Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Loneck
    Na ovladani se da zvyknout a da se taky prenastavit.
  • I wanted orange! It gave me lemon-lime... What a shame...
  • Kinet1c
    ani mne, naopak, je to celkom prirodzeny vyvoj
  • Taky mám jedničku rozehranou a strčí dnešní hry hravě do kapsy (na grafice mi nezáleží). Každá mise v jinym prosředí a duchu...jen to ovládání... :-/
  • Je pravda, že ta hra měla větší potenciál, mohlo tam být více těch možností, ale stejně mě to bavilo jak prase a na purist bez odhalení už to byl fakt masakr. Určitě jedna z TOP 2012.
  • Tym lukom mozes aj zabijat ak si socka, ale je to pre Garreta hlavne nastroj(rope, zhasinanie ohnov, hluk na odtrhnutie straznikov zo svojich pozicii)
  • No ja mel v 90tejch ps1. Takze jsem ani jednoho thieva nehral.. Ale kazdopadne ted luky serou do vseho a zlodej by mel krast a ne vrazdit. Na to si koupim ac serii. Nebo ne?
  • Pinkamena
    Ale pořád musíš uznat že je zajímavější si vymyslet způsob sám než ty způsoby hledat a ještě k tomu náhodou
  • No vidíš to. A já hledal způsoby a nové jsem nacházel třeba i po třetím hraní dané mise. Do očí mě nic nebylo, nacházel jsem je spíš náhodou. Holt každý není borec jako ty, co hned všechno vidí a zná *7*
  • Pinkamena
    Hitman Absolution byla dobrá hra, ale nebyla to Hitman hra. A ne tady nejde jen o "instict" to byl nejmenší problém v Hitmanovi, hra byla o hodně více lineární a více zaměřená na příběh, což hru doopravdy hodně omezilo. Pryč bylo nakupování zbraní, zabíjení vaších cílů se cítilo..více naskriptovaně...v H:BM jsem měl pocit že jsem zabil cíl tak jak by to autory nenapadlo. Hitman Absolution mi takovou svobodu nedal, autoři mi daly možnosti, a já je musel jen najít. A bylo docela hodně jednoduché je najít, je to až bijící do oči, i bez instictu. A všechna ta radost za to že se mi povedlo zabít cíl je pryč.

    Možná u Thiefa to bude jinak, přece jen se jedná o jinou firmu která nám v minulosti dokázala že ne jen dokáží nám dát hru která je loyalní ke své série, ale dokáže jí i vylepšit (Deus Ex: HR) Eidos pravděpodobně ví jak na to, věřím v tom že ví co dělaj. Vlastně když se nad tím zamyslím, měli bychom mít radost že Eidos je ten kdo na tomhle pracuje. Jak jsem řekl, po DE:HR nám dokázali že to umí, takže Thief je v dobrých rukou. Možná by měli vzít i Htmana
  • stejně už má zoomovací oko, tak co :)
  • kdo čeká oldschool hardcore stealth hru je pekne naivnej :)
  • keigi
    Garrett ho přece potřebuje skládací! ... mít na zádech metrovej luk a prolézat kdejakou dírou, nebo se tulit ke stěnám ... to přece nejde ;)
  • Asi se od tebe inspiruju a taky to přestanu sledovat, hledat budu leda datum vydání :D
  • Loneck
    Dle vedouciho projektu se hrac ve hre nesetka s prostredim kde je kompletni tma. Ve hre bude neustale pritomna mlha, ktera pomaha k rozeznani siluet. No nevim jestli je nutne davat do cele hry mlhu. Kdyz si clovek dobre nastavi svetlost ci gammu tak muze videt i v temne mistnosti nebo prostredi. Zatim jsem skepticky ohledne teto hry. Hraju ted dvojku (pred par dny jsem dohral jednicku asi tak po deseti letech) a je to parada. Jinak focus mod se mi zda zcela zbytecny u Thiefa. Dulezitejsi je napr. level design, ktery je naprosto uzasny u starych dilu, plus zvuk, pribeh, namluveni Garretta, navrh misi a to je vse co me ted napadlo.

    Nove informace zde: http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2013/03/25/the-world-of-thief.aspx
  • Zrovna Hitman je ukázka, jak všechno jde, když se chce - kdo chtěl, mohl si zvýšit obtížnost a všechny ty "pomahadla" povypínat a užít si klasiku. Když tohle bude ten samý případ, můžeme být spokojeni.
  • BoB.2
    Ten luk se mě taky nelíbí.
  • kostejnesmrtelny
    Taky mi není jasný, co ti na něm v tom steampunkovým prostředí tolik vadí *5*
  • calwin
    a? ja tejto hre moc obmedzení nedávam kedže sa odohráva vo fanatsy svete ...
  • walltar
    Pane bože! co mu to dali za luk? To už vypadá jako kladkáč *8* ...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit