Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • archie777
    Aby ses z toho neposral *14*
  • Víc než jindy mi přijde, že kluci jenom remcají a nic jim nepřijde dobrý :D
  • Narozdíl od recenzentů jsem teda v Last of Us žádný problém s přestřelkama neměl. Podle mě do hry sedly perfektně.
  • jeanczarny
    Co to bylo za blbost s těmi fps? To existuje objektivní důvod proč by mělo být 30fps leších než 60fps? (a ne, nerad bych rozpoutal "master race" flamewar, sám hraju na bramboře...)
  • del0
    To je holt nevýhoda těchto filmových her a vůbec her s 3D realistickou grafikou. Kvalitní stylizovaná grafika nebo pixel art nemá takový problém.
  • Chacha, ti dva jazykovědní odborníci v recenzi jsou zábavní, uvedou se spojením "až tady rozjedeme remástrovanýho Uncharted", aby nás pak oblažili oznámením, že podle nich se samohláska při skloňování vypouští. Co se takhle zamyslet, co? Takže když budeme mít třeba jméno Ray, tak podle vás někam půjdeme bez Rae? Dáme to Raovi? To bude chudák Ray smutný, protože evidentně zůstane doma a nic nedostane. Milí experti, než zase vypustíte nějakou blbost, ověřte si laskavě, jak to ve skutečnosti je.
    Cituji: Předchází-li tvrdá nebo obojetná souhláska (kromě s, z), skloňujeme jména podle vzoru „pán“ nebo pomocí zájmenných koncovek. I když u jmen známých stále převládá spíše tradiční skloňování podle vzoru „pán“, zájmenné skloňování je dnes stále užívanější i u nich, protože je z pádových tvarů lépe rozpoznatelná základní podoba jména (1., 5. p. Goethe, Niederle, Tille, Šebrle, Dante, Arne, Rilke, Teige, španělské jméno Jorge [chorche], japonské jméno Rjúnosuke – 2. p. Goetha i Goetheho, Niederla i Niederleho, Tilla (řidč.) i Tilleho, Šebrla i Šebrleho, Danta i Danteho, Arna i Arneho, Rilka i Rilkeho, Teiga i Teigeho, Jorga (řidč.) i Jorgeho, Rjúnosuka i Rjúnosukeho).

    Takže překlad je samozřejmě v pořádku. Největším neštěstím Internetu je fakt, že každý neumětel se cítí povolán kafrat naprosto do všeho *10*
  • Tak, já jsem na grafiku (nikoliv příběh, hratelnost atd.) Unchatred 3 vyjeveně zíral ještě asi před dvěma lety. Proto mě překvapilo, jak prkenně a umělohmotně to teď vypadá. Prostě grafika se pořád vyvíjí.
  • resp klasická konzolovka, mohlo to vypadat dobře, ale vyblité lowres textury. nízké rozlišení a absence AA to zabíjí
  • taky, mě to přišlo zastaralý už když to vyšlo *1*
  • Teď to zrovna hraju a překvapilo mě jak to vůbec nezestárlo.
  • Teď jsem byl v kině na Marťanovi a předtím běžel trailer na tuhle kolekci Uncharted. Překvapilo mě, jak moc ty hry vizuálně zestárly.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit