Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To nezní moc příznivě. Přiznám se, že začínám být čím dál víc skeptický k tomu co přichází přes kickstarter. Tušil jsme, že bude obrovký problém v základních rpg mechanizmech(nejen u této hry), což je vlastně důvod proč se dřív rpg hry hráli, stačí se podívat na Albion, Fallouty, Baldurs gate, ten základ vypadá strašně jednoduše, jenže zdání klame.Všechny uvedený hry jsem si nedávno asi po 8 letech zahrál a byl jsem nadšenej jak to na mě pořád funguje. Euforie se nedostavila jenom proto, že je mám asi 3x v minulosti odehraný.Nevím jak to tenkrát vytvořili, jestli byl jeden človek geniální a vymyslel ten základ nebo to zkoušeli tak dlouho až to opravdu fungovalo. Osobně si myslim, že to správně bude B. Dneska prostě uplácaj základní RPG koncept, zavedou kolový souboje, na to nabalí věci okolo a říkají tomu návrat starých hardcore rpg. Jako kdyby nepostřehli, že to nestačí. Podle mě, ale neví jak na to. Trosku mě to udivuje, ale čuju obrovskou blamáž. *1* *1* *1*
  • Kacííííííř, upalte hóóóóóó!
  • Hm, já s tou anglinou problém tedy neměl, dokonce i bez titulků - a to nejsem kdovíjakej anglinář. *8*

    Dobrá, připojím i své dojmy z bety - dohráno po Highpool / trosky AG Centra. Souboje jsou imo velmi zábavné, trpí ale několika neduhy - zejména nemožností nastavit si formaci / změnit pořadí postav ve skupině. Takže se běžně stává, že souboj zahajuje NPC Angela, postava na vysoké úrovni s vysokou iniciativou, která ale nemůže skoro nic dělat, protože jí ostatní překážejí.
    Každopádně obtížnost se nepřibližuje klasice, kterou jsem měl velmi rád - Incubation. Přesto jsou souboje téměř tak zábavné.
    A co je problém? Tady hra v podstatě končí. Končí? Souboje jsou totiž její prakticky jedinou náplní. (Snad se to dál ve hře změní.) Proto mne zarážejí srovnání s Falloutem - tady je všechno jen "jdi tam, všechno vystřílej, jdi dál, zase všechno vystřílej". Myslím, že hra se má k Falloutu podobně, jako Icewind Dale k Baldurům.
    Druhá výtka je potom praktická nemožnost specializovat postavy. Ony nejsou specializované? Jsou, samozřejmě. Bohužel specializace spočívá prakticky v tom, že každá umí bojovat jiným druhem zbraní a dělat jiné věci. Přesto - celá skupina bude tak jako tak umět dělat všechny věci. Kdyby hra umožňovala třeba stealth nebo nějaký řekněme infiltrační postup, mohlo by to fungovat. Pokud se ale jen bojuje a pohybuje ve skupině - a mezi bojem a bojem dojdete ke krabici, postava A zneškodní alarm, postava B odemkne zámek, je to prakticky jen otravná nutnost klikat na postavu A a postavu B. Váš průchod hrou ale schopnosti jednotlivých postav prakticky neovlivní - ale jak jsem psal výš, hrál jsem jen úplný začátek hry.
    hra mne v podstatě bavila. Mám z ní ale podobný pocit, jako mnozí jiní - je to fajn budgetovka. Jen fajn budgetovka? Je vidět, že na hře bylo pracováno s láskou, příběh vypadá poměrně zajímavě, postavy jsou pěkně napsané - ale herní mechanismy a questy, což je samozřejmě to nejdůležitější, jsou bohužel na úrovni budhetovky. Přitom jsem měl celou dobu pocit, že tohle přece nemůže být všechno, že mi něco uniká, že stačí velmi málo a Wasteland by měla potenciál stát se klasikou.
  • Hej poviem to tak, vyzera to slubne, grafika velmi slusna, postavy cuduj sa svete vobec niesu nudne, missie dlhe v style fallout ale daleko tazsie, strasne nutny preklad dokonca i clovek co rozumie anglicky si radsej precita texty prelozene je ich hromada.... podla mna to ale stroskota na pribehu
  • fallanga
    Nenapadlo tě, že to, já nevím, udělali třeba schválně? Že nechtějí dělat casual hry, které tě vedou za ručičku, ale staré dobré old-school RPG? Jak vidím, tak asi ne.
  • fallanga
    Van Buren jsem nehrál. Připadá mi to jako Fallout Tactics a ten byl celkem špatný.
  • fallanga
    Spousta lidí říká, že NW je právoplatný nástupce původních dílů. Já jim to neberu, ale osobně se mi to vůbec nelíbilo. Bylo to jen o kapku lepší než F3. Na původní díly nic nemá. Nepočítám F1.5, který je pouze mod (i když velmi dobrý mod).
  • C-BEAM
    grafika nie je ideálna ale niekedy skutočne je na čo sa pozerať. Navyše je to vhodné pre nostalgikov ktorým bude grafika pripomínať zlaté 90-te roky ... v dobrom i v zlom :)
  • Předpokládám, že grafiku ještě do vydání trochu poladí (hlavně nasvícení scény), ale ty animace jsou fakt otřesné, což je škoda.

    Hratelnost nehodnotím, protože jsem to nehrál, ale herní mechaniky vypadají z videa poctivě. To je fajn.
  • Ne nedělá, jenom ty neznáš Bibli, konkrétně Zjevení Janovo, pro jednoduché lidi: příchod Krista = Armageddon
  • Mě přijde, že právě nedělá.
  • Underrail vypadá slibně.Alfa je k mání už docela dlouho.
  • Tobě docela dělá problém chápat věci, že?
  • Ani 3D ani real time nesouvisi s dobou. To je to same, jako se divit, ze nekdo jezdi autem, kdyz tu jsou uz letadla.
  • konecne hra hodna moji penezenky a ne bittorrentu
  • Diky Fargo, veril jsem Vam
  • na prekladiku nerobia nejake dobre duse ? kludne by som podporil...
  • Takže čekáš že s Wasteland 2 nastane konec světa? To si ale moc nezapaříš *3*
  • Tesim se. Tahle hra urcite nezklame a nastartuje novou eru tahovek a strategii. Vykriky Fallout3 fanboyu jako je max moji predpoved jeste umocnuji.
  • Ja sa tesim na Underrail, Fallout liznuty System Shockom. Akurat kopec ludi neprekusne grafiku co je samozrejme ich problem *15*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit