Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • LTM3
    Po úvodním obrázku a popisu jsem byl nadšen! Pak jsem se podíval na screenshoty ze hry...
    • Jack1947
      Ona to je i mobilni hra... takze co jineho odni taky cekat ze. *3*
    • Přesně moje reakce. Čekal jsem něco decentního v temnějších barvách a pak na mě vykouklo něco naprosto šíleného. Ale malým dětem se to asi bude líbit. Snad to nebude pro ně moc těžké.
      • frag.ment
        Přesně.. Čekal jsem nějakou temnou sci-fi a pak jsem klikl na galerii a ugrcnul jsem si. Co tohle má společného s atmosférou R.U.R. od Čapka mi asi nějak uniká.
        • Díky za komentáře, screenshoty jsou Work In Progress, barevná paleta, nasvětlení, celkové ladění, na tom všem pečlivě makáme.

          Na GDSku směřoval feedback od hráčů taky k barevné paletě a stylizaci. Podrobně mrkněte na info https://infogr.am/the-future-factory---first-feedback-gds-2013

          S Čapkem je to velmi na ostří nože, to víme, ohánět se umělcem takového formátu není žádná sranda, věřte ale, že jej máme načteno a máme k němu velký respekt. O příběhu plánujeme vydat vývojářský blog... možná bude víc relevantní tato skica http://imgur.com/RCw8SKR

          ... jdu na screenshoty plácnout Work In Progress ... keep the flame up *3*
          • Kozy
            K tý skice, nebojíte se, že mu ta raketa na helmě utrhne hlavu? :)
          • Problém je v tom, že ten (pravděpodobně) úvodní obrázek nemá pak vůbec nic společného s tím, jak jste hru graficky stylizovali.

            Obrázek - představa temné, alternativní historie s náznakem steampunku s hutnou atmosférou.
            Screenshoty - veselé dětské omalovánky (sorry), k smíchu :(


            Je to jako by ten obrázek byl z úplně jiné hry než jsou screenshoty.
            Lidi tim slušně matete. Asi nejsem sám, kdo se přimlouvá, aby hra lícovala s tím původním obrázkem (prosím ne naopak ;)).

            Držím palce, ať všechny připomínky unesete a hru dokončíte!
            • MickeyMutant
              Víc Ewoků, jako máte na tom druhém obrázku. Přitáhnete i fandy Star Wars.
            • Konstruktivní, díky za to!

              Míru "temna" a dystopie, které jsou ve scénáři ladíme a těšíme se, až ukážeme další stylizace pater.
    • No taky mě to takhle zklamalo. :( To si rovnou můžu pustit Bulánky a ani tam nebude nějakej trapnej obchod s prachovým peřím. *16*
    • auu...moje očíííí..:/
  • mirekdusinojc
    hmm, přeju klukům úspěch, ale zatím se mi do paměti vryl tak maximálně pes Vladimíra Geršla.
  • Autorům bych doporučil přestat brát drogy.
  • Takže jen taková rychlá srágora na vydělání peněz... spojte se s Macurou, ten vám poradí jak prodat 80 kusů podobné "pařby".
    • Máme to rozdělené - náš PR specialista je velmi klidný a nenechá se ničím vytočit. Já zase naopak.

      Chtěl jsem teda zareagovat v takovém duchu, ale když jsem si uvědomil, že jsi schopen srovnávat logickou hru a akční rogue-like střílečku, uznal jsem, že by to bylo házení perel ...

      Každopádně Lukáš dal vzniknout skvělejm klasikám a kdykoliv bych s ním rád spolupracoval. Díky za podmětný nápad! ;-)
    • Jen 80 kusů Inquisitora?
      • Hm, tento projekt se moc nejeví jako Iquisitor že ne? Nebo mi chybí podpora pro barvoslepé?
        • OffTopic... ale to, ze tam tu podporu pro barvoslepe meli, jsem uvital, a vic her by tuhle moznost meli imho vyuzivat. Sam tim trpim a u logickych rychliku obzvlast.

          To ze ta hra byla o nicem je druha vec :D.
          • Toto je docela k tématu, taková kuchařka pro vývojáře: http://gameaccessibilityguidelines.com
        • Tak si měl napsat, že je to Hexee, o tom jsem vůbec nevěděl.
          • mirekdusinojc
            Hexee byla sračka, která neměla budoucnost už od design dokumentu. To jen macurovci si myslí, že neúspěch tkvěl v loterii AppStoru.
            • mirekdusinojc
              Tak, tak, kombinace průměrné nezajímavé grafiky a ceny 1-2 € váš projekt potopily okamžitě. Návazně na to nijak úžasný a chytlavý gamedesign potopily i možné virální šíření. Chybné bylo i cílení na hardcore hráče, pro které je nějaký spoj-tři žánr naprosto mimo. O kravinách, jako nesourodý soundtrack, či 91 achievementů ani nemluvě. Bohužel pro vás byly všechny tuzemské i jedna zahraniční recenze celkem kladné, což ve vás zanechalo mylný dojem, že chyba nemůže být na vaší straně. Jenže recenzent přistupuje ke hře úplně jinak než zákazník na AppStoru, zvláště u žánru spoj-tři. A obecně platí, že recenze čtou především hardcore hráči. Proto taky featuring od Applu funguje mnohem lépe než právě recenze. Osobně bych se vaší hrou ani nezabýval, kdybyste všude nebrečeli jak je appstore jedna velká loterie a pod., což samozřejmě není zase taková pravda. Jenom se hry nesmí dělat jak když pejsek a kočička vařili dort. Tzn. vezmeme aktuálně oblíbený žánr spoj tři (úspěch zaručen), přidáme trochu originálních nápadů (vykradených z videostopu), dáme tam hodně achievementů (protože hráči rádi sbírají bodíky), obsáhlý hip-hopový soundtrack z Rytmiku (protože hip-hop jede, i když vlastně už moc né, ale dubstep Rytimik jsme ještě nevydali), uděláme to hezky oldschool za dolar bez IAP (protože IAP a F2P lidi nesnášejí...prý) a voila milión stažení za první den! Moc by mě zajímalo třeba takové srovnání s Gyro 17, což byla dle mého názoru velice slušná hra, která i docela dobře rezonovala mezi hráči. Osobně bych radši viděl postmortem Gyro 17, než nějaké jednohubky okamžitě odsouzené k záhubě.
            • eb42
              Koukám, že je tu zase spousta odborníku, kteří mi to konečně vše vysvětlili. Díky.
  • je tolik dobrých roguelike ze kterých si mohli vzít příklad ... njn, tak holt nic. I když, je pravda že na facebooku má šanci se chytit kdejaká blbost
  • Tak to je fakt peklo.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit