Přejít na výpis diskuzí
Garret z Thiefa prý zase krade, tentokrát na záběrech E3 traileru
7.6.2013 | Adam Homola
40 příspěvků
-
europa 2 , maximum prznenia vasich usi a prekvapujuc aj oci *11*
-
-
I když vím, že je ta reklama nutná, musí být i o tolik hlasitější než vlastní video? Pokaždé mi málem praskne hlava.
-
tobe se nelíbí ta holka? ja bych ji hned bral.
-
-
douche detected
-
-
-
Pro úplný zážitek ze hry se doporučuje hru ukrást *1*
-
-
Je to sice fakt vtipný, ale vole... *7* *1* (totální schýza)
-
-
lacny nicnehovoriaci live-action trailer...prazdne hlasky, prazdne zabery, gyc...meeh.
-
-
taky jsem půlku přeskočil a nedodíval
-
-
Dejte pokoj zloděj a krade?
-
Vždyť je to z poloviny sestřih toho předchozího traileru... ve kterém půlku času mluvil o tom, jak musí být neviděn a neslyšen... a potom házel granáty a proskakoval mozaikou...
-
Nesnáším kladkové luky...
-
-
Naprosto se do tohohle světa hodí. Naopak bylo divné v minulých dílech, že měl obyčejnej dřevěnej
-
žeby konečne ukradol luk od mechanistov? :) tý divný chlapíci čo splietali furt niečo s kladivami...
-
Taky mě ze začatku vadil ale pasuje to do té "technické" doby.
-
-
hrál si vůbec předchozí díly? Tim dřevěnym vůbec někoho trefit chtělo pořádnej skill a počítal se jedině "Headshot"
ta technika svý místo má, ale ne takhle -
-
Dokonce dohrál.
-
no nevim, na druhou stranu, když je někdo master thief jako Garrett, který má mechanické oko a vůbec celkově vymazlené vybavení ke svému řemeslu, tak ten kladkový kluk mi přijde víc přijatelný než "obyčejný", to je jako kdyby Sam Fisher běhal s mušketou na zádech :D
-
-
-
-
takový trailery se mi nelíbí, celý to působí, jako by to schválně ladili akčně pro hip-hop hustokruťo gangsta omladinu
kdyby raději ukázali engine, maličkatou ukázku hry a AI ... dřív se takový věci dělávaly -
-
A taky louky byly zelenější a rohlíky za korunu.
-
-
...a med bejval sladší, sníh bělejší a nebe modřejší...
-
ačkoliv hry byly ledasčím omezeny tak ano, dnešní pro ně nejsou konkurencí. Už jenom, když si člověk vezme zábavnéa hádankové levely Doom 2 a koridorovou střílečku, jakou představuje CoD
nehledě na srovnání Thief the dark project třeba s takovým Dishonored
-
-
-
Nepokazit, prosím! *9*
-
-
pozde :)
-
-
Snad ne, ale mám obavy, že máš pravdu. Už jen podle reakcí těch, co z hry viděli pár záběrů - prý to působí jako splácanina všeho možného... Chudák Garrett.
-
-
-
reklama DEs nevim proc nedaji aby sla preskocit HNED!! Ale Thief....Bombaaa
-
-
noscript +adblock ??? *7*
-
-
A tobě ten noscript na ten stream funguje? Jsem to teď zkoušel a video se rozjelo jen s jedním povoleným scriptem i s reklamou, nebo vůbec.
-
-
jasne ze mi to funguje
-
-
adblok mi teda pod operou nefunguje, noscript jsem ještě k tomu nezokušel, dík za tip
-
-
Adblock pod operou jede jak po másle.
-
-
-
-
-
-
Ty rebooty vás, koukám, serou, co?
Hm.
Viděl jsem to u posledního DmC, Splinter Cell, DE:HR, když vycházel cell-shade PoP nebo poslední TR. Hatujete o stošest a chcete zpátky svého starého hrdinu a jeho starý dabing a ideálně vlastně celou starou hru. A kdokoli řekne něco jinýho, bude umínuskován a označen za neznalce a ignoranta, pokud jsou teda diskutéři alespoň nějak slušní.
Tahle předčasná kritika je od vás ale zaprvé krátkozraká vůči autorům, zadruhé se sami můžete připravit o moc dobré herní kousky. Zatímco půlka komunity plakala nad tím, že Dante má tmavé vlasy a za ten fór s parukou by nejradši rozpoutali krvavou vendetu (za který autorům tleskám, protože tím přesně vyjádřili, co by si měli tihle zapálení fanboyové uvědomit), já si užil opravdu povedenou hru. TR byla podle mne ukázka totálně zavádějícího marketingu a nic moc hra, ale své fanoušky si našel a opět je to ukázka toho, jak tvůrci dotáhli svou novou vizi starého hrdiny do důsledků. SC:B zase ukázka marketingu totálně neschopného nabídnout alespoň něco starým fanouškům a navíc exemplární příklad komerční proměny značky. A konkrétně tady bych pochopil, že si někdo bulí na klávesnici. Ale jinak se opravdu chováte jako mimina.
Autoři mají právo vést značku svým směrem, který vyhovuje jejich uměleckému záměru. Pokud tak dělají kvůli prachům od mainstream publika, chápu, že jimi opovrhujete. Ale když jde o nové DmC nebo nového Thiefa, ve vašem vlastním zájmu, zkuste se odprostit od těch vašich model (buďme upřímní, převážně zkreslených časem a tím, že když jste je hráli, teklo vám ještě mléko po bradě) a pochopit, že je prostě trochu jiná doba, trailery se dělají akčnější a stylovější a hry se dělají nové. Ne staré.
Haters gonna hate *5*