Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Super gamesplay... je vidět že pan Dort to má v ruce *3*
  • Inquisitor
    Já na DS nemám dostatek trpělivosti, ale rád se koukám jak to hraje někdo kdo to umí :)
    • zaty
      Hele já taky nejsem bůhví jak trpělivý a skillem v akčních hrách taky moc neoplývám, ale DS není tak těžké, jak to na první pohled vypadá. Chce to se jen kousnout a překonat ten počáteční šok a pak už to jde samo. Nehledě na to, že DS3 je opravdu lehké a pravý HC začíná až na NG++
      • Inquisitor
        Věřim, jeden čas jsem zkoušel hrát jedničku. Jako bavilo mě to, ale omrzelo mě to x-tý opakování , než jsem přišel jak na to. Chápu, že je to výzva, ale já na to prostě nemám nervy :)
    • Jo jo na každyho protivnika plati neco jinyho, no a kym na to přijdu, 1000x zemřu a to se mi nechce...ale dobře sa kouka na nekoho, kto to ma zmaknuty... *1* *14*
      Celkem hezka hra tohle, ja kdysi miloval Enclave, ta by klidne mohla bejt v retrogames, ale zdala se mě lehči *2*
  • zaty
    Celkem mě mrzí, že se na ten gameplay nemůžu podívat, protože si nechci DLC vyspoilovat, takže si to dám až po prvním dohrání. Holt o víkendu bude žena a syn na druhé koleji, už jsem dostal "vycházky" :)
  • solomon.short
    tak, a ted uz jen cekam na GOTY edici D3 a dam si to to cele
  • To je o hazardu nebo co? Že se to jmenuje cinknuté město?
    • Nauč se anglicky.
      • zaty
        A ty zase smysl pro humor :-)
    • O českém fotbalu
    • Haha, ten byl fakt dobrej *7*
  • Prosím vysvĕtlí mi nĕkdo jak je to s tím že je v Lothricu pomatenej čas a všechny zemĕ lordů splývají v jednu ? Protože já jsem si za svoje hraní nevšiml žádné lokace,která by vypadalo jako z jiného času a místa.Všechny na sebe docela rozumnĕ navazují (v rámci fantasy),teda asi až na Lothric Castle,ale ten předpokládám vyzvedli Lorian s Lothricem aby je nikdo neotravoval.Což se mimochodem docela minulo ůčinkem,když vás 3tí bonfaja hodí na hradby.
    • Vogon
      Vždy když někdo přiloží do prvního ohně, tak to způsobí dost silnou seismickou aktivitu, viz lokace Anor Londa a Oolacile/Farronu.
      Ohledně času, celý Firelink Shrine je mimo čas zbytku DS3, viz Untended Graves. Podobně na tom je Archdragon Peak, protože z něj jde vidět Anor Londo, jehož opěrné sloupy jsou rozpadlé. A Kiln of the first flame, ve kterém se nachází Dreg Heap, je také někde v jiné časové rovině.

      Tahle zmátečnost času ale hlavně slouží k vysvěttlení multiplayeru, koneckonců první ti to řekne Solaire v DS1, který hráčům představuje jak coop funguje.
      • Dĕkuju...no já to pochopil tak,že se ariandel bičuje aby svojí krví udržel na uzdĕ jakýsi oheň a nezničil obraz.Tudíž že je spolčenej s elfridou,že ty jsi tam aby jsi oheñ rozdmýchal,zničil obraz a slečna nahoře mohla namalovat nový.Ještĕ že ten internet je plny lidi jako ty,bych si tu hru ani způlky neužil tak jako teď.A nejen já.
        • Vogon
          Krev ten oheň probouzí. Když porazíš první fázi Elfriede, tak se její krev dostane do toho Lordvesselu, co drží Ariandel a rozhoří se plamen. Pokud jsi dohrál Ringed City, tak se vrať k té malířce.
          • Máš to někde sumarizované?
            • Vogon
              Čerpal jsem z popisu zbraně Rose of Ariandel a nakonec máš pravdu, jeho krev uklidňuje plamen, špatně jsem si přeložil slovo "appeal". Dík.

              http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Rose+of+Ariandel
    • A taky,proč vás Gael pošle do obrazu všechny vysekat ? Vypadá to,že si tam spolu v klidu existuji,nikomu nevadí a vy si tam přijdete a ze všech udĕláte prejt..stačí odkazy,já to nikde nenašel.Dík
      • Vogon
        Vždy když obraz začne hnít, tak musí být přemalován. Elfriede v tom brání, zvolila hnilobu. Brání v tom tak, že vzala otci Ariandelovi, jenž malbu restoroval(Proto Malovaný Svět Ariandel) jeho bič, takže neměl jak získat krev, aby malbu přemaloval. Elfriede je Popel stejně jako hráč, takže je velmi možné, že ji tam Gael taky nalákal a zavařil si to.
        Obyvatelé toho světa chtějí, abys splnil to co po tobě chce Gael, říká ti to docela jasně Corvian u jednoho z bonfirů.
        jeho dialogy: https://www.youtube.com/watch?v=FOyRZuIajco
      • DS vždy oplívalo nepřeberným množstvim pestrých lokací, jako je například gotický hrad, hradní palác, podhradí, nádvoří, cimbuří, hradni střecha, sklepy, jeskyně pod hradem, hradni zarada, hradní vězení, trůní sál atd. až se z těch změn prostředí člověku točí hlava
        • A človĕk by od středovĕké fantasy čekal metrolpole s mrakodrapy,raketova sila,letištĕ... :( bídáci ty vývojáři,takhle zlobit uplakánky na internetových fórech.Mĕli by stydĕt jako !
          • Jo no, proto se všechny díly klasických fantasy rpg jako je Gothic, Elder Scrolls nebo Baldurs Gate odehrává v prostředí jednoho sterilního hradu a okolí... /sarcasm off
            • Začínáš být dost paranoidní, už toho Del0 vidíš uplně všude
            • S velkou pravděpoboností to bude Del0 nebo nějaká jiná zrůdička. Neřeš...
            • Gothic a Morrowind jsou skvĕlé hry,doteď je hraju ale že by oplývaly nĕjakou rozdílností prostředí jsem si nevšiml.Baldurs gate mĕ nebaví,nehrál jsem,nemohu posoudit.Hale,očividnĕ proti Souls hrám nĕcomáš,takže psát ti že každá lokace je jiná a má nĕco do do sebe.Že co se týče level designu a atmosféry DKS težko hledá konkurenci,ti nemá smysl.Chtĕl jsem jen odovĕď na otázku na kterou nemáš co kloudného napsat,nechci se hádat na netu s nĕkým koho neznám,takže peace

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit