Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Creepex
    FRACT OSC je naprostý klenot. Jeden z těch projektů, které velmi rád s oblibou označuju jako současné digitální umění.

    Ano, dá se říct, že je to vlastně "jen" 3D hudební studio, ale vemte si, kolik podobných "hudebních" her vlastně existuje. Celkem samoúčelný Audiosurf, celkem výtečná 140, no... A co dál... No právě! (Anebo klidně doplňte další, nejsem vševěd.)

    Autor recenze očividně zastává jiný úhel pohledu a věřím, že má talent recenzovat klasické AAA tituly, ale tady je naprosto vedle :-) Takže rozhodně doporučuju, pokud někdo hledá něco opravdu nevšedního.

    Dále udělám reklamu podobně kvalitním projektům: NaissanceE, Proteus, MirrorMoon EP. Takovéhle hry jsou prostě pro ty, kteří chtějí něco ZAŽÍT!
  • To je tady normalni. Chybi tady kvalitni recenzenti.
  • tak tip na tuto hru som do redakcie posielal hned ako vysla, dufal som ale ze ju bude recenzovat niekto so vztahom k hudbe a logickym hram, hra si urcite zasluzi lepsie hodnotenie a autor zamyslenie nad profesionalnejsim pristupom k pisaniu recenzii
  • no jasne games zase uplne mimo s hodnocenim, jako obvykle. hra si zaslouzi samozrejme vic.
  • Jestli je to dle recenzenta nepochopitelné, pak je to pro mne výzva. Pathologic (mám radši původní označení Utopia mebo Mora) se zde taky jen tak odbyl a byl a je to klenot herní tvorby. Ty myšlenky, které tam vyslovily některé postavy jsou přelomové a naprosto jedinečné. Celkově, ta hra a i jiné výtvory od Icepick Lodge jsou unikáty. No a jestli je toto něco podobného, to brzy zjistím..
  • GlaDOS
    To máš vlastně pravdu. Technicky vzato je každá 3D hra vektorová, ale myslím, že tak to autor nemyslel a spíš narážel na low poly stylizaci.

    Jinak si z nedávné doby vybavuji The Floor is Jelly. Moc pěkná skákačka, která křivky používala originálně.
  • a to jsem myslel, že se dívám na screen z nějakeho ulitleho DAWu *10*
  • Dovolím si upřesnit -- vektorová grafika, alespoň tak, jak ji známe z her, je tvořena v prvé řadě polygony*, nejčastěji trojúhelníky, protože ty mají tu příjemnou vlastnost, že všechny jejich body leží v jedné rovině, což je důležité hlavně při jejich stínování.

    Samozřejmě máš pravdu v tom, že parametrické křivky, potažmo plochy jimi tvořené také spadají do domény vektorové grafiky, nicméně pokud je mi známo, zatím se ve hrách příliš nepoužívají.

    *resp. čímkoli, co není bitmapa
  • GlaDOS
    "využívající vektorovou grafiku" Vektorová grafika je určena vektory, tedy skrze křivky, nejčastěji Bézierovy. Fract OSC je stylizován v low poly artu a s vektorovou grafikou nemá nic společného.

    Nemůžu souhlasit, že by logické hádanky byly příliš těžké. Jsou výzvou, to ano, ale posouvání bloků a hledání cestu skrze panely není až taková atomová věda, jak recenze naznačuje. Každá je uzavřená a jsou na sebe napojeny skrze cesty, takže není problém v nich mít přehled. A to taky díky dopravnímu systému.

    Recenze taky pořádně nezmiňuje, že kromě logických hádanek je ve hře studio s trojicí syntezátorů, ve kterém můžete skládat vlastní hudbu. Sice to není nic extra, ale k dispozici jsou frekvenční filtry, generátory amplitudových obálek nebo modulace LFO. Dá se s tím pěkně vyblbnout a pak to přímo ze hry hodit na Youtube, případně uložit na disk. Je pravda, že herní svět je docela odtažitý, statický a na první pohled zmatený, ale hra průměrná myslím není.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit