Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Neni to spíš tak, že malá studia a malé projekty nemaj prostředky na zaplacení dostatku kapříků, takže se musí opravdu spolehnout jen na to, že svou hru udělali opravdu kvalitně?
  • Suhlasim s clankom, co k tomu dodat? Snad len to, ze este horsie su na tom na metacritics filmy, aj celkom obstojny zabavny filmik, ktory ale nicim nevynika a dosahuje od ludi na imdb a csfd priemeru napriklad 70% tam nazbiera priemer od medii 48%.

    Alebo najnovsie Inception Imdb aj Csfd jeden z TOP filmov, hodnotenia cez 90% a na metacritics 70%. Potom sa raz za cas najde nejaky film na ktorom sa asi verejnost dohodne ze to bude modla zanru (inak si to vysvetlit neviem) a vsetci jej davaju same maximalne hodnotenia, napriklad Faunov Labyrint ma priemer 98%, je to velmi dobry pocin, ale 98% je ako priemer prestrelenych.
  • Tady naráží kvantitativní i kvalitativní metologie. Prostě procenta - "Výsledné skóre ze zprůměrovaných výsledků je cokoliv, jen ne reálně vypovídající o kvalitě hry." - pro nějakou další práci s nimi jsou zavádějící a co člověk to názor, nelze tedy stoprocentně říct že ta a ta hra je dobrá nebo naopak a proč.
    • Najdes tam i jasny odkazy na konkretni recenze. Pokus jsi fanda nejakyho zanru, urcite vis ktery weby jsou pro to nejlepsi. Je tam moznost uzivatelskych recenzi.
      Ja si stojim za tim, ze je to vynikajici vec aby jsem nemusel googlit jak blbec. Vydavatele a vyvojari spise hledaj jak omluvit neuspech a kazdej napad dobrej. Nebo chtej nejakou Bruselskou komisi pro dohlizeni nad recenzemi, nebo co?
      • Jasně, já proti samoným recenzím pro "lidi mimo obor" vůbec nic nemám a tam ať se recenzenti vyřádí, jen mi nepříjde šťastné (jak jsem to pochopil z článku), že se s těmi daty,databázemi dál pracuje - novináři,renomé,trh atd. a vydávají se za nezpochybnitelné údaje nebo argumenty.
  • Metacritics je skvela vec. Nevim co na tom hledaj. Pokud je hra mensinovej zanr pak se diky recenzim stejne mainstreamem nestane a fanousci mensinovych zanru maji svoje stranky, kde najdou recenze stejne orientovanych. Vyvojari by se meli ptat hlavne sebe a svyho marketingu proc jsou hodnoceni nizka. Nacpat melouny do hype umi kazdej blbec. Jenomze hraci hraji hru a ne cinematic trailery a denicky vyvojaru kde kazdy sam sebe vynasi do nebes. *5*
  • Musím říci, že mě číslo 85 % vůbec nepřekvapuje. Tuhle hranici pro zájem vydavatele jsem stanovil na zač. roku 2006 a koukám, že se pořád zuby nehty drží :-) Ne, že by šlo o hranici nesmyslnou, ale je velmi těžké ji dosáhnout.
  • Medzi nami dievcatami - ako si herne media vychovali svojich citatelov, takych debilov (s prepacenim) maju. Nie je to o nicom inom. Pre mna osobne je i 60-tkova hra este slusna, len ma svoje muchy, s ktorymi treba pri hrani ratat. A okrem toho...to by bol prispevok na dlho. :)
  • osobne az tak moc nehladim na skore hry, proste ked ma zaujme, pozrem nejake to in-game video, a sam sa rozhodnem ci stoji za to alebo nie, samozrejme, trosku prihliadnem aj ku skore, ale uz vela krat sa mi stalo ze som kupil hru co mala v priemere 80-90% a absolutne ma nebavila, a hra so skore 60% ma uplne pohltila, holt ale ludia su rozny a je fakt ze drviva vacsina si kupi hru ktora ma co najvyssie skore....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit