Přejít na výpis diskuzí

GamesPlay: hrajeme remaster klasické hororovky Resident Evil Zero

4.2.2016 18:33
Redakce Games.cz 12 příspěvků

Restaurátorské snažení Capcomu se nevyhnulo ani méně známé Zero kapitole série Resident Evil, která původně vyšla pouze pro konzoli Gamecube, potažmo o pár let později konzoli Wii. Příběhové střípky populární série si ale mohou už nějakou dobu doplnit i majitelé PC a v zásadě všech ostatních konzolí,...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No to mě vyndej! Vyvážený zvuk! Hallelujah! *14*
  • CRYPT
    Hele taky vam jede to video max v 360p a nelze rozliseni zvetsit?????
  • Hmm tak jsem si projel fóra a tenhle remaster je prostě bullshit celkově, plynule to nejede skoro nikomu.
  • Jinak residenty jsem miloval na PSX a řádně si je užíval.
    • tak po shlédnutí videa jsem zjistil, že chlapum se to hýbe o něco lépe než mě ale plynulostí, která byla v res. evil serii na PSX se nedá hovořit. :)
  • Na to, že to je sada statických hd obrázků to má naprosto neakceptovatelné hardwarové nároky.
    • vlastik.plaminek
      Taková moje menší story s RE 1 remakem na starém noťasu https://imgflip.com/i/ym3sl
    • v čem to co jsem napsal to není pravda: To jako po mě autoři chtějí abych si pořídil počítač minimálně za 20 tisíc kvůli víceméně hříčce, kde se po statických interaktivních obrazovkách, velmi omezeně pohybujete se svou postavičkou, aby mi to jelo ve více než 20 FPS? Jako chápu to u složitých vymakaných 3D enginů ale tohle je prostě nedává smysl a je to čistě účelově vymyšleno.
      • Já bych řekl, že je to přímo spiknutí židobolševických Zednářů
        • to si nemyslím, ale ani žádný normální argument jsem tu nečekal, protože žádný neexistuje. Takže opakuji serie statických obrázků po kterých se velmi omezeně pohybujete se svoji postavičkou potřebujete výkon s kterým vpohodě utáhnete 3d hry na architektonicky velmi promakaných enginech.
          • Tak asi Japonci neuměj optimalizovat, to bude tim že kódujou húlkovym písmem, zkus to pak převádět na klasický formát *4*
            • nejsem programátor, ale pokud procesor a grafika jednou načte obrazovku na které se vůbec ale vůbec nic neděje, co žere zbytek výkonu, že se Vaše postava touto obrazovkou více plazí než pohybuje. Ne spyknutí ale záměr.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit