-
WOOOW dalši PC EXKLUZIVITA! Máte na tom PC ale fakt peckove hry nove generace ta grafika je normalne šokujici až z toho bliju *11* *15* *15* *15* *15* *15*
-
-
zalez poskoku
-
-
"V samotném jádru totiž pořád jenom deset hodin klikáte."
Ale to samé se dá říct minimálně o třetině PC her. *3* -
-
chci se zeptat těch, kdo hráli plnou verzi - existuje jen jediná správná cesta (postup), jak každou kapitolu úspěšně vyhrát? protože jestli jo, tak trefit v každým dni (kole) přesně ty správný rozhodnutí, to není moc hra, ale střelba poslepu...
-
-
Díky tomu, že spousta věcí stojí na náhodě, tam jedna správná cesta není.
-
-
Jsem prijemne prekvapen strizlivym a alespon pro me presnym hodnocenim. Nebudu vam lhat, trochu jsem se obaval az pokrytecky vysokeho hodnocei "protoze je to proste indie/retro/neco takovyho."
-
-
Proc? Ze nekdo dava vysoke hodnoceni jen protoze je hra indie jsou konspiracni teorie hateru.
-
-
cetl jsem jen prvni odstavec a musim rict ze warez
-
-
Proč to tedy vůbec hrát?
-
-
Sběratel špatných her? Trochu náročný koníček na místo na disku, ale i tací mezi námi jsou. *5*
-
-
Sběratel by si ji koupil.
-
-
To by ses divil, i mezi sběrateli jsou zloději.
-
-
-
-
-
Chtěl bych napsat něco... jenže pravděpodobně bych jen popichoval... takže snad jen to že co čtu tak nic pro mně, sadomaso s náhodným( nebo spíše náhodou) "vyhraváním" ůrovní... přenechám jiným. *4*
-
Tahle hra funguje stejně jako fungoval Rimmer na lince důvěry pro sebevrahy. Čtyři se mu zabili a jeden volal omylem. Ta hra je vysoce frustrující, kdy náhoda hraje tak velikou roli, že tu hru asi nikdy nedohraji, protože na to nemám nervy.
-
-
aby te zedla kobyla
-
-
Hele nevyšla náhodou minulej tejden od tohoto autora recenze na Hreji? Tak to můžete natáčet společně i videa, nechcete?
-
-
Na hrej.cz jsem na tuhle hru recenzi nevidel, jestli ty jo, tak sem hod odkaz.
-
-
On myslel recenzi na jinou hru ale od stejneho autora
-
-
Tak to snad nicemu nevadi, ne? Externi autor muze psat klidne pro deset webu ...
-
-
-
-
Tak teraz sa musim riadne smiat. Pri Dark Souls vyzdvihujete obtiaznost, umierate 10x za minutu a tam to vsetci vyzdvihuju do neba a tu, ze nezvladnete ukocirovat par psychicky labilnych individui a taktizovat, tak tu to zatracujete. Dvojaky meter...... A isto mi tu teraz niekto nadhodi, ze predsa v Dark Souls a podobne sa z kazdej smrti poucis.... a tu nie? Vazne? Nevsimnem si ze na taketo spravanie treba takto reagovat? Niekto by si mal trochu zvazit svoje hodnotenie veci.
-
-
Je rozdíl v tom, že tě v Dark Souls zabíjí tvoje vlastní neschopnost. To se o Gods Will Be Watching vážně říct nedá, ta hra je jak ruská ruleta (doslova, v jednu chvíli).
-
Srovnávat Dark Souls a nějakou pixelatou indie zhovadilost? Tak tento trolling se vážně nepovedl... *7*
-
-
Už jen to, že očividně používáš slova indie a pixelatý za účelem bagatelizace svědčí o tom, že nemáš absolutně přehled. Grow up.
-
Pravda, to si GWBW nezaslouží.
-
-
Viděl jsi aspoň to Lets play? Pak bys viděl, že nezanedbatelnou roli hraje náhoda a pokud ti ty virtuální kostky nebudou padat, tak to taky můžeš opakovat do aleluja.
-
-
Náhoda sice hraje značnou roli, ale rozhodující je stále správná taktika a pozornost. Je to podobné jako hrát FTL, chce to správný přístup a trochu štěstí... Navíc kdo se nechce moc trápit, může si dát lehčí obtížnost a pokud ani to nepomáhá, tak už je problém někde jinde... já osobně si hru užívám, technické problemy jsem zatím nezaznamenal(začínám 5 kapitolu, tak snad se neprojeví) 4 z 10ti mi přijde jako málo... Nevím co přesně autor od hry čekal, ale já jako to někdo, kdo o hře slyšel až v momentě kdy vyšla a původní hříčku minul, jsem se hrou spokojený... za mě 7/10... být za polovinu ceny tak 8/10
-
-
-
doufam ze bude zase filozoficka recenze od krysaka