Přejít na výpis diskuzí
GC 2012 dojmy: multiplayer v XCOM: Enemy Unknown
16.8.2012 | Pavel Dobrovský
13 příspěvků
-
Me prijde divne, ze vsude vidim propagaci multiplayeru, coz u hry, ktera ma byt primarne SP, mi zavani pruserem. Doufam, ze se mylim, dustojna pripominka prvniho UFA by byla super.
-
-
Té propagace bych se nebál, jde čistě o to, že multiplayer čerstvě představili, tak se aktuálně řeší. Ve hře má čistě vedlejší roli - ostatně v něm chybí většina jejích prvků (např. stavba základny).
-
-
To mi nejak nesedi. Kolo se dvema hraci trva zhruba 3 minuty, jedna hra trva 15 minut a rozbiha se to az po tretim tahu?
-
MP je to posledni co me u teto hry zajima. To tam nebyla moznost vyzkouset singleplayer? To je nejake divne...
-
dakujem bohu ze aspon jedna z legendarnych amiga hier bola prerobena a hlavne ze nechali vsetky povodne prvky a vylepsili ich,este to chce zrobit dungeon keeper 3 a populous 4 *5*
-
super parada bezva ^^
Jen skoda ze to nebude formou budovani zakladny .. ta predstava jak jeden hrac hraje za ufo a utoci na zemi,unasi obyvatele za ucelem vyzkumu a druhej hrac se mu to snazi zabranit... tech moznosti... snad nekdy v budoucnu... -
Blba poznamka herneho tak-trochu-malinko historika - 1994 ;)
-
skoda ze na to neni pouzit nejaky Arkham Asylum engine pre detailne spracovanie povrchov ludi, emzakov, myslim ze by to vypadalo asi 1000x lepsie a asi aj tmavsie. Kazdopadne je mi jasne ze Fireaxis nema taky engine ale ma Civilizacia engine, skoda no. Mozna v dvojce :)
-
Vypadá to bezvadně, ten multiplayer je navržený s citem na taktiku a rychlost rozhodování. Doufám, že se jim ti povede a držím palce. Asi u toho už nestrávím tolik času, jako u starých dílů (zvlášť u toho prvního), protože už nechodím do školy, ale rozhodně si to pořídím :)
-
Hrál jsem všechny ufa. Od enemy uknown přes ty od Altaru až po ET a jak se tak na to dívám tak to bude totalně propařena dovoléna až to vyjde *1*
-
Bohužel už jsem tak stará garda, že si pamatuji jako dnes, když jsem začal na své nadupané 486DX2 s Win95 hrát UFO: Enemy Unknown a slital jsem. Nyní, jako protřelí Oldschool hráč můžu prohlásit „I want it“