Přejít na výpis diskuzí
				
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
GDS 2015: Václav Blín a Adolf Lachman o grafice a animacích v Samorost 3
						
							6.2.2016 | Redakce Games.cz
						
					
					
						 6 příspěvků
					
				- 
            
                	
	Šaškův nihilismus. *1*
- 
            
                	
	
	Já to psal asi po čtvrthodině když tam byla úplná tma, těsně předtím, než vytáhli jas. Pak už to šlo.
- 
            
                	
	
	Fakt vám není blbý cementovat název hry do formy neohebného invalidy. Obraty jako "...říká s odkazem na samotný počátek předprodukce Samorost 3" nebo "Ne nadarmo je vývoj Samorost 3 nejdelší v historii studia" jsou prostě děs. Nehledě na titulek, který upoutá na první pohled. Čeština by měla mít vždycky přednost před interními marketingovými pokyny.
- 
            
                	
	Jj, plátno vidět je, akorát neni vidět co je na něm *1*
- 
            
                	
	nemate divny monitory? nejlepsi by byly samozrejme prostrihane zabery, ale platno videt je, jenom ti pidizvici moc ne a to jasem nespravi...
- 
            
                	
	
	Škoda, že neni na plátně skoro nic vidět. Zrovna u téhle přednášky by to bodlo.
 
			
		