Přejít na výpis diskuzí
GamesPlay: hrajeme vesmírnou survival adventuru Adrift
26.4.2016 | Redakce Games.cz
9 příspěvků
-
Mě se to jinak opravdu líbí. Vypadá to skvěle a atmosféra je parádní. Ale nemožnost se chytit rukama madla na mě působí jako umělé nastavení obtížnosti zamezením toho "nejlogičtěšího" způsobu pohybu v dané situaci. A jak nad tim pořád přemejšlim, tak mě tenhle jedinej prvek odrazuje čím dál víc:))
-
To myslíš u hraní hry, nebo u sledování gamesplaye?:))
-
Přesně, myslím, že by se člověk s tím astronautem lépe ztotožnil jinak jako nápad zajímavej.
-
Dobře se u toho usíná.
-
Mě na tý hře hodně vadí, že se člověk nemůže pohybovat pomocí odstrkávání a chytání. Všude tam jsou madla a držáky a hráč se jich nemůže chytit a místo toho musí použít kyslík na trysky. To je přece ta první věc co uděláte, že budete šetřit kyslíkem tak, že nebudete manévrovat pomocí trysek, když nemusíte.
-
A to je špatně? Od prvních zpráv vidím, že tahle hra je jako šitá pro VR. Tam to musí mít výbornou atmosféru.
-
A i kdyby a vysílal to ve stereu, tak hodinu bych šilhat nechtěl... *11*
-
Jenže tady to hrál bez VR *7*
-
Dobré leda tak na prezentaci VR.