Přejít na výpis diskuzí
GDS 2016: Jarek Kolář, Lukáš Haládik - prototypování nového projektu (přednáška je v angličtině)
14.1.2017 | Redakce Games.cz
7 příspěvků
-
Ze začátku jsem pociťoval zřetelnější doskakování LODu, patch to spravil. Na mapě je víc objektů a vegetace, takže v některých oblastech je pokles výkonu v jednotkách FPS. Jinak to běží víceméně podobně.
Dost velký vliv na výkon by mohl mít přerod na 64-bit, který by měl v nejbližší době přejít z vývojářský verze i na tu stabilní. -
Nejspis to bude tim, ze dokonceni noveho engine, alespon podle tempa vyvoje Dayz soude, je v nedohlednu. *3*
A mne prijde ze projekty jako Argo jsou spise vata, kera ma vyplnit to dlouhe cekani na Godota. Jakou bude mit tento projekt sanci napriklad proti Tarkovu? Asi jedinou nadeji bude, ze se Rusum Tarkov nepodari technicky zvladnout, coz byva casty problem vychodnich vyvojaru. *7* -
Prednasku jsem zatim nevidel, ale kouknu.
Co mi zatim hlava nebere, proc si tyto experimenty nedelaji na novym enginu, kterej by mel funkcni nastroje a streaming. Aspon by meli prilezitost se neco noveho naucit... -
Jak se APEX projevil výkonově?
-
Mapa je super a na workshopu už pro ní je i dostatek kvalitních singleplayer misí. Oficiální kampaň je dost očividně zaměřená na coop, jak říká Lukyz. Pokud jí máš s kým hrát, tak není špatná.
-
Pro singleplayer zatím víceméně zbytečnej, kampaň je pouze co-op, takže já např. čekám na update, který to změní, ale jinak mám pocit, že si lidi Apex vychvalují a to hlavně kvůli Tanoe.
-
Jakej je apex?