Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Příspěvky nejlépe určují kolik hru hráčů hraje... Obě jsou to hry pro specifické publikum, A MH má fanbase po celém světě a to se o KDC říct nedá ten má pouze fanbase zde.
    • Grinding je dle mě velmi podobný gamblingu. Na KCD jsi ještě nedospěl jako bambiliardy hráčů na celém světě.
    • monster hunter je série o kolika dílech? deseti? jak dlouho existuje ve srovnání s kcd? když už srovnáváš tyhle dvě naprosto odlišný hry, s naprosto odlišnou historií... *7*
    • všam myslím především českou kotlinu, co se teď nejvíc hraje na Islandu, v Indii nebo třeba v Číně si netroufám odhadnout
  • Jako dobrý, ale všichni hrajou KCD a nikoho to moc nezajimá, měli si v Japonsku rozumněji vybírat release date *1*
    • jj Vávra to všem natřel - KC 500K prodaných, MH 5 mega, KC 76% v recenzích, MH 90%.
    • Hraju na Playstationu a teď tady máme: Monster Hunter, Shadow of Colosus a Kingdom Come. Vzhledem k tomu, že KCD je momentálně bohužel ve špatném technickém stavu tak si stejně jako Jejdásek dávám na čas, počkám až bude hra pořádně odladěná a čas si krátím hraním Monster Huntera. Věřím, že PC hráči, kteří si teď užívají KCD si stejně tak budou chtít zkusit Monster Huntera, který se na PC dostane na podzim. *3*
      • ted to KDC hraju a tak špatny to není, pokud nejsi citlivka
      • já si to samozřejmě taky rád zkusim, ale asi jen na chvíli, na stovky hodin grindu v asijský hře nemám čas ani náladu
    • Všichni ne. Na KC je spoustu casu, pac nez ho odladi bude trvat nekolik mesicu a nechci si kazit zazitek zbytecnymi chybami ve hre. To je jak u Bethesdy, tam je take potreba pockat nez to odladi.
      • to je rozumné, ovšem 465 příspěvků v diskusi u Gamesplaye KC:D vs 26 u MH:W hovoří za vše, ale věřím, že v Japonsku to bude naopak
        • a vsech 26 od jejdaska, takze vlastne jeden jedinej, zbytecne dlouhej
        • Nehovoří, KC a Vavra je za prve kontroverzni, takze to v diskusich vyvolava hate, a pisu tam i treba ja, ktery to zatim neplanuju hrat.
  • Je fajn, že jste udělali gameplay, ale tahle hra je opravdu hodně, hodně, HODNĚ komplexní a i po 50 hodinách hraní se stále učím a objevuji nové mechaniky. Při sledování Patrika bylo vidět jak tápe a vůbec neví, rovněž zbraň, kterou si vybral (Insect Glaive) patří k těm nejtěžším ve hře na pochopení. Délka souboje s monstry trvá tak dlouho jak jste zruční a zkušení. Pokud Vám to trvá hodně dlouho, tak to neznamená, že to tak má být, ale že něco děláte špatně a musíte hledat a najít správnou taktiku. Ze začátku dostanete quest zabít/chytit monstrum za 50 minut, následně na to samé monstrum dostanete 30 minut a nakonec pouze 15 minut. Hra Vás tímto nutí, aby jste opravdu studovali bestiář, učili se využívat pasti+bomby a hlavně se naučili využívat maximálně potenciál vámi zvolené zbraně. Pižlat monstrum hlava nehlava funguje maximálně tak na začátku hry, ale v pozdější fázi hry s touto netaktikou tvrdě narazíte a zažijete nemilou frustraci. Ta skutečná první pořádná výzva je zabít ve videu viděného T-Rexe - Anjanatha, k jehož questu se dostanete po cca 10-20 hodinách hraní. Lovu zdar! *3*
    • A věřte tomu, že proti tomu co Vás čeká za monstra v pozdější části hry na vysokém ranku je Anjanath slabý čajíček.
  • Odulin
    V sérii jsem v podstatě nováček a po 10 hodinách teprve vstřebávám základy, ale i tak se mi to moc líbí a doufám, že se prokoušu mnohem dál, protože co tu Jejdásek píše, mě láká. :)
  • Včera jsem koukal ze záznamu a bohužel těch dezinformací bylo dost. Určitě tomu nepřidalo, že Patrik hraje se zbraní, která pro nováčky moc není. Měl začít klasicky s Long swordem či sword and shield. Takhle to vypadalo, že spíš plašil mouchy než že bojoval s monstrem. Na druhou stranu když si vzpomenu na své začátky na PSP určitě to lepší nebylo :) Rozhodně je to hra, která potřebuje stovky hodin a stejně člověk na všechno nepřijde. Ale nejdůležitější je, že to kluky baví a o tom to je.
  • Škoda jen těch špatně podaných informací od Patrika. Jinak super. Navíc co Adam četl z chatu byl taky dost často haluz. Viz info o tom, že hra začíná až v new game plus. Tady NG+ není vůbec
    • Mělo být řečeno, že tady hra začíná až po skončení příběhového módu, protože celý příběhový mód je v podstatě rozsáhlý tutorial, který má hráče seznámit s mechanikami hry. Proto se postupně v průběhu příběhu odemykají a hráč je příběhem veden k tomu si je vyzkoušet. Až odemkne veškerý obsah, přepne se obtížnost z low ranku do high ranku a pak teprve začíná pravý monster hunter a ukáže se, co se hráči naučili :-). Imho to jde přirovnat k jisté formě NG+, byť to není přesné.
  • já nevim..vás tohle neštve? nevíte, na jaký publikum to cílí? myslím to vážně, jen zjišťuju jestli jsem divnej. muž, 26, většinová sexuální orientace. skákačka a sekačka s infantilníma postavama, v infantilně barevným a ujetým světě. třeba u "nové" Zeldy mi to přišlo celkem v pohodě, ale tohle mi nesedí.
    • Já hraju hry od časů zx spectra a tahle série mě velmi baví. Nepřijde mi infantilní, je to hra těžká, velmi komplexní a hluboká. Byť tento díl má herní mechaniky podstatně zjednodušeny, je to vyváženo neuvěřitelnou propracovaností toho světa a jeho možnostmi. Napadlo mě, že jsi na tento typ her příliš mladý, ale baví to i mého syna (hraje MH Freedom Unity na Vitě), který je proti tobě mladší o víc než 15 let. Takže mě napadá jiné vysvětlení, jsi (bez urážky) herně povrchní a prostě pro tebe není tento typ komplexních her, kde se dá v pohodě strávit stovky hodin a stejně nebudeš znát, umět a rozumět všemu. Do tohoto je potřeba se opravdu ponořit, není to nic pro občasné hráče, tomu se už musí něco obětovat. Takže na takové publikum to cílí, na takové, které v hraní her nehledá snadnou instantní zábavu. Je to pro hráče her typu Darksouls nebo WoW, kteří mají rádi komplexnost a umí přijmout herní pravidla, byť nejsou realistická. Je to pro hráče, které nerozčiluje, že kůň v šachách neumí skákat rovně (taková pitomost, viděl jsi někdy koně?) nebo že se v nich pohybují věže.
      • A ještě jedna douška. Je to hra původem japonská, takže z ní dýchá japonská kultura a estetika. Je pro evropana kulturně trochu odlišná, ale co se týče hratelnostíí, je to mistrovské dílo. Takže si musíš sám v sobě srovnat, jestli hraješ hry pro to, jak vypadají nebo pro to, jakou mají hratelnost. Imho opakem této hry je třeba Uncharted nebo Order, vizuálně skvělé, herně velmi ploché.

        Mě se třeba z počátku těžko přijímalo, že hraju s kočkou, ale zvyknul jsem si a z hlediska herních mechanik je zpracována výborně. I v naší kultuře máme třeba Kocoura v botách, takže se to dá alespoň trochu chápat. Je to hlavně o zábavě a když tam může být elektrický Tobi a ohnivý nebo ledový drak (také pitomost, ale naší)im pohádkám a fantasy kultuře mnohem bližší), tak proč ne kocour bojovník.
  • Jack1947
    Wtf 2 strany plné jejdáska jako fakt?

    Jo až někdy budu pořizovat PS4ku tak si to taky asi zkusím ale zas tak moc mě tenhle grind neláká.
    • Evidentně je to člověk, který zná MH sérii, a uvádí zde na správnou míru informace, které byly ve videu nezodpovězeny nebo nesprávně řečeny. Co ti na tom vadí?

      Ty se projevuješ v každé diskuzi a většinou jsou to strašný slinty, který nikomu nic nedaj.
      • Jack1947
        Láká jinak by mě každý tak vrchovatě nehodnotil *5* *14*

        Jak to jen ten legendární Haha nebo he/he říkal "Gumám roste tlak"
    • No vídíš a i přesto je hodnota jednoho jeho příspěvku větší než deset tvých výlevů co nemají hlavu ani patu.

      Takže bys měl přestat žárlit že je zde někdo aktivnější a radši se sám zamyslet kde a jak se kčemu vyjadřuješ.
  • Deset hodin je na MH sérii opravdu málo a na spoustu otázek padla nesprávná odpověď. Chápu, že tento díl je cílen na nováčky, ale to skutečně nešel sehnat někdo kdo tuhle sérii zná aby o ní mohl opravdu plnohodnotně mluvit?
    • Je to jednoduché, na games nikdo takový není. Hold nejde pokrýt všechno.
      • Obcas si na takove hry zvou hosty.
  • Sorry za preklepy, pisu to na androidu a dotykova obrazovka proste nic moc.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit