. Prej moc lidí neexperimentuje a nevytváří postavy z jiných ras. To je prostě roleplay. Lidi hrajou za postavy, s kterýma se můžou snadno sžít. Překvapivě sžít se s velkou červenou ještěrkou není vůbec jednoduché. 😂
Jinak taky jsem většinou celkem dost tolerantní ve Stellaris. Ale pár her jsem jel xenofobní militantní diktaturu a bylo to celkem zábava. Občas jsem do toho zamíchal spiritualismus a nastartoval Death Cult, který obětoval mimozemskou populaci. Jak se říká: Fun times. 😂
A za cizí rasy můžu doporučit zkusit hrát třeba za arogantní puristické Elfy. Jak se říká "close enough". 😎
-
Já na diskuse nechodim, jsem asociál a hlavně si chci sandbox hru hrát jak chci jí...né jak mi nějakej nerd doporučí na discodu
Já se furt odhodlávám za to hrát za nějakýho zlýho emzáka ale vždycky to skončí militantní lidskou demokracií co se prohlásí za strážce galaxie...já prostě hraju hry jak bych to dělal já :D i když ha*zl umím být taky...s přibývajícím věkem a méně času jsem asi utlocitnější
O tý xenofobii jsem tež přemýšlel a i když prostě hraju "za nás" tak po čase těm vazalům a tak povolim migraci když se prokážou...
-
Asi jsem starší ročník a chyba je na mém přijamači
-
Zrovna mody na konzole moc nejedou a proč by se mělo UI updatovat každý rok 2x? Když se udělá pořádně, tak se updatovat nemusí, já osobně jakýkoli zásahy do UI jenom pro to, aby se něco udělalo naopak odmítám. A holt gamepad není pro některý typ her jako třeba zrovna ten football manager, nebo grand strategie od paradoxu optimální ovladač a zase na jiný typ her jako třeba bojovky není vhodná klávesnice a myš.
-
Pro mě je to srozumitelné.
-
Pravda díš. V porovnání se stavem her, které prošly podobnou razantní změnou, je to relativně ok.
Ani mi nepřípomínej stav Stellaris. Stav při vydání byl hrozný. Ale poslední velké DLC Biogenesis a patch 4.0 rozbil polovinu hry. Velká část starých a funkčních herních prvků přestala fungovat. A to ani nemluvím o tom, že polovina nového obsahu nefungovala tak, jak měla.
Steam je plný návodů, jak rollovat zpátky na předchozí verzi Stellaris. Dokonce i Paradox to má na svých stránkách. To mluví samo za sebe.
PS: Blíží se vydání nového velkého obsahu, který překope to, jak fungují Psionics herní prvky. Naplňuje mě to velkými obavami, protože se ještě nepodařilo opravit ten bordel z Biogenesis.
-
Dělat 2 odlišná UI znamená 2x více určité práce. Vždycky to zákonitě příjde, že nějaký vrcholový manažer nadhodí "zkusíme to sjednotit". V zásadě věřím, že takový "univerzální" systém jde udělat.
V ideálním světě by vývojáři dostali hromadu času vyvinout nějaký přelomový systém a pak ho pořádně otestovat a vylepšit. Ale v realitě mají vývojáři pouze omezený čas, protože se blíží "plánované" datum vydání. Takže výsledek tomu bohužel odpovídá. Polovičaté zklamání.
-
Předpokládám, že jednak kvůli cross-compatibilitě modů a jednak protože se jim nechce to UI každý rok updatovat dvakrát? Ale nevím, nejsem vývojář.
-
NEdostal jsem se za druhou větu...zkus to napsat jako člověk...co to je za jazyk? Čechoangličtinoostravština či co?
-
Co přesně?
-
Není to nějak úžasný ale podprměr...chápu, že na to měli o rok dýl ale hra založená na statistikách etc. asi nebude hned dokonalá. takový EU4, Stelaris neboi i Cyberpunk byl při vydání totálně nehratelný hry...otázka je, jestli má ta hra potencionál a lidi jí budou hrát když jí přetížení vývojáři (teď nemyslim to CEO co si myslí, že zná svět)updatují...je to bohužel tak...a já si myslím, že lidi co dělají tenhle typ her to mají prostě rádi, protože to není žádná střílečka nebo tak...za 70éček nebo kolik ani omylem nicméně
-
Nechápu tu obcesi dělat stejné UI pro 2 odlišné platformy, spálili se s tím už jinačí šíbři jako třeba MS, proč neudělat odlišné UI pro konzole a odlišné pro PC?
-
Tahle "entitlement I better human than you" kritika me vzdycky pobavi :)
-
Moc jsem od toho necekal, prece jen to byl kompletni restart. Ale i tak me prekvapilo, jak moc me to stvalo behem hrani....
-
Za sebe říkám: FM26 je OK. Hodně toho křiku je takový ten entitlement PC gaming master race, že staré UI to bylo 100% komfortní na PC a 50% komfortní na konzolích - a teď je to 95% komfortní na PC a 95% na konzolích. Je to hrozné, že máme všechno na o jeden klik víc, děs běs, na to si nikdy nezvyknem, yada-yada. Já si tedy za nějakých 10 hodin zvykl, no.
Nebudu tvrdit, že obskurní stránky najdu okamžitě, že UI design nedělá hloupé chyby nebo že jsem nenarazil na bugy - o mnoho víc, než jsem zvyklý z FM24. Ale to je snad jasné, když přecházíme ze staré hry s 15 lety patchování na hru novou. Ale když to srovnám s tím, jak vypadala FIFA po přechodu na Frostbite engine apod., není to o nic horší, vlastně spíš lepší.
Uvidíme, co tyhle negativní reakce udělají s prodeji, no. Asi je to bude bolet. Snad do vydání FM27 všechno vypilují, abychom v případě jejich krachu měli novou forever-game bez bugů.