Přejít na výpis diskuzí
Global Game Jam 2014 a další: Tajemství rychlotvorby her
2.3.2014 | Ladislav Loukota
4 příspěvky
-
Nevim, jak dneska, ale pred par lety bylo po startu vzdycky vyhlaseno tema, ktereho bylo treba se drzet + volitelne dev "achievementy" jako napr. to, ze cela hra bude vyuzivat pouze jednu dimenzi prostoru atp. Vzhledem k tomu, ze vstup byl prakticky volny, tak se tam seslo spoustu zajimavych lidi. Od studentu po herni vyvojare. GGJ byl vzdycky predevsim o tom naucit neco sam sebe. Vyhraje ten, kdo se toho vic nauci a hodnotit to muze jenom clovek sam. At uz je to nova technologie, game design, prace v tymu nebo prezentace. Rozhodne doporucuju vsem studentum programatorum (grafici jsou taky vitani) obetovat jeden vikend. Da vam to pravdepodobne vic, nez cely semestr plkaciho predmetu o vyvoji. 48h se moc nevyspite, ale vedle zabavne straveneho vikendu, poznani novych lidi, novych zkusenosti a dovednosti a peknyho zarezu do CV mate zazitek na cely zivot.
-
-
Můžu jen potvrdit, že tak to je i nyní. Téma i achievmenty ("Diversifiers" - dají se podle nich filtrovat hry na webu GGJ) jsou a to co píšeš platí též.
-
-
Pekny clanek.
btw. V poslednim odstavci je: "O to zajímavější zajímavé sledovat." -
-
Opraveno, diky.
-