Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nakonec jsem dal unsubscribed a do dotazniku jsem jako duvod napsal too dumbed down for kids
  • Nemáš psát jako d*bil. Tvůj názor může být klidně chytrý a hodnotný, ale je ti to houno platný, když to napatláš do takové podoby, že se to špatně čte a celkově je to nepřehledné až běda.
  • lol, to akoze jeden tank gankne stormwind?
    fakt paradne vybalancovane
    co si ja pamatam pvp ( z povodnej hry alebo prvy datac) tak to bola zalezitost na par sekund, zbadal si enemaka bum bum a bol som dole skor ako som stihol naratat kolko ich vobec bolo :)
  • Alex81
    Pokud pořád UO hraješ, mohl bys spáchat čtenářský gameplay.
  • vždyť to tam máš porad, jsou tam ty talenty
  • skill trees - treba frost/blood/unholy DK - bylo docela zajímavé dělat nějaké hybridy či do frost dávat prvky unholy...
  • Hraje to par lidi a pritom tech serveru maji 10x vic, nez druhy nejvic hrany MMO. Wowko je mrtvy, balime to lidi!
  • To, ze je neco neintuitivni a hranici s blbosti neznamena, ze jsou hraci lamy.
  • nevim presne o čem mluvíš, talenty tam jsou a jsou mnohem lepší než predtím, umožnují vystavet charakter ruznymy zpusoby. Co se týče zjednodušení, možná nektere klasy doznaly zjednodušení rotace, nevím, slyšel jsem že treba se to týka BM huntra (ale ten mel vždy jednoduchou rotaci), ale jiné klasy maj´suprovou, zabavnou a pomerne sofistikovanou rotaci.
    Ja treba hraji balance druida a demon warlocka a ti jsou zabavnejší než kdykoliv predtím
  • ty nadavky nejsou nutné, vrykulové tam byt mužou ale kde maji ženy a zas tam jde o nejakej úžasnej epic artefakt kterej ma nepredstavitelnou moc lol (shield of aegis)
  • A jak jsem očekával ... ,, ten poš.k co ukradl to kladivo nebo co " absolutně netušíš co se v tom příběhu děje. A ti "teplí vikingové"...ano vrykulové jsou v příběhu wow minimálně od wotlk.
  • Doporučuji si přečíst znovu tuto větu retarde : ,, jsou to hrozby, na které se čeká a ví se o nich už asi dvacet let :) ( samozřejmě ne úplně o všech ) "
  • chyba je ve tvym primaci. mrtve není ale hraje to jen par lidí, zoufale spojují servery a i tak je tam prázdno
  • https://www.youtube.com/watch?v=Sa9AGQHRj0s
  • UO i přesto, že se hodně přizpůsobilo moderním MMO pořád nabízí neuměle působící svět, skvělej housing system, možnost manipulovat s trhem a další věci, který instancovaný hry s enormním nadbytkem herní měny (např. WoW) nemají.

    Pro příklad v UO jsem byl vždycky napnutej, jestli potkám v dungu toho a toho člověka a jestli přežiju a nepřijdu o všechno, co mam u sebe. Ve WoW, který narozdíl od UO hraju pořád, si kromě lidí z guildy nepamatuju vůbec nikoho, protože pokud už mi někdo utkví v paměti, potkám ho až příští měsíc, kdy už si ho samozřejmě zase nepamatuju.

    Do UO jsem si často šel jen pokecat s lidma ke kovárně, nebo s kamarádama vymejšlet nějaký koniny, který ta hra umožňovala. Ve WoW jedou všichni jako stroje - udělat daily questy, všude se dostat co nejrychleji a ideálně jedním tlačítkem, naklikat jak robot něco v garrisonu/class hall. Kdyby udělali jako samostatnou hru PvE a druhou PvP, jedinej rozdíl mezi současným stavem by bylo to, že by odpadl ten otravnej grind.
  • važne treba v highmountains ten poš.k co ukradl to kladivo nebo co, na to se čekalo dvacet let? nebo teplí vikingove v te dalsí lokaci?
  • já tipuju tak 90 max

    muffrene, ty mínusy evidentně nedostáváś za názor, ale za to že se tu chováš jako malé ubrečené děcko, kterému někdo rozšlapal bábovičku
  • :-) Všichni jsou mrtví, Dave.
    I Raid22 a 23?
    Všichni jsou mrtví, Dave
    I GM?
    Je mrtvý, Dave. Všichni jsou mrtví. Všichni jsou už mrtví, Dave!
    Počkej. Snažíš se mi říct, že jsou všichni mrtví?
    Ano potkali..jednoho...tím myslím..j e d n o h o... tanka
    :-)
    Hlavně tyhle blbosti nešiřte dál.
  • https://www.youtube.com/watch?v=8JKC6KVL104

    Je to sice ještě prepatch,ale dá ti to slušnou představu, jak teď vypadá WPVP, když potkáš...jednoho...tím myslím..j e d n o h o... tanka. Se musí uspořádat raid. Ano Blizz opravdu ani po 10+ letech neumí balancovat PvP ve wowku...
  • Tak také přidám svoji historii .. Já Blizzardu cpu peníze pravidelně od dob, co na offíku vyšel Cataclysm a od té doby jsem se na freečka nikdy nevrátil, tudíž i já mám "šedé" wowkařské vousy a nejsem taky žádný newbie, co by v 26 letech hrál své první MMO ..
    Aby jsi mě pochopil, nevnucuji ti svůj názor na hru a netahám tě na WoW zpátky, jen mě přijdou tvé názory nepřesné, proto WoW bráním ..
    Kvůli čemu jsi to WoWko tak dlouho na offíku hrál ?? Kvůli příběhu ?? Kvůli PvE nebo PvP ?? Co tě na WoWku v době Lich Kinga tak bavilo, co je teď tak jiné ??
    Jinak promiň, ale zase s tebou nemohu souhlasit, že pre-patch udál směr celému datadisku. To je jako kdyby jsi řekl, že po vydání hry ukážou vše a pak už přidávají jen Raidy a nové Tiery a to je všechno a hráči zabavte se .. Sám víš, že jako fanoušek Garrisonu to není pravda ..
    Že Blizzard opouští WoWko zase vyvrátím já tobě a to čísly .. To, že WoWko v Dreanoru grafiku a modely postav upravilo a udělalo je "reálnější" ( ty uvozovky jsou tučnou kurzívou ) a všeobecně grafiku zlepšilo je fakt .. Pokud myslíš, že WoWko musí vypadat jako třeba Final Fantasy aby uspělo nebo udrželo lidi, tak nemusí .. A teď k těm číslům, proč se do WoWka budou i nadále cpát peníze ..
    Pokud budu realista, WoWko teď hraje tak 7 milionů hráčů a když budu pesimista, 6 milionů hru platí. Pokud u těchto 6 milionů lidí vezmeš fakt, že musí hru měsíčně zaplatit minimálně 12 eurama ( dáme 10 ) aby se to dobře počítalo .. Tak máš najednou MĚSÍČNÍ OBRAT ( ne zisk ) za hru 60 milionů eur, což je 1 621 000 000 korun měsíčně - při převodu na dollar je to nějakých 67 milionů dolarů měsíčně .. I kdyby měsíční náklady na provoz serverů a lidí čítali polovinu, pořád ta hra generuje obrovské zisky ..

    Ale mé výpočty jsou orientační, pokud máš přesnější čísla, prosím vyveď mě z omylu .. :)) .. *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit