Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • hádam prvý gamespaly po ktorom mám chut tú hru normálne skúsit.:) *1*
  • Ahoj, takze bych pridal svuj nazor na hru po cca 10 hodinach hrani. Prosel jsem za tu dobu hadam tak 15 dungeonu a naucil se spoustu veci, jak funguji a jak postupovat. Takze, hra mi prisla na zacatku nesmyslne tezka, nevim jak u vas, ale me po prvnim dungeonu zesilely dve postavy a dalsi dve jsem musel intenzivne lecit, takze skoro s nikym jsem nemohl dal. Bylo to asi tim, ze jsem pouzival malo pochodne. Kdyz postavy postoupili na vyssi level tak mi tak casto neblaznili a dokonce jsem dokoncoval dungeony aniz bych pak musel postavy lecit, coz mi prislo snesitelne. Chtel bych rici, ze hra je urcite SKVELA, je ZABAVNA, NAVYKOVA. Mam dopor k hram, kde se generuji mistnosti / nepratele / loot nahodne, ale zde mi to vubec nevadi. Souboje jsou stale zabavne a kdyz uz trochu zacinaji nudit potvory, prijde nejaka nova (treba bossik), originalni, ktera hnedle zvedne zajem. Ve hre se mi libi propracovanost hernich principu, kterych je na dnesni pomery dost. Tzn. ze je nutne davat pozor na vice veci (louce-svetlo, psychika, serazeni party, leceni, jedy, zpusob boje - utoky do zadnich rad / na vice nepratel /nebo jen na jednoho?, je nutne delat upgrady zbrani/zbroje, upgrady schopnosti, je zde moznost vyberu povolani, zkratka spousta veci a mnozstvi jejich kombinaci delaji hru zabavnou. Jinak po zkusenostech beru do party 2 "rytire" - crusader/hunter, pak lecitele a jednoho toho s bouchackou. Zatim se mi vyplatil styl hruba sila + lecitel. Tim jsem vykosil vsechno. Ruzne jedy, postihy, markovani apod. mi prislo malo efektivni - mate jine zkusenosti? Prakticky nepouzivam ted nevim nazev povolani ale jedno je typek s takovym zobakem a druhy takovej sasek, pripadaji mi neefektivni v bitve, ale kdyz se treba vyleveluji tak jsou ok. Vse slapalo good nez jsem mel zabit nekromancera, kterej je docela hustej a ac jsem mu kazde kolo dal cca 20 DMG, stacil mi zabit TRI postavy na 2 levelu a prezila jen lecitelka, ktera dala smrtici ranu. Jakou taktiku mate na jezibabu s kotlem jak pise nize esanti? Ja se k ni dostal a pokazde mi vari jednoho a kdyz osovobidim zacne varit druheho. Na babu neplati STUN a ma hodne zivotu. Radsi jsem zdrhnul Kazdopadne HRA VYBORNA.
    • tak nejak obecne se mi nezda, ze by se stun vyplatil, nizka uspesnost a trva jenom kolo a nelze je stackovat... na bosse k nicemu a hlavne, postava se stunem vetsinou nedava az tak velky poskozeni obycejnym utokem, takze si myslim, ze je lepsi mit 4 mlaticky s velkym speedem nez 4 stunery
      • odvolavam, vetsina postav ma stun, takze to chce zabijaky s velkym speedem, criticalem a stunem pripadne i healem *5*
  • misho8723
    Inak zo súbojov sa dá odísť, ale len vtedy ak je na ťahu hráč.. biela vlajka na mapke..
  • Mám za sebou asi 11 hodin hraní a taky díky tomuhle pořadu. Hra je návyková. Nicméně lituji těch 20ti euro co jsem za ni dal. Hra je nesmyslně obtížná. Ne hardcore nebo tak, ne jako Dark Souls nebo tak, nesmyslně. Hráč, ať udělá cokoli, nemůže ve více jak 70% případů vůbec ovlivnit, co se stane, jak dopadne souboj, jak skončí výprava do dungeonu. Vše je o náhodě, ale záporných věcí, které se mohou přihodit je asi 10x víc, než těch kladných. Malý příklad: Po asi 8mi hodinách hraní jsem vstoupil do dungeonu, který byl v daný okamžik nejlehčí ze všech které jsem měl v nabídce, a měl odpovídat mému levelu postav. Dokonce jedna moje postava měla o level víc. Po asi 2 hodiných jsem se dohrabal na konec, opravdu jsem taktizoval jak jen to šlo abych ho dokončil, protože jsem poslední peníze vyplýtval na nákup vybavení do dungeonu. V před-předposlední místnosti jsem zakempoval a utratil spousty jídla. Vyléčil jsem postavy do full HP a zbavil je veškerého stresu. V předposlední místnosti byl boj a asi v půlce toho boje jsem měl 3 ze 4 postav na 75 stressu a poslední byla na 100 - stačil na to jeden boj. V poslední místnosti na mě čekala čarodejnice. Stála za kotlem, který zabíral 2 políčka, takže pouze 2 ze 4 postav dosáhly na čarodějku. Ta má 66 HP - nic moc. Kotel 110 HP a resisty na všechno 200% to znamená že dostává za 1 dmg. Každým druhým útokem čarodějka vezme jednoho člena do kotle a vačí ho. V tu chvíli se kotel resetuje a má "jen" 15 HP. Když ho zničíte, dostanete zpět spojence a jeho HP je sníženo o dobu, po kterou se vařil. A kotel má zase 110 HP je zase nepoškozen a v dalším kole čarodějka vezme dalšího člena družiny a začne jej vařit. Díky tomu kotli na čarodějku nedosáhnou útoky na blízko, takže válečníci se nechytají pokud nemáte něco, co dosáhne na pole 3 a 4. A pokud se vám vaří postava na dálku, nemáte jak na ni útočit. Když se vykašlete na vařícího se společníka, ostatním skáče stress pokaždé když vykřikne asi po 15ti, takže během jednoho kola jsou všichni full. Zkrátím to - čarodejnice přežila, zemřeli mi tam všichni hrdinové a byli to ti nejlepší. Nedokončil jsem quest a všechen loot zemřel s hrdiny. Poslední peníze jsem dal za to aby tam šli a vyčistili to a získali peníze na další dungeony. Do sebekratšího dungeonu nemá cenu chodit bez jídla, lopaty a světla. Co tedy dál s takto rozehranou hrou?. Tolik k obtížnosti. Není hardcore, je nesmyslná. Hardcore obtížnost je o tom neudělat chybu. Já žádnou chybu neudělal, o té čarodějnici dopředu nic nevíte, takže ani nevíte, že to čarodějka je a že tam bude kotel a že já nevím co. Takže zatím je ta hra sice zajímavá, ale nehratelná. V noci byl update. Hned první rozehranou hru jsem ani s jedním ze dvou companionů nepřežil tutorial. Jindy zase s prstem v nose. TO není obtížnost, to je nesmyslnost.
    • Cau myslim ze s tebou souhlasim a to s tou carodejkou je celkem drsny. Ja byl cca ve trech dungeonech, lecil jsem nejaky hrdiny na stres no a pak jsem sel do dungu "medium", ktery byl jediny volny. Pulku jsem prosel a pak mi zarvali vsichni hrdinove, protoze jsem nevedel jak zdrhnout ze souboje. S nima take loot, takze no money nic. No a nevim jak jit do dalsiho dungu, kdyz nemam penize a jsou potreba louce kvuli stresu. Obtiznost je velmi vysoka...
      • ta hra krome souboju ma jeste to mestecko, a protoze na to nemam dostatek zdroju, tak pandulaci nemaj ani ability ani zbrane na svoji uroven, takze pak s nima chodit do tech tezsich dungeonu (udajne pro jejich uroven) je za trest

        u me to zacina vypadat tak, ze clovek bude muset nagrindovat nejdriv vystavbu, aby se mohl posunout dal s panackama, coz je teda docela fail
        • Ja se z toho myho problemku vysekal. Sel jsem s lvl 0 postavama bez zadne vybavy do dungu. Nasel jsem nejaky poklad, pobil trosku priser a ukoncil to. Za prachy jsem pak koupil vybaveni a pokracoval dal... takze good
          • vsak o tom pisu, grind... (presne takhle to resim taky, ale radost z toho nemam, kdyz jsem to hral regulerne, tak mi proste nestacilo zlato, alespon jsem se diky tomu dovedel, ze ve vetsi tme je vetsi loot ) *6*
            • ja uz uvazoval i o nejakym extremnim reseni, treba ve predu dvakrat crusader a za nim dvakrat hunter *5*

              vsichni maj stun a velky poskozeni a hunter to muze strilet i ze zadnich pozic a na zadni pozice... (treba tu carodejnici jsem v rozmanitejsi parte ubil jenom s nim, ostatni tri se stridali v kotli a ve vyndavani z kotle akorat, nezabila mi nikoho) a crusader ma i battle heal, takze na konci souboje hunteri stun, crusaderi heal
            • Souhlas s tmou, louče nepoužívám skoro vůbec a lootu je více než dost ( většinou ). Jen pár když jde o bosse. Ale je pravda že jsem to rozehrál už po 3, neb jsem to 2x neuvěřitelně pokakal :D
              Většinou beru crus/barbarka/pistolník a healer.
            • jeste drobnej tip na grind, ukol, kdy staci projit 90% mistnosti se da i dotahnout do konce

              (dokonce se mi to povedlo, kdyz jsem sel do akce bez jidla a louci a s uplne silenou partou, ktera mela od zacatku 100 bodu stressu ) *5*

              ale to byl fakt malinkej, asi 6 policek, nicmene s cerstve nabranyma panackama se to da projit vklidu, staci 4 jidla a louce, coz se za tu odmenu vyplati
    • Ja ji znicil v pohode, zalezi jak mas poskládanou partu hodne.
      • Napis jakou jsi mel taktiku?
    • Chim
      Ze souboje můžeš retreatnout.
      • Ze souboje se nedá utéct vždy. Včera mně tři postavy zařvaly protože se jim utéct nepodařilo. Nejsem si jistý proč ale v okamžiku kdy zemřela postava s Paranoid affliciton tak ten poslední už zdrhnout dokázal .. ale možná to byla jen náhoda že se mu to zrovna povedlo.
        • zdrhnout se da vicemene vzdy, ale ma to nejakou % sanci na uspech

          vetsinou mi utecou hned, ale uz se mi stalo, ze ani na trikrat nic a to mi dobili celou partu pak

          ten random je v ty hre misty dost nechutnej, dokonce hlad je prej random, cemuz moc nerozumim... (proto tam neni zadnej hladometr)
      • no kdybych mohl utéct, tak bych utekl, ale možná je to jen nějaká chyba, ale retreat mohu použít jen PŘED soubojem, během něj už ne. Ale jak říkám, už jsem našel systém jak držet krok a docela to jde, jen ty negativní kondice se nabalují tak rychle, že se to nedá ani stíhat léčit
        • Chim
          Můžeš i během něj, pokud jsi na tahu. Taková malá vlajka vlevo nahoře v okně s mapou. (Je tam dobře schovaná *1* a taky jsem o ní dlouho nevěděl).

          Jinak docela souhlasím s tím co jsi psal, hra je hodně o náhodě a občas když ti ty kostky nepadají tak jak potřebuješ tak i sebelepší taktika je ti na nic. Na druhou stranu těch taktických možností je tam pořád hodně a alespoň částečně se dá náhoda omezit. Rozhodně to není jen random klikání, je potřeba u toho přemýšlet a taktizovat a když člověk nemá extra smůlu tak z toho může pořád vyváznout třeba jen s nějakou fobií nebo syflem *1* .

          A pořád je to early access takže věřím, že tohle do finálního vydání ještě vyladí.
          • naprostý souhlas ve všem. Už vím, kde by ta vlajka měla být, viděl jsem to teď na videu. Já ji tam prostě nemám, ale dal jsem kompletní výmaz a reinstal tak uvidíme, třeba je to jen nějaká chyba
    • urcite to chce lepsi balanc, nicmene dost z toho, co popisujes, definuje rogue like zanr, jdes do neznama a kdyz mas smulu a spatne sestavenou partu (necekas carodejnici), tak holt dostanes pres drzku
    • Tak zareaguji sám na sebe. Hra obsahuje systém - herní systém, který vám pomůže přežívat. Nicméně si stále myslím, že těch negativních věcí je tam prostě příliš
  • solomon.short
    jak jsem byl presvedceny ze to neni pro me, gamesplay me solidne navnadil... ach jo, asi pujdu do toho *1*
    • Corvus
      Nemůžu jinak než naprosto souhlasit. Váhal jsem, ale na základě tohoto let's playe si Darkest Dungen zcela určitě pořídím.
  • Dneska dopoledne jsem si to koupil, sedl k tomu, že vyzkouším, jak se to hraje, a okamžitě kvůli tomu prosral přednášku. Ach jo. Jinak, ano, je to zatraceně zábavný, jenom drobná zrada, nad kterou jsem skřípal zubama, je, že hrdinové od levelu 3 odmítají chodit na apprentice questy - měl jsem v plánu si udělat partičku děsných vrahů a pak přejet základní bosse jak parní válec... a prd, musel jsem expit "tým B" nýmandů pěkně od začátku =)).
  • Hru jsem si poridil a nelituji. Zatim se super bavim akorat jsem jeste nezjistil, kdyz prijdou poprve z kobky vsichni vystresly a dam je do hospy nebo templu s kym mam jit dal do boje, kdyz nemam postavy a nove prichozi nestaci do ctyrky... Nevsiml jsem si zadneho cekani nebo zrychleni casu az se mi odreaguji abych mohl zase do boje. Boje skvely grafika hezka... snad se nejak prokousu dal
    • JJ znám, musíš vzít prostě sebou šílence. Navíc teď se mi u 3 postav šílenství vyplácí. Dostávají skoro pořád kladný boost a podporují ostatní ;)
      • nejspíš máš pár postav s vysokým statem "rezist affliction". Dá se to nahnat přes quirks nebo artefakty.
        Ze začátku bych na to ale raději moc nehrál.
  • Super hra, mám za sebou asi tak 4 hodiny hraní a zatím je to paráda. nejlíp ze všeho bych to přirovnal ke kombinaci Southpark the stick of truth (souboje) a This War of Mine (celá ta forma té hry).
    • Chim
      Southpark mi to připomíná taky. This war of mine moc ne, tady je to přeci jen víc "veselejší" a odlehčené. Ale ta nemožnost hrát systémem save and load se mi u her líbí čím dál víc.
  • Ahoj, neví někdo, jak to bude s přechodem z Early Acces na hotovou hru se sejvama? Jestli půjde hrát dál, nebo bude nutný začít hrát od začátku? Ač jsem odpůrce EA, tohle mě dost zaujalo a mám chuť okamžitě koupit, ale z časových důvodů bych se k opětovnému hraní těžko donutil, a tohle vypadá jako záležitost na desítky hodin.
  • Co znamená ROGUELIKE?
    • MickTheMage
      Vychadzajuci z hernych prvkov zalozenych hrou Rogue. Ergo nahodne generovane mapy, permadeath, generovanie predmetov a pod.
      • Keyz
        Na wiki se píše, že to stojí navíc na turn-based boji.

        To dnes určitě neplatí když, zde je FTL, Rogue Legacy atd. Tedy to byla asi definice z pro hry z minulosti?
        • ftl je vicemene turnbased, se to da pauzovat a jak tam vsechno trva urcitej cas, tak je to vlastne na tahy, jen plynule *5*
        • Proto vznikl výraz roguelite. Na druhou stranu řekl bych, že většině lidem je to fuk jestli se tomu řekne roguelike nebo roguelite, když víš co si pod tím zhruba představit.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit