God of War: Ragnarok se předvedl ukázkou ze hry, ale i starším Atreem
-
No, jestli hledáš pokrok v animacích, tak možná koukáš na špatné místo :) Dává mi zrovna docela smysl zrecyklovat již tak kvalitní animace a přidat knim další, nové a získat tím prostor zaměřit se na další aspekty hry. Kupříkladu vykreslení detailů na větší vzdálenost je zase o level dál oproti prvnímu dílu.
Podobnou formu recyklace assetů očekávám třeba i u KDC2, proč dělat něco dvakrát, když to můžeš přeleštit a použít znova.
-
Tak na konci toho traileru to vypadalo jako úplně nová velká lokace.
-
Horizon vic zmenil prostredi, takze uz i diky tomu to na tebe udela jiny dojem. Kdezto tu nam v traileru ukazali znovu Midgard a za mne jsem tam teda alespon videl vice detailni a zaplnene prostredi a celkove kvalita assetu sla nahoru, proste klasika.
-
No já nevím no u horizonu sem ten "pokrok" cítil právě, tu ne. Jen pocit asi. Snad se pletu.
Souhlasím jinak. Já chci taky od novyho Gow to sami co naposledy ale ve větším "mnozstvi". Možná jen ty animace právě 😀 ale říkám, třeba tj jen můj zvrácenéj pocit.
Hlavně to nemá ani datum tak to snad nemá cenu resit
-
Podle mě mají lidi přehnaný očekávání. Já bych nějaký technologický skok už nečekal protože vizuálně už ten první díl nový trilogie vypadá skvěle a odprostil se od toho stereotypního hack n slash gameplaye původní trilogie.
Tohle fakt vypadá jen jak nástavba tý "jedničky", vypadá to úplně stejně ale zase co víc chtít? Fungovalo to předtím tak může i teď, hlavně aby příběh stál za to. Např. novej Horizon taky vypadá úplně stejně jako předchůdce a ani účes hlavní hrdince nezměnili.
-
Mě osobne trochu zklamaly ty doslova někde stejný animace jak v gow z 2018. To nastupování do lodi např. Tak snad to bude jednou větší "technologický" skok.