Přejít na výpis diskuzí
GDS 2015: Václav Blín a Adolf Lachman o grafice a animacích v Samorost 3
6.2.2016 | Redakce Games.cz
6 příspěvků
-
Šaškův nihilismus. *1*
-
Fakt vám není blbý cementovat název hry do formy neohebného invalidy. Obraty jako "...říká s odkazem na samotný počátek předprodukce Samorost 3" nebo "Ne nadarmo je vývoj Samorost 3 nejdelší v historii studia" jsou prostě děs. Nehledě na titulek, který upoutá na první pohled. Čeština by měla mít vždycky přednost před interními marketingovými pokyny.
-
Škoda, že neni na plátně skoro nic vidět. Zrovna u téhle přednášky by to bodlo.
-
-
nemate divny monitory? nejlepsi by byly samozrejme prostrihane zabery, ale platno videt je, jenom ti pidizvici moc ne a to jasem nespravi...
-
-
Já to psal asi po čtvrthodině když tam byla úplná tma, těsně předtím, než vytáhli jas. Pak už to šlo.
-
Jj, plátno vidět je, akorát neni vidět co je na něm *1*
-
-