Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nevýhoda pana M je,že více slibuje než plní a to je špatné
    • tonnymontana
      presne. ja uz ho moc vazne neberu:/ hold se to u kretivnich lidi obcas stava ze pres paradni tvorbu v urcitem bode upadnou a zaradi se do prumeru kde je lidi poslouchaj jen kvuli jmenu. Krasne to lidi sleduji na reziserech kde i kultovni filmy tvoreny rezisery nahrazuji totalni slataniny pri stejnem jmenu. u BaW jsem se bavil kralovsky stejne jako d.kee ale to uz je moc let bohuzel. Ted se bude navazet do platicich titulu pritom pokud se nepletu nebyl to on kdo prodaval do te hlouposti s kutanim kostky nejake diamantove kutadlo za strasny prachy?:D
      • Robotron3
        Hlavně je to vidět v hudbě, kdy spousta skladatelů a kapel mají nejlepší období za mlada a i když už jsou starší a zkušenější, už je to nuda, protože to začne být moc vykalkulované a už tam z toho není cítit ta radost z objevování, co se dá a co ne. Třeba je to s Molyneuxem podobné.
        • tonnymontana
          urcite souhlasim v hudbe je to taky strasne znat kdy jsou nove alba delana vylozene pro penize bez napadu a zapaleni, casto kopirka jejich uspesnejsiho alba. popripade sestavy kapel kde je jeden originalni clen ale jmeno na koncertech hrde nesou vlajky:D donedavna podle me asi nejhorsi zpevak nazivo axel rose:D ja vim prvni nahravky kde byl jeste slash jsou opravdu dobre ale kdyz jsem to slysel nazivo"predevsim axla" trhalo mi to usi:) jinak z filmu bych treba jeste uvedl dilo Prometheus od scotta kde kazdy cekal pecku v podstate to byla tutovka a jak to dopadlo.. silenej film i pro me jako fandu predatora/vetrelce ktery jim odpusti strasne moc veci:D v tomhle filmu to ale fakt neslo. prislo mi to jako spatnej sestrih z 4h verze filmu ktera neexistuje kde byl prepsan scenar dvema lidma v komatu:D
          • tonnymontana
            treba ac/dc na zivo je opravdu zazitek stejne jako roling stones. Oba koncerty jsem si uzil ale to seo ruzich rict neda. Vyhozene penize pokud nekdo neni nejakej ultra fanousek

            tim jsem chtel rict ze mole je pro me neco jako axel v hudebnim svete. clovek co je o sve pravde natolik presvedceny ze to hranici s nemoci. pripomina mi to lidi kteri si mysli ze jsou vyvoleni a nikdo jim to nevyvrati. radsi mam tvurce co neslibuji, neberou se moc vazne a za jejich slova mluvej hry.
            • Robotron3
              To na mě působí Molyneux jinak. To jeho povídání si s médii, jak by se co mělo a co se dělá špatně, mi připadá jako by si projektoval svou vlastní vyhořelost do okolí. Že je to vlastně taková veřejná samomluva vycházející z vlastní tvůrčí krize.
        • Black_Hand
          jo, moc kapel co dobre zraje neni, i kdyz takove se take najdou.
  • Hráli jste někdo Godus? Ja naposledy před půl rokem a byla to docela nuda tak by mě zajímalo jestli se hra někam výrazně posunula?
    • Nový patch ho prý výrazně vylepšil. Osobně si počkám na plnou verzi.
      Teď má přednost pro mě zajímavější Prison Architect a Sir, You Are Being Hunted.
      • Black_Hand
        godus vypada, ze bude dalsi typicky molyneux :(. a ne, tim opravdu nemyslim Dungeon Keeper, Syndicate ci Populous a dalsi. to je stara historie.
  • Očekávám komentář od našeho Indie specialisty N7N7.
    • Veskoslav Detected
      • Jsem taky Veskoslav? Jak poznam Veskoslava? Ma na to inkvizicni tym nejake metody? Nebo jsi ten samy smazany Hledac Pravdy z EG, ktery byl nesnesitelny blazen a vsechny okolo otravoval?
  • Peter Molyneux je ku|\|da zvanil... vsechno co rekne vydelte 100.
    • Populous, Syndicate, Theme Hospital, Dungeon Keeper, Magic Carpet, všechno legendární pecky, ostatně i Black&White 2 a první Fable mě velice bavilo, ale pak to šlo nějak z kopce
      • Black_Hand
        fyi na Theme Hospital nedelal.
        • Robotron3
          Nemusel udělat nic, ale taky toho mohl ovlivnit hodně, z pozice konzultanta. Kdo ví...
          • Black_Hand
            na mobygames ma "moral support". promin to neni na to, abych nekomu neco priklepl. vice si vazim lidi, kteri na hre opravdu pracovali. nic to nemeni na tom, ze Dungeon Keeper, ze Syndicate atd.
  • Koupi SimCity považuji za nejhorší hru, co jsem kdy koupil. První dva týdny hra nešla skoro vůbec spustit a následně nešla skoro vůbec hrát. To že města mají velikost jako 30 tisícové město bych ještě překousl, ale to že lidi spotřebovali všechnu vodu na mapě za 2 hodiny, to že pathfinding byl na úrovni první Duny, to že silnice první třídy se zacpe při 5 000 obyvatelích, to že víc jak 2 křižovatky na kilometru = beznadějná zácpa,..... To je opravdu moc.

    Jedinou útěchou je, že EA nabídla možnost vybrat si jednu z 10 her zdarma... Vyhrálo Simcity 4 + datadisk... I když to jsem si mohl koupit za 200 Kč a ušetřit 1000 Kč i nervy.
    • Black_Hand
      spatna newska....
  • tolko negativnych reviews som na steame este nevidel na ziadnu hru. nuff said...

    http://store.steampowered.com/app/232810/
  • Robotron3
    Designovat hru podle chování hráčů a kreativita mi nejde moc dohromady. Kreativita a nové věci vznikají podle mě tak, že má někdo nápad a ten uskuteční. Jakmile se do toho začnou míchat nějaké statistiky, tak už jde kreativita spíš stranou.
    • Black_Hand
      ne tak uplne. mas vizi toho jak by se mela hra hrat. v prvni fazi udelas prototyp, nechas to zahrat lidi, jejichz nazor respektujes, a zjistis jak na ne pusobi. tedy prvni statistika. v pozdejsich fazich se pak muzes podivat, jak ti funguji napr. centralni myslenky toho ktereho levelu. predstav si nasledujici situaci: chces udelat v levelu fazi, kde ma hrac byt napjaty z duvodu nedostatku idealni vyzbroje pro danou situaci. naschval proti nemu posles treba nepratele, kteri jsou odolni proti vsemu, jen ne raketam. a pak tedy budes chtit, aby hrac mel raket malo. jenze pri testovani (nabirani statistiky) zjistis, ze 70% hracu nasisli rakety z predchazejicich dvou levelu a aktualni level je najednou vysmech a vubec nevyvolava pocit napeti, ve ktery jsi doufal. statistika ti tady pomuze udelat hru lepe odpovidajici tve vizi.

      podle me je v poradku, kdyz doladujes design na zaklade statistik, tak aby odpovidal tve vizi. co neni v poradku je, kdyz podrizujes vizi statistikam.
      • Tak s tim nesouhlasim. Protože jakmile to necháš zahrát lidi a poslechneš si jejich názory, tak to tvoji vizi zdeformuje, i když jen povědomě. Prostě to co chtějí zlepšit a opravit se do tebe dostane. Trochu odbočka, ale líbilo se mi, co udělal Vince Gilligan, tvůrce Breaking Bad. Během druhé poloviny poslední série, v té mezipauze, se úplně odpojil od internetu, ve smyslu že nezavítal na fanouškovské stránky ani nečetl emaily od lidí. Protože každý fanoušek předvídal jak seriál skončí a tím pádem vlastně navrhoval příběhové zvraty. Vince se místo toho zavřel do kanclu s pěti dalšíma scénáristama a přepisovali, přepisovali, dokud s tím nebyli spokojení.
        • Black_Hand
          jenze vyvoj her je beh na hodne, hodne dlouhou trat (vetsinou) a je velmi jednoduche ztratit perspektivu, protoze na kazdy jeden prvek koukas znova a znova a znova ve stovkach, nekdy i tisicich opakovani, coz vede na autorskou slepotu at uz v malem nebo velkem meritku. u her velmi jednoduse spoustu veci nedomyslis. navic v nich pracujes s daleko vice promennymi a o to je narocnejsi je zpracovat tvou vizi podle tvych predstav. jen pro uvahu rekl by jsi, ze treba autorum hotline miami, papers, please, ci super meat boy nebo nidhogg a dalsich silne vyhranenych her zdeformovaly konzultace s kolegy vizi? na hodne malych projektech je to daleko mensi problem, ale kdykoli mas trochu vetsi ambice, tak je dobre si o tom s nekym popovidat. a neznamena to, ze by sis mel svoji vizi nechat zkompromitovat.

          mluvis o Breaking Bad, ale problem s timto prikladem je, ze i kdyz ignoroval internet, tak to neznamena, ze ignoroval jemu blizky svet. s tim, ze internet je hrozna bestie s tebou plne souhlasim a je to jako se snazit byt kreativni v Kotli (jestli si jeste pamatujes ten..hm.. "diskuzni" porad s Jilkovou). navic mel, jak rikas, 5 scenaristu, kteri mu mohli tu kritiku poskytnout a rozhodne tam nebyli zavreni v kanclu tak dlouho jako vyvojari her. a nezapomen, ze nebyt kritiku z venku, tak by byly prvni tri hvezdne valky spis jako pozdejsi prequely, kde lucasovi nikdo jeho napady nekritizoval a jednali s nim jako s bohem.

          nerikam, ze to bez statstik/konzultaci nejde. ale u her je v to v drtive vetsine byt jen trochu vetsich projektu sebevrazda.

          jen jeste doplnim: cim vetsi hra, tim podstatnejsi je najit dostatecne velke publikum, aby ji zaplatilo. male hry si muzete sice zaplatit ze sveho, ale uz u trochu vetsich uz je vhodne si uvedomit, ze musite uzivit zamestnance. nezapomen take, ze spousta lidi dela umeni (v jakekoli forme) tak aby spis obohatili ostatni lidi, nez aby si spis resili vlastni otazky. a tim nemyslim, ze je at jedna nebo druha moznost spatne. cele spektrum je fajn. i tak to samozrejme nevylucuje pripady jako breaking bad, kde to dlouho vypadalo, jakoze publikum neni nebo kingdom come atp.
      • Robotron3
        Takhle řečeno určitě souhlas.
  • Tohle je druhá hra za poslední léta,za kterou uvažuju zaplatit. Už ta alfa byla prima a clickfest mi nevadil :) Mimochodem ta první hra byla FTL :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit