Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Je docela k uzoufání, že první Civilizace vyšla někdy před 30 roky ale AI je furt stejně tupá (opravdu je, na nižší obtižnost je větší výzva zahrát si šachy s důchodcem po lobotomii a na vyšší cheatuje jako prasátko) , no nic...uděláme Fog Of War po vzoru starých map a všichni budou odvaření...
    • jak myslíš tupá?
      mne spíš vadí že nemají nejaký kodex chování, proste jakmile si slabší a mate společne hranice, smula, vyhlásí ti vojnu. Tohle vadí hlavne v pozdejších fazich hry, kdy už by se vyspelejší civilizace meli chovat civilizovane. Dneska se proste nestane že ti USA napadne afriku jen proto že tam lozí po stromech a mavaji klackama... Dokonce i v stredoveku jsi musel mít pro vyhlášení války duvod (alespon podle EU4, nevím jestli to platilo i ve skutečnosti).
      • Prostě tupá...(jak píšeš), nemá žádný "kodex", spíš bych řekl koncept...reaguje na tebe situačně, si o hodně slabší, napadne tě, si o něco slabší, posmívá se ti, pak doděláš během tahu pár jednotek a vzorec chování je opačnej, jasně, není to žádná EU4 a civilizace byla o diplomacii vždy až v druhé řadě ...po 40 letech herního vývoje todle bez obav nazvu tupostí, o řád horší už byla AI jen v Total Warech (nevim jak dnes) kdy ti nově uzavřenej spojenec začal obléhat město po jednom tahu nově uzavřeného spojenectví (což trvalo minimálně do medievalu 2) a i to dokázali tvůrci modu third age obejít prostou "featurou" že spojenci museli nejdřív diplomaticky spojenectví vypovědět
      • duvod se vzdycky najde, a kdyz nenajde, tak se vyrobi, i ve 20. stoleti napr. gliwice
        • nevim co jsou gliwice ale ja myslel spíš po roce 1945
          • cssr 1968, afghanistan 1979 a 2001, irak 2003 ,gruzie (abchazie a osetie) 2008, krym 2014, ...

            to co me napadlo jen tak z prvni k ty civilizovanejsi druhy pulce dvacatyho stoleti, vsechno jen zastupny duvody

            nikaragua taky neco pamatuje
  • h0p3
    Přijde mi, že se v tomhle díle, Fireaxis dost inspirovali Endless Legend.
  • nejhorší je čekací doba mezi tahy. na vetší mapu je to v pozdější době nehratelné. (další tah, čekáš minutu, další tah, zas minutu...) doufal jsem že to v 6 vyřeší, ale je to furt stejný vopruz
    • Asi mas slaby pc
      • nemam. proste cekas az se pohnou vsechny jednotky soupoeru. nebo to jde nejak vypnout?
        • No dá se vypnout pohyb jednotek a soubojové animace, bylo to tuším někde v advanced graphic options (logický ne?), ale nevím o kolik se to zrychlí.
  • Už to hrál někdo v MP? V Civ 5 byly často hrozné problémy se synchronizací. O délce nesmyslného načítání mezi koly nemluvě. Někde jsem četl, že v 6 to přetrvalo. Může to prosím někdo potvrdit?

    Díky
  • jsem zvykli nastavovat rychlost hry na epic, protoze mi vyhovuje hrat vetsi mapy a takovym hram vic sedi pomalejsi tempo hry a s tim se poji jedna vec, ktera mozna pri rychlejsich hrach tolik nevynikne a tou je neustale rostouci naklady na produkci jednotek, napr. delnik, zatimco v dobe bronzove trva postavit delnika 10 kol, v prumyslove ere ho ve stejnem meste postavite treba za 15-20 kol a takhle je to se vsim, cekat napr. 30 kol nez se vam postavi jednotka delostrelectva je vazne opruz. V civ 5 kdyz jste se v nejakem meste extreme zamerili na produkci, tak jste vsechno staveli hodne rychle, zkratka jste byli odmeneni, tady se musite extreme zamerit na produkci a odmenou je vam to, ze na vybudovani neceho necekate pul hodiny, tohle je jedna z veci, diky ktere me nova civka bavi tak do doby renesance, pak uz jen clovek porad na neco ceka, nepomuze tomu ani kdyz dam rychlost hry z epic na normal, akorat se to trosku cele posunte, takze dlouho cekani nenastane v dobe renesance, ale az nekde na konci prumyslove ery

    dalsi vec ktera me hodne zklamala tak je stupidni, ale totalne stupidni AI, ty jejich "charaktery" nejsou nic vic nez jen par prupovidek v okne diplomacie, at uz budeme mit za souseda roosevelta, ghandiho nebo montezumu, po prvnich 100 kolech vas prepadnou s hromadnou warrioru a hloupe se budou motat kolem vasich mest, dokud je nepostrilite

    posledni vec kterou musim zkritizovat, tak je grafika, na muj v kus je to vsechno moc barevne a neprehledne, vladci vypadaji jako nejake karikatury, takova kleopatra byla v realu urcite kus, ale v tehle hre vypada jako nejake 13 lete decko, stejne tak jednotky, misto toho aby tove ponorky nebo tanky budili respekt, tady vypadaji jako neskodne hracky...pocit, ze se clovek snazi provest civilizaci historii lidstva je nahle uplne pryc

    co muzu hodnotit kladne je, ze v zakladni hre je uz temer vse, narozdil od zakladni hry civ 5, kde nebylo temer nic, sanci tyhle hry vidim v multiplayeru, protoze singl je docela nuda
    • Tak bohužel všechny podobné hry mají tupá UI,singl jsem si u 5 zkusil po zkušenostech z 2 kterou jsem hrál hrozně dlouho a bohužel musím souhlasit singl tak jednou a konec
  • Kdo hraje civilization VI ? Kdyztak si me pridejte na steamu nick Realtoltek
  • Já třeba nejsem moc nadšený z unstackování všeho, hlavně u jednotek to moc nechápu. Prostě marketing Firaxisu vymyslel, že lidem hrozně vaděj velký armády (vymysleli na to i catchphrase - stacks of doom) a všude se začalo najednou psát, že velký armády jsou špatně a teď máme jendu jednotku na políčko a to je super. Nechápu, proč by na jednom políčku (velikosti třeba okresu nebo kraje) nemohlo být třeba 10 jednotek.

    Totéž "unstacked" cities - nevím, proč by město nemohlo být na jednom políčku velikosti okresu nebo kraje. Teď musíme stavět distrikty, ale výsledek je zase jenom to, že můžeme dělat z občanů specialisty, jako vždycky předtím.

    Hraje se to pěkně, ale zatím mi to nepřijde nijak lepší nebo zajímavější, než čtyřka. Snad městské státy z pětky?
    • tak districty se mi libi, prinasi to urcity strategicky prvek jak to mesto stavet, aby si z toho mel co nejvetsi uzitek

      co se tyka stackovani jednotek, tak tezko rict, fakt je, ze z nich lze postupne delat armady = 2 a pozdeji 3 jednotky spojene do jedne jedine, ktera je nasledne silnejsi...plus spojena s generalem napr. takze je to takovy mirny kompromis
      • jinak samozrejme nejzajimavejsi mi prijde moznost navolit si vlastni politicky system podle bonusu, ktere mas ,,vyzkoumane,,
  • Nevim no, grafika hezka, na rozdil od ostatnich se mi líbí. Ale novinek mi prijde málo, spíš bych rekl že je to takový reskin. Neco malo pridali tady, neco sem ale, chybí mi nejaka vyraznejší zmena.
  • +1
    • homoluv zapal pro hru je nakažlivej, ale ja planuju pres vikend koupit endless space 2.
  • tribe village byla uz v jednicce, oh my gosh

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit