Přejít na výpis diskuzí

GDS 2013: Martin Vaňo, Matěj Moravec - postmortem hry Mimpi

20.1.2014 19:47
Redakce Games.cz 6 příspěvků

Rok 2013 přinesl kromě jiného i překvapivou řadu zajímavých českých her. Jednou z nich byla bezesporu mobilní plošinovka Mimpi, za kterou stojí pražský tým Silicon Jelly. Dva z autorů hry - designér Martin Vaňo a ilustrátor a designér Matěj Moravec - si pro Game Developers Session 2013 připravili takzvaný...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mimpi je vynikající hra. Doufám, že jejich příští projekt bude podobného ražení. Taky by jste sem mohli dát recenzi této hry.
  • Pěkná přednáška, klukům fandim a co jsem tak zkousel, hratelnostne je Mimpi na dobre urovni.
    Jen by mohli opravit androidí verzi, kde jsou hrozné grafické bugy v pozadí (podobně jako když se kousnou Windows a zkusite přetáhnout nějaké okno, tak se porad kopíruje).
  • celoush
    Super přednáška, rád jsem nakoukl do pozadí. Moje dcera na tuhle hru strašně ráda koukala, když jsme ji spolu hráli a pak ji sama zkoušela hrát (ale na to je fakt moc malá).... nicméně je to "ta hra s pejskem", takže dobrá koupě ve všech ohledech *3*
  • Dajte už ten PS workshop *4*
    • Workshop o Photoshopu se nenatacel. Z workshopu se natacel pouze ten o 3D grafice od Warhorse, protoze neslo o workshop, ale interaktivni prednasku. Oba dva dalsi workshopy byly prace ve skupine na PC vedena prednasejicim, kdy je neco predstaveno a pak to ucastnici resi a prednasejici je individualne obchazi a pomaha jim/radi. Natacet to by nedavalo smysl. Diky za pochopeni.
  • "..původně to byla holčička která hledá svojí setřičku, ale pak jsme si uvědomili že to bylo jako Limbo, tak jsme vymysleli něco jinýho." To myslim mluví za vše. Hlavně že to bylo od srdíčka kluci :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit