Ghost Recon Breakpoint: Přidáním AI parťáků končí nepřiznaný early access
-
Early akcesem bych to ale nenazval nikdo nečekal úplnou bombu a sice tu bylo pár chyb atp ale která Ubisoftí hra to nemá že ... nicméně EA je silné slovo, prostě to nedokázali včas vychytat.
-
Upřímně absenci ai partáků jsem nějak extra nezaznamenal. oni ani ve Wildlands kdovíjak slavní nebyli, stejně jsem se musel většinu času spolehnout spíše sám na sebe. Jiné věci mi vadili že z toho udělali Division 2,5 a to se do té hry moc nehodí.
Největší pecka bylo těch milionů beden na každém kroku nicméně nešlo o customizaci ale grindování vybavení. Aspon že optimilizace byla možná lepší jak Wildlands v lecčems.
-
Za mě pozdě. Dohrál jsem to 2x jednou po vydání s příšerným gear score na vybavení a pak po tom co bylo zrušeno a už sem se nemusel tahat s druhou zbraní.
Ta absence parťáků mi vlastně ani nevadila. I ve Wildlands jsem raději hrál bez nich. Kladlo to větší nároky na stealth gameplay a bylo to zábavnější.
Tenhle díl je ale prostě horší. Už jen kvůli těm otravným dronům, mrtvému světu, protivníkům, kteří vás nedostanou ze střechy a vlastně i mizernému příběhu.
Holt co jsme mohli čekat od Division 2 ve 3th person pohledu? A i tu oproti prvnímu dílu zmršili.
-
Ja jsem tu hru prejmenoval na Brekpoint protoze behem hrani uz jen places jak je ten herni prumysl v prdeli.
-
Tak pokud bych měl mluvit o doladěnosti - tak těch chyb, jak v animacích, tak v triggeru cutscén po naprosto dementní AI, kde jednou tě nevidí na metr a podruhé přes 16 zdí - to bych doladěností nenazýval. Ta hra byla nejen ostuda Ghost Reconu, ale ostuda sama o sobě. Teď už je to asi "lepší", ale jak jsem se na to těšil, tak pak přišla studená sprcha.
-
Na Vulcanu to nedělá. Údajně je to problém ovladačů Nvidia.
-
To ano, souhlasim, nezridka hraci proste chteji jen vylepsenou verzi tehoz (a pak se sice skuhra, ze je to vlastne porad to same, jen vylepsene, ale vsichni jsou i tak spokojeni). :)
-
Nesouhlasím. Jak píše Lukyz, parťáci zaměří všechno okamžitě přes pět budov a když k tomu člověk ještě přidá perk na synchronizované odstřelování, stává se z boje fraška.
Měnit zbraně podle jejich charakteristik a s ohledem na střetnutí dávalo v předchozím díle šťávu, smysl a hlavně to fungovalo.
-
Jasně, netvrdím že návrat k Wildlands, který mám díky nasazení do uvěřitelné Bolívie raději než Breakpoint je chyba. Jen je zřejmé, že i komunita nerada velké změny, tudíž to onu věčnou kritiku herních studií za neinvenčnost staví úplně do jiného světla.
-
breakpoint nebyl odvážný (to je dnešní termín pro cokoliv co se nepodařilo a naplivalo fanouškům do obličeje). Brakpoint byl v době vydání kočkopes, mezi wildlands a division a je dobře, že se to ubisoft alespoň dodatečně snaží opravit. Ta hra v době vydání byl fail prolezlý věcmi, které žádný fanoušek GR nechce ve své hře vidět, to není odvaha, ale korporátní kalkul. Díky BOHU to ubisoftu pořád malinko pálí a snaží se to napravit. A BTW: díky imerzivnímu modu je ta hra ještě mnohem těžší než předtím, i s AI parťáky a že člověk používá jednu zbraň? no a? Toto je GR, ne nějaké RPG/looeter shooter kde zbraně měním po každé nově objevené bedničce s vybavením
-
Ono asi v pripade Breakpoint byl problem v tom, ze z relativne odvaznych kroku (mineno ve spojeni s predchozim dilem) se maloktery setkal s pochopenim fanousku, kteri v podstate chteli vylepseny Wildlands, idealne s jeste vetsim priklonem ke starsim dilum serie. Misto toho tam pridali prvky, o ktere nikdo nestal a ubrali ty, ktere tam hraci chteli. Takze se vlastne ani nedivim, ze chteji ted hrat vice na jistotu, aby to u fandu alespon trochu vyzehlili. Odvazne kroky ano, ale ku prospechu hry. :)
-
Presne o tom mluvim. Ale to neznamena, ze to byl nejaky early access, jen proste sla jinym smerem nez se ocekavalo a po vydani se to snazili/snazi napravit a ohnout zase smerem Wildlands. Styl a dodelanost hry jsou dva odlisne pojmy.
-
Nope. Ta hra zkrátka nebyla Ghost Recon, ale převlečený The Division.
-
Mě teda AI parťáci dost zklamali a to hlavně i díky AI, který tam teda moc není 😅 Podle mě se chovají o dost hůř jak v WL, kde to samo taky občas zavrzalo, ale v BP jsou fakt roztodivný. Navíc je slušnej nesmysl, že oproti WL si na sync shot AI ani nepopoleze do nějaký palebný linie, prostě zmáčknete tlačítko a AI zastřeli dronem označenýho nepřítele na druhé straně základy přes tři budovy a stojí vedle vás... Jako BP mě teprve naučil pořádně docenit WL, kdyby tam přidali větší customizaci jako udělali v BP, tak žádný BP ani není třeba.
-
Wildlands jsem hrál dva měsíce zpět, teď hraju Breakpoint s immersive módem a AI parťáky. A furt to není Wildlands. Oproti Wildlands to má úplně jinou strukturu. Je to mnohem víc jako RPGčko. Spousta handcrafted sidemisí, spousta dialogů a postav, centrální HUB, nové survival mechaniky, nonguided explorace..
Co se gamedesignu týče, je to prakticky ve všem lepší než Wildlands.
A ty debility co tam dali a na základě feedbacku udělali volitelnými (loot chase a gear score)? Ještě že na ten feedback reagovali. Hra je bez toho lepší. I když ano, nemá už tolik smysl měnit arbitrárně zbraně kvůli idiotským čísílkům. Díky bohu.
-
Přesně tak. Na věcech které si komunita vydupala, je nejvíc vidět že ve hře vůbec neměly být a ze hry se stal kočkopes. S AI parťáky se i na nejvyšší obtížnost stává z bojů triviální nuda. Neexistuje mechanika, která by přinutila hráče měnit zbraně, přestože jsou jich ve hře desítky, atd...
Neustále čteme stesky jak se herní firmy bojí jít do rizika a dělají klony klonů. A když Ubisoft prohlásí, že tedy bude naslouchat hráčům, nakonec se z poměrně odvážného Breakpointu stane předchozí Wildlands.
-
Já s tvrzením, že teď je to teprve vydání plné verze souhlasím a Adamovi za tyhle články moc děkuji 🙂 Bez nich bych o koupi nejspíš ani neuvažoval, protože bych si sám o vydaných updatech nic nezjišťoval a měl bych tu hru stále za "horší než Wildlands" 🙂
-
Po posledním updatu mi hra vždy na 3-5 sekund vytuhne. Nemáte někdo podobný problém?
-
Tvrzeni, ze Breakpoint byl early access a nedodelany povazuji za prehnany. Ano, mel pri vydani bezesporu sve chyby, ale v tomto kontextu je problem ten, ze radu veci do nej ani neplanovali a vyrvali si je hraci. Treba AI partaky, vyhozeni gear score (na volbu), rozsireni gunsmith, mensi duraz na drony a tak dale (a treba i kvuli silne odezve zrusili i battle crates ci chystany dalsi raid). Proste tu hru chteli a meli udelanou jinak, ale nesetkalo se to zrovna s pochopenim fanousku Ghost Recon (cemuz se nelze divit) a tak po vydani otocili lod a zacali ji kormidlovat jinym smerem. Clanek podle me zamenuje dve ruzne veci a micha je dohromady - stav ci dodelanost hry a jeji smerovani ci styl. Dve zcela odlisne zalezitosti.
-
to je strašnej fail...