Přejít na výpis diskuzí
GamesPlay: hrajeme nesmlouvavé roguelike RPG Darkest Dungeon
19.2.2015 | Redakce Games.cz
37 příspěvků
-
zdrhnout se da vicemene vzdy, ale ma to nejakou % sanci na uspech
vetsinou mi utecou hned, ale uz se mi stalo, ze ani na trikrat nic a to mi dobili celou partu pak
ten random je v ty hre misty dost nechutnej, dokonce hlad je prej random, cemuz moc nerozumim... (proto tam neni zadnej hladometr) -
nejspíš máš pár postav s vysokým statem "rezist affliction". Dá se to nahnat přes quirks nebo artefakty.
Ze začátku bych na to ale raději moc nehrál. -
Ze souboje se nedá utéct vždy. Včera mně tři postavy zařvaly protože se jim utéct nepodařilo. Nejsem si jistý proč ale v okamžiku kdy zemřela postava s Paranoid affliciton tak ten poslední už zdrhnout dokázal .. ale možná to byla jen náhoda že se mu to zrovna povedlo.
-
odvolavam, vetsina postav ma stun, takze to chce zabijaky s velkym speedem, criticalem a stunem pripadne i healem *5*
-
ja uz uvazoval i o nejakym extremnim reseni, treba ve predu dvakrat crusader a za nim dvakrat hunter *5*
vsichni maj stun a velky poskozeni a hunter to muze strilet i ze zadnich pozic a na zadni pozice... (treba tu carodejnici jsem v rozmanitejsi parte ubil jenom s nim, ostatni tri se stridali v kotli a ve vyndavani z kotle akorat, nezabila mi nikoho) a crusader ma i battle heal, takze na konci souboje hunteri stun, crusaderi heal -
JJ znám, musíš vzít prostě sebou šílence. Navíc teď se mi u 3 postav šílenství vyplácí. Dostávají skoro pořád kladný boost a podporují ostatní ;)
-
Souhlas s tmou, louče nepoužívám skoro vůbec a lootu je více než dost ( většinou ). Jen pár když jde o bosse. Ale je pravda že jsem to rozehrál už po 3, neb jsem to 2x neuvěřitelně pokakal :D
Většinou beru crus/barbarka/pistolník a healer. -
jeste drobnej tip na grind, ukol, kdy staci projit 90% mistnosti se da i dotahnout do konce
(dokonce se mi to povedlo, kdyz jsem sel do akce bez jidla a louci a s uplne silenou partou, ktera mela od zacatku 100 bodu stressu ) *5*
ale to byl fakt malinkej, asi 6 policek, nicmene s cerstve nabranyma panackama se to da projit vklidu, staci 4 jidla a louce, coz se za tu odmenu vyplati -
hádam prvý gamespaly po ktorom mám chut tú hru normálne skúsit.:) *1*
-
tak nejak obecne se mi nezda, ze by se stun vyplatil, nizka uspesnost a trva jenom kolo a nelze je stackovat... na bosse k nicemu a hlavne, postava se stunem vetsinou nedava az tak velky poskozeni obycejnym utokem, takze si myslim, ze je lepsi mit 4 mlaticky s velkym speedem nez 4 stunery
-
vsak o tom pisu, grind... (presne takhle to resim taky, ale radost z toho nemam, kdyz jsem to hral regulerne, tak mi proste nestacilo zlato, alespon jsem se diky tomu dovedel, ze ve vetsi tme je vetsi loot ) *6*
-
Napis jakou jsi mel taktiku?
-
Ahoj, takze bych pridal svuj nazor na hru po cca 10 hodinach hrani. Prosel jsem za tu dobu hadam tak 15 dungeonu a naucil se spoustu veci, jak funguji a jak postupovat. Takze, hra mi prisla na zacatku nesmyslne tezka, nevim jak u vas, ale me po prvnim dungeonu zesilely dve postavy a dalsi dve jsem musel intenzivne lecit, takze skoro s nikym jsem nemohl dal. Bylo to asi tim, ze jsem pouzival malo pochodne. Kdyz postavy postoupili na vyssi level tak mi tak casto neblaznili a dokonce jsem dokoncoval dungeony aniz bych pak musel postavy lecit, coz mi prislo snesitelne. Chtel bych rici, ze hra je urcite SKVELA, je ZABAVNA, NAVYKOVA. Mam dopor k hram, kde se generuji mistnosti / nepratele / loot nahodne, ale zde mi to vubec nevadi. Souboje jsou stale zabavne a kdyz uz trochu zacinaji nudit potvory, prijde nejaka nova (treba bossik), originalni, ktera hnedle zvedne zajem. Ve hre se mi libi propracovanost hernich principu, kterych je na dnesni pomery dost. Tzn. ze je nutne davat pozor na vice veci (louce-svetlo, psychika, serazeni party, leceni, jedy, zpusob boje - utoky do zadnich rad / na vice nepratel /nebo jen na jednoho?, je nutne delat upgrady zbrani/zbroje, upgrady schopnosti, je zde moznost vyberu povolani, zkratka spousta veci a mnozstvi jejich kombinaci delaji hru zabavnou. Jinak po zkusenostech beru do party 2 "rytire" - crusader/hunter, pak lecitele a jednoho toho s bouchackou. Zatim se mi vyplatil styl hruba sila + lecitel. Tim jsem vykosil vsechno. Ruzne jedy, postihy, markovani apod. mi prislo malo efektivni - mate jine zkusenosti? Prakticky nepouzivam ted nevim nazev povolani ale jedno je typek s takovym zobakem a druhy takovej sasek, pripadaji mi neefektivni v bitve, ale kdyz se treba vyleveluji tak jsou ok. Vse slapalo good nez jsem mel zabit nekromancera, kterej je docela hustej a ac jsem mu kazde kolo dal cca 20 DMG, stacil mi zabit TRI postavy na 2 levelu a prezila jen lecitelka, ktera dala smrtici ranu. Jakou taktiku mate na jezibabu s kotlem jak pise nize esanti? Ja se k ni dostal a pokazde mi vari jednoho a kdyz osovobidim zacne varit druheho. Na babu neplati STUN a ma hodne zivotu. Radsi jsem zdrhnul Kazdopadne HRA VYBORNA.
-
Ja se z toho myho problemku vysekal. Sel jsem s lvl 0 postavama bez zadne vybavy do dungu. Nasel jsem nejaky poklad, pobil trosku priser a ukoncil to. Za prachy jsem pak koupil vybaveni a pokracoval dal... takze good
-
ta hra krome souboju ma jeste to mestecko, a protoze na to nemam dostatek zdroju, tak pandulaci nemaj ani ability ani zbrane na svoji uroven, takze pak s nima chodit do tech tezsich dungeonu (udajne pro jejich uroven) je za trest
u me to zacina vypadat tak, ze clovek bude muset nagrindovat nejdriv vystavbu, aby se mohl posunout dal s panackama, coz je teda docela fail -
Cau myslim ze s tebou souhlasim a to s tou carodejkou je celkem drsny. Ja byl cca ve trech dungeonech, lecil jsem nejaky hrdiny na stres no a pak jsem sel do dungu "medium", ktery byl jediny volny. Pulku jsem prosel a pak mi zarvali vsichni hrdinove, protoze jsem nevedel jak zdrhnout ze souboje. S nima take loot, takze no money nic. No a nevim jak jit do dalsiho dungu, kdyz nemam penize a jsou potreba louce kvuli stresu. Obtiznost je velmi vysoka...
-
Ja ji znicil v pohode, zalezi jak mas poskládanou partu hodne.
-
naprostý souhlas ve všem. Už vím, kde by ta vlajka měla být, viděl jsem to teď na videu. Já ji tam prostě nemám, ale dal jsem kompletní výmaz a reinstal tak uvidíme, třeba je to jen nějaká chyba
-
Můžeš i během něj, pokud jsi na tahu. Taková malá vlajka vlevo nahoře v okně s mapou. (Je tam dobře schovaná *1* a taky jsem o ní dlouho nevěděl).
Jinak docela souhlasím s tím co jsi psal, hra je hodně o náhodě a občas když ti ty kostky nepadají tak jak potřebuješ tak i sebelepší taktika je ti na nic. Na druhou stranu těch taktických možností je tam pořád hodně a alespoň částečně se dá náhoda omezit. Rozhodně to není jen random klikání, je potřeba u toho přemýšlet a taktizovat a když člověk nemá extra smůlu tak z toho může pořád vyváznout třeba jen s nějakou fobií nebo syflem *1* .
A pořád je to early access takže věřím, že tohle do finálního vydání ještě vyladí. -
no kdybych mohl utéct, tak bych utekl, ale možná je to jen nějaká chyba, ale retreat mohu použít jen PŘED soubojem, během něj už ne. Ale jak říkám, už jsem našel systém jak držet krok a docela to jde, jen ty negativní kondice se nabalují tak rychle, že se to nedá ani stíhat léčit