Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • TheGGG
    čekám na face mods který předělaj ty škatedý obličeje na něco koukatelnýho... peebee, coro, koukám se na vás. K DA:I pár skvělých modů vyšlo *1* *1*
    • Jack1947
      Špatnej příběh a gorilý animace pohybu a bezživota animace to taky spravěj ??
  • K videu 30 min 30 sec. Proč je to skenování a hledání symbolů nudné a otrvané? Protože se jedná o hloupý stereotypní objekt, kde jeho prozkoumání spočívá v hloupém obcházení. Když už skenovat potrubí, tak přeci mohu lést do podzemí, hledat cestu na vyvýšené místo. Zde je problém jako u většiny současných EA a UbiSoft her, vše je bez nápadu, otrocké a už dávno nezábavné. Fakt fail, kdyby tu hru očesali a nechali to jen jako koridorovou střílečku, ve které se zabavím na deset až patnáct hodin, vše ostatní mi bude dělat auto pilot, zahrál bych si to. V současné přehršli her ale fakt na další stereotypní otrocké RPG fakt nemám náladu. V ReCore bylo vše alespoň zábavné, hledání cesty jak kam doskočit, jak vše načasovat, jak a kdy použít trysky či robota s core atp. Tady to je okopírované ale bez nápadu mám pocit.
  • cert vem dialogy a prkenny postavy, ja se fakt divim, ze tam nechali ty nepreskocitelne animace. ty uz me pekne sr*ly na dvojce. To si tam fakt jako mysleli, ze to nekoho bude bavit koukat porad dokola? stejna debilita je vypinanim mapy, zmineny kodex a dalsi technicky kraviny.
  • zaujímavé ako sa tie recenzie líšia....takže ako som tam vypozoroval tak dej je tu veškerý žádný,alebo teda ani sa len nepribližujúci k trilogii--ktorú hrám už 3 krát a stále ma baví...zatial sa mi tu najviac páči grafika vonkajšieho prostredia a celkovo armorov a zbraní ,čo však u postáv bez brnenia a xichtov sa nedá povedať ani omylom teda..bude mi chýbať to rozkazovanie parťákom čo majú kedy a na koho použiť,predsa len spražiť naraz 3ma schopnosťami nepriateľa v trilogii bolo super,tak mi to príde ako tuctová open world kde len beháte-skúmate-bojujete-kraftíte-staviate...a ...a vlastne o nič iné nejde?...to je škoda že to nemá takú -alebo podobnú-zápletku ako trilogy-že pôjde o niečo viac a možno aj o zánik galaxie alebo tak,o niečo čo vás bude ťahať ,nútiť sa snažiť rozhodnúť správne inak sa niečo/niekto pos...erie..:D..o čo vlastne ide v hlavnej dejovej linke?
    • Ja si myslim, že tie hry sa robia pre čim ďalej menšie decka, lebo dospeli pozeraju farmu a podobne splašky... *15*
  • Hoši dekuji za letsplay, snažili ste se, malem sem usnul, co ale nebyla vaše chyba... *1*
    ...ja mam rad hry, v kterych sem nekto a chci neco, vo neco mi de, ale v tyhle hre proste chyby motivace...pritom stačilo malo, udelat to jenom zajimavjejši... *6*
  • VaZqeZ_EU
    Salariani mluví stejnou rychlostí jako lidé. Neměli by mluvit rychleji? Jaká neúcta k už zavedenému univerzu... :(
    • Jack1947
      Škoda že to není jediný problém
  • Virgi
    Skvělý gamesplay. Pro mě je hrozně důležitá informace o scénáři a postavách. Je to důvod, proč se mi dosud líbily hry od Bioware. MEA je přirovnávána k Dragon Age I. Hlavním důvodem proč se mi tak moc líbilo DAI je skělý scénář a zajímavé a zábavné postavy. Na DAI je hrozně poznat, že hlavní scénarista David Gaider je spisovatel a dokázal si pohlídat, aby neprošli takové části scenářů, které by byli nelogické, a postavy se za každé okolnosti chovají logicky podle svého charakteru a podle svých motivací. Nevím kdo byl hlavní scénarista v MEA, ale odvedl evidentně velmi špatnou práci, pokud jsou postavy nudné, chovají se v jednu chvíli tak a pak zas jinak. Prostě hráč se cítí podvedený. Kniha , která by obsahovala takové scenáristické chyby by nikdy nemohla vyjít, žádný redaktor by se jí nezabýval. V čeké republice vychází ročně 18 000 knih, čtenář by takové chyby nikdy neodpustil. Je vidět, že hráči ME jsou už přeci jen trochu vychovaní a špatný scénář potápí hru ke dnu.
    • Prý líbí hry od Bioware a potom zmíníš nejvetší odpad co vydali DAI :D
      • TheGGG
        DA2 je mnohem horší...
  • Lidi pokud jste na vážkách a máte pre-order - zrušte ho!! Počkejte si na recenze - přece jenom jsem náhodnej týpek na FB - ale já už mám za sebou den hraní a zklamání je slabé slovo....Krom face-animation hra vypadá moc hezky. Taktéž souboje jsou akční a možná nejzábavnější v ME sérii - až na naprosto tupou AI která jen sedí a sem tam se pohne někam kde si pro ni musíte dojít..................Jenomže jste limitováni 3 - TŘEMI schopnostmi které můžete v boji použít - ano bojové profily to zachraňují ale - ta představa že nejste limitování profesí a postavíte si to podle sebe je pryč - jak jsem se tešil jak Black Widow pošle k zemi prvního, vanguard dash do chumlu, plamenomet dokončí dílo zkázy, poté cloak a vyřídit šéfa super mega blastem z brokovnice (ME1 anyone??) - ne to proste zapomeňte....i jako vlastník PS4 říkám FUCK U CONSOLES - celé UI, ovladání i tři schopnosti jsou console friendly a koho by zabilo to pro PC upravit??..........HUD je no prostě simple (nejhorší v sérii) a místo minimapy máme jakýsi bar/kompas který hlavně v budovách připraví bloudění sem a tam - taky super onen "jsi blízko pípá to víc" vyhledávač mě připravil o x minut abych zjistil že jsou to ty dveře tam za rohem s malou místností co má v sobě něco co je naprosto k ničemu.....Při pohybu po mape galaxie musíte u každé planety - no prostě u každého předmětu protrpět zpočátku hezkou ale nepřeskočitelnou animaci, která Vás začne štvát hlavně proto, že je to stejně jako předtím - jen planeta a základní info - nic víc.......Zatím mě všechny postavy přišly ploché a povídání s nimi dělám jen z povinnosti - ach Garre kde jsi?? Dokonce i ta b*tch Ashley mi chybí - a to to přežila jen jednou z mých asi 15ti ME1 savů....Prostě jedno velké NEIN!!!! Jestli chcete vědět něco víc klidně piště do PM....A teď 5minut ticha pro další pohřeb....ja věděl že to místo vedle westwoodu nebude dlouho prázdné.... Oh a Vaši společníci?? Mate bod A+B - click C jedna postava jde na piont A, click X druhá jde na piont B, press C obě postavy jsou na piont A/B, press V a vrátí se k Vám - nulová taktizace a hjlavně nemůžete pužívat jejich schopnosti....třeba takový super ultra killer Liam - kterej háže granáty na mrtvé nebo "stačí se na ně podívat - mrtvé" nepřátele a nebo parosto luxusně pošle jeden přímo pod Vás....a pak přijde infarkt páč máte milimetr zdraví a myslíte si že jste někoho přehledli....no prostě N27 ultra lvl training b*tches.... :D
    • Kopíroval jsem koment z FB - a tak nějak jsem opoměl, že ho tam zminuji....kdyby Vám to náhodou nějak přišlo divný....he he he (Wrex)
  • The_Nameless_One
    Počkat počkat... Jestli jsem to dobře pochopil tak v Andromedě už nejde parťákům nařídit kdy a na koho použít jejich speciální schopnosti (techniku nebo biotiku), ale oni to dělají automaticky? Ani v Options to nejde nastavit, aby to hráč mohl zadávat manuálně?
    • Jak jsem naspal v poslední části toho uber komentu - tak ne - jen příkaz kam mají jít....Jsou stejně tupé jako nepřátelé a libují si v používání schopností na neprioritní cíle a na Vás....protože friendly fire is so much fun in future!!!! he he he (Wrex)
      • The_Nameless_One
        Tak to je... hodně špatný.
        Každopádně díky za info.
  • Preed
    Dobre video, len teda ma definitivne utvrdilo v tom,ze to len tak hrat nebudem,citat recenziu je jedna vec ale vidiet ten strasny crafting ktory bol uz v DA:I, otrasne UI a potvrdenie toho, ze skladba uloh je ako v DA:I, no depresivny zazitok pre mna a kolko do toho nadrbali penazi, 5 rokov to trvalo a vzniklo toto.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit